powered by cbn INB-DIGITAL-EDITIONS LOGO-PNG-108

Not Just Her Fight: Αληθινές ιστορίες μάχης με τον καρκίνο του μαστού από την ΚΕΑΝ και την Action Global Communications

Κάθε Οκτώβρη, μήνας που είναι αφιερωμένος στην ευαισθητοποίηση και πρόληψη του καρκίνου του μαστού, η KEAN ξετυλίγει μια νέα καμπάνια που φωτίζει διαφορετικές πτυχές της ασθένειας. Φέτος, η KEAN μαζί με την Action Global Communications, αποφάσισαν να πουν μια διαφορετική ιστορία. Όχι μια ιστορία με στατιστικά, ούτε μια ακόμη τυπική καμπάνια ενημέρωσης.

Η καμπάνια «Not Just Her Fight» ήταν μια καμπάνια από ανθρώπους για ανθρώπους, καθώς μέσα από αυτήν αναδείχθηκαν αληθινές ιστορίες των ασθενών αλλά και των ατόμων που βρίσκονται δίπλα τους.

Η στρατηγική της καμπάνιας γεννήθηκε από μια απλή, αλλά βαθιά ανθρώπινη διαπίστωση: κανείς δεν αντιμετωπίζει τον καρκίνο του μαστού μόνος του. Κάθε διάγνωση, κάθε φόβος, κάθε μικρή ή μεγάλη νίκη, αγγίζει μια ολόκληρη αλυσίδα ανθρώπων.

Η καμπάνια βασίστηκε σε μια σειρά από βίντεο με εξομολογήσεις γνωστών προσωπικοτήτων που είχαν την εμπειρία του καρκίνου του μαστού, είτε ως ασθενείς είτε ως συνοδοιπόροι στην ασθένεια: η ηθοποιός Έλενα Ευσταθίου, η Άντρη Θεοφανοπούλου που είχε στο πλευρό της την κόρη της και blogger Κρίστα Θεοφανοπούλου, η Αργυρώ Ροτσίδου που μίλησε στην κάμερα μαζί με τον σύζυγό της και Βουλευτή Ευθύμιο Δίπλαρο, αλλά και η pastry chef Μαριέλλα Χρίστου, η οποία διηγήθηκε πώς από την υποψία για καρκίνο του μαστού έφτασε στη διάγνωσή της με λέμφωμα. Παράλληλα, η ηθοποιός Χριστίνα Παυλίδου μίλησε για τη μάχη και την απώλεια της μητέρας της Άλκηστις, ενώ η Δρ. Στέφανη Χριστοδουλίδου, συμβουλευτική ψυχολόγος της Europa Donna Cyprus, μοιράστηκε συμβουλές και τόνισε τα οφέλη της στήριξης των ασθενών και των φροντιστών τους.

Οι ιστορίες τους παρουσιάστηκαν στο Facebook, το Instagram, το TikTok και το YouTube της KEAN, αλλά και στο microsite www.notjustherfight.com, που δημιουργήθηκε από την Action Global Communications ειδικά για την καμπάνια. Εκεί, οι επισκέπτες μπορούσαν να στείλουν τα δικά τους μηνύματα ενθάρρυνσης ή να παραθέσουν τις δικές τους ιστορίες. Η συμμετοχή ήταν δυνατή και συγκινητική και τα λόγια τους έφτασαν σε ακόμη περισσότερους ανθρώπους μέσω αναρτήσεων στα social media κανάλια της KEAN.

Όπως ανέφερε η Account Director της Action Global Communications, Στάλω Κυριάκου: «Η στρατηγική της εκστρατείας “Not just her fight” χτίστηκε γύρω από τη δύναμη της εξομολόγησης. Και αυτό που πετύχαμε είναι εκατοντάδες κόσμου όχι μόνο  να μιλήσουν για την ασθένεια, αλλά να ανοίξουν την καρδιά τους. Να μοιραστούν στιγμές που συνήθως μένουν κρυφές: τον φόβο πριν τη διάγνωση, το χέρι που κράτησαν, το βλέμμα που τους έδωσε δύναμη, την ανακούφιση που τους ξανασήκωσε».

 

Ροή Ειδήσεων

Hellenic Bank Χορηγός Ροής INB
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
;