Χ.Α. Παπαέλληνας: Η παρουσία στην κυπριακή αγορά και οι στόχοι 2021
08:11 - 17 Φεβρουαρίου 2021
Με συνολικά 45 καταστήματα δραστηριοποιείται στην κυπριακή αγορά ο Όμιλος Χ.Α. Παπαέλληνας, σε όλες τις πόλεις του νησιού.
Όπως προκύπτει από τον απολογισμό Βιωσιμότητας για την περίοδο 2018-2019, ο Όμιλος διαθέτει 15 καταστήματα Beauty Line, 14 Holland & Barrett, 8 Yves Rocher, 6 Selekt και 2 Beauty Outlet.
Από τα 15 καταστήματα Beauty Line, τα 6 βρίσκονται στη Λευκωσία, τα 4 στη Λεμεσό, από δύο καταστήματα διαθέτουν Λάρνακα και Πάφος, ενώ ένα κατάστημα υπάρχει στην ελεύθερη Αμμόχωστο.
Όσον αφορά τα 14 καταστήματα Holland & Barrett, 8 καταστήματα βρίσκονται στη Λευκωσία, 3 στη Λεμεσό, ενώ από ένα κατάστημα διαθέτουν Λάρνακα, Πάφος και ελεύθερη Αμμόχωστος.
Από τα 8 καταστήματα Yves Rocher, τα 4 βρίσκονται στη Λευκωσία, τα 2 στη Λεμεσό, ενώ από ένα κατάστημα διαθέτουν Λάρνακα και Πάφος.
Τα έξι καταστήματα Selekt βρίσκονται σε Λεμεσό (3), Λευκωσία (2) και Πάφο (1).
Από ένα Beauty Outlet έχουν η Λευκωσία και η Λεμεσός.
Πέντε νέα ανοίγματα
Υπενθυμίζεται ότι σε συνέντευξή του στο GOLD ο CEO του C.A. Papaellinas Group, Χρήστος Παπαέλληνας ανέφερε ότι τα σχέδια του Ομίλου περιλαμβάνουν τρία νέα καταστήματα Beauty Line και δύο Holland & Barrett Health Stores.
Τέσσερα από αυτά τα νέα πέντε ανοίγματα θα πραγματοποιηθούν σε εμπορικά κέντρα στη Λευκωσία και τη Λάρνακα, καθώς η στρατηγική του ομίλου στοχεύει στην προσφορά μιας μοναδικής εμπειρίας λιανικής με μεγαλύτερα καταστήματα σε χώρους με σημαντική κίνηση.
Όπως προέβλεψε ο κ. Παπαέλληνας, τα επόμενα χρόνια, οι μάρκες θα βρίσκονται σταδιακά σε λιγότερα, αλλά μεγαλύτερα καταστήματα, όπου οι καταναλωτές μπορούν να απολαύσουν την εμπειρία της μάρκας και τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
«Οι διαδικτυακές αγορές θα αντικαταστήσουν καταστήματα που δεν προσφέρουν τίποτα περισσότερο από ευκολία ψωνίσματος λόγω της εγγύτητάς τους», εξήγησε σχετικά στο GOLD.
Οι στόχοι του 2021
Πολυάριθμοι είναι οι στόχοι του Ομίλου για φέτος, όπως προκύπτει από τον απολογισμό Βιωσιμότητας για την περίοδο 2018-2019.
Ανάμεσα στους στόχους περιλαμβάνονται:
- Συνέχιση των ερευνών ικανοποίησης πελατών Ομίλου Χ.Α. Παπαέλληνας- καταναλωτές Beauty Line, συνεργάτες υπεραγορές και φαρμακοποιοί
- Υλοποίηση mobile εφαρμογής για H&B, περαιτέρω αναβάθμιση της mobile εφαρμογής Beauty Line και eshop για Selekt
- Αύξηση του ποσοστού παραγγελιών με ηλεκτρονικό τρόπο κατά 20% ώστε να γίνει ευκολότερη και αποδοτικότερη η διαδικασία για τους πελάτες
- Υλοποίηση του έργου συνένωσης του συστήματος του Ομίλου με τα συστήματα των φαρμακαποθηκών για απευθείας χειρισμό των παραγγελιών, καθώς επίσης και των αναφορών, αναλύσεων πωλήσεων μέσω των ομάδων πωλήσεων
- Αξιοποίηση του εργαλείου B2C-CRAM (Customer Relationship Management ή Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων), ώστε να διευκολύνονται οι αλυσίδες του ομίλου κατά την αλληλεπίδρασή τους με τους πελάτες τους, αποστέλλοντας προωθητικές ενέργειες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους και επιβραβεύοντας την εμπιστοσύνη τους
- Εφαρμογή συστήματος παραγγελιών και αναπλήρωσης καταστημάτων με προβλέψεις, τάσεις και διάφορες αναλώσεις (foresight)
- Εφαρμογή εργαλείου Business to Business (B2B), το οποίο παρέχει στο δίκτυο συνεργατών (φαρμακεία), μεταξύ άλλων, πλήρη προϊοντική και εμπορική ενημέρωση, γρήγορη διεκπεραίωση online παραγγελιών και νέες δυνατότητες που προσφέρουν αξία, εξοικονομούν πολύτιμο χρόνο και διευκολύνουν την ολοκλήρωση εμπορικών συναλλαγών.
- Υλοποίηση ενεργειών για πιο προσωποποιημένη εμπειρία του πελάτη των καταστημάτων Beauty Line, μέσω της χρήσης τεχνολογίας (proximity marketing),όπου θα αποστέλλονται στους πελάτες στοχευμένες προσφορές, βάσει της τοποθεσίας τους
- Εγκατάσταση εξειδικευμένου συστήματος για instore analytics που χαρτογραφεί την επισκεψιμότητα των πελατών στα καταστήματα Beauty Line και αξιολογεί τις κινήσεις εντός του καταστήματος (Dwell time and hot zones).