Δέκα πασίγνωστες εταιρείες που κάποτε είχαν άλλο όνομα

Μερικές φορές λένε πως, η πρώτη σας επιλογή είναι και η καλύτερη. Άλλες φορές πάλι όχι.

Το όνομα μιας εταιρείας που δίνει την πρώτη καλή εντύπωση στον πελάτη, πρέπει να είναι ιδιαίτερο, εύκολο να αποτυπωθεί στη μνήμη και φυσικά απλό, δηλαδή συνήθως μικρό κι εύηχο. Η επιλογή του εμπορικού σήματος μπορεί να αποτελεί την αρχή του παντός και πολλές φορές για την επιλογή του καταβάλλονται υπεράνθρωπες προσπάθειες. Ανά περιπτώσεις μάλιστα χάρη στην ονοματοδοσία μιας άκρως επιτυχημένης εταιρείας εφευρίσκονται ακόμα και νέες λέξεις, με το πιο γνωστό «ρήμα», γκουκλάρω.

Ένα όρθογραφικό λάθος, μια αλλαγή της τελευταίας στιγμής και ένας χαρακτήρας από κλασική νουβέλα, αποτέλεσαν αφορμή για να δημιουργηθούν τα ονόματα των μεγαλύτερων και γνωστότερων brands που ξέρουμε σήμερα. Ας δούμε παρακάτω μία λίστα με το πώς οι μεγαλύτερες εταιρείες του πλανήτη κατέληξαν να έχουν το σημερινό τους όνομα.

 

1. BackRub (Google)

2. Burbn (Instagram)

3. Brad's Drink (Pepsi)

4. Stag Party (Playboy)

5. Blue Ribbon Sports (Nike)

6. Cadabra (Amazon)

7. Tokyo Tsushin Kogyo (Sony)

8. Cargo House (Starbucks)

9. AuctionWeb (eBay)

10. Computing Tabulating Recording Corporation (IBM)

ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

Τρίζουν τα θεμέλια της εργασιακής ειρήνης στον κατασκευαστικό τομέα της Γερμανίας
Κύρια κινητήρια δύναμη για τις αγορές χρυσού οι Κεντρικές Τράπεζες των αναδυόμενων οικονομιών
Σε ανοδική πορεία οι τιμές των τροφίμων σε όλο τον κόσμο... Στο κρέας η μεγαλύτερη αύξηση
Η έλλειψη ρευστότητας προκαλεί προβλήματα στην παγκόσμια αγορά κακάο
Διακόπτει όλες τις εμπορικές συναλλαγές με το Ισραήλ η Τουρκία
Τουρκία: Σε ανοδική τροχιά παρά τη νομισματική σύσφιξη ο πληθωρισμός
ΟΟΣΑ: Η ανάπτυξη σε ΗΠΑ και Κίνα θα επιταχυνθεί-Οι προβλέψεις για την Ευρωζώνη
Άλμα για τον χρυσό με ώθηση από Fed και γεν
Nέο sell-off στα κρυπτονομίσματα, κάτω από τα $57.000 το Βitcoin
Goldman Sachs: Η ανάπτυξη επιστρέφει στην Ευρωζώνη-Οι τρεις λόγοι