Giannos Tran: Drawing awareness and loyal followers μέσω podcasting

Ο κάθε ένας μπορεί να κάνει το δικό του video show και podcasting, επιλέγοντας τη θεματολογία που του αρέσει και με καλεσμένους που μπορούν να αξιοποιηθούν ως περιεχόμενο. Αυτό ανέφερε ο Giannos Tran, Business Development Director της Ontime Media, μιλώντας ενώπιον του 17ου Digital Marketing Conference επισημαίνοντας πως ο ίδιος προχώρησε στη δημιουργία της marketing εταιρείας του το 2018. Πρόσθεσε πως θα πρέπει να σκεφτόμαστε με όρους marketing και δεν θα πρέπει να φοβόμαστε να πειραματιζόμαστε με εργαλεία και πλατφόρμες τα οποία εν γνωρίζουμε καλά.

 

Αναφερόμενος στα βήματα για εκπομπές Podcast, ο κ. Tran ανέφερε πως ο παρουσιαστής της εκπομπής μπορεί να επιλέξει το θέμα και τον καλεσμένο ο οποίος αποτελεί και το περιεχόμενο του show, καθώς μιλά κατά το 80% του χρόνου της εκπομπής.

 

Αξιοποιώντας τον καλεσμένο σας, είπε, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στο network του και μπορείτε να αποκτήσετε φήμη, draw awareness κάτι το οποίο θα μπορέσει να σας βοηθήσει να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Η αξία του περιεχόμενου που είναι ο καλεσμένος, θα οδηγήσει το network του καλεσμένου να ψάξει για εσάς να μάθει για εσάς και τελικά να αποκτήσετε loyal followers.

 

Πέραν της φήμης που θα αποκτήσετε, πρόσθεσε, θα μπορείτε να αξιοποιήσετε και το κάθε επεισόδιο podcasting, ανεβάζοντας το σε πλατφόρμες long form. Φέρνοντας ως παράδειγμα τις δικές του εκπομπές, ανέφερε πως μπορούμε να πάρουμε το κάθε επεισόδιο και να το σπάσουμε το περιεχόμενο, ανάλογα με τα θέματα που αναπτύσσονται και να τα προσαρμόζουμε ανάλογα με την πλατφόρμα που θέλεις να το ανεβάσεις.

 

Τόνισε πως η αρχή είναι δύσκολη, μέχρι να αποκτήσεις φήμη μέσω της επιλογής των καλεσμένων και του θεματολογίου, ενώ πάντα θα υπάρχει και ένα επεισόδιο milestone το οποίο θα απογειώσει την απήχηση της εκπομπής.

 

Τέλος ανέφερε πως υπάρχει πληθώρα θεμάτων για την δημιουργία podcasting, υπογραμμίζοντας πως η κάθε εταιρεία μπορεί να ξεκινήσει το δικό της podcasting show για marketing. Πρόσθεσε πως επιλέγοντας τον κατάλληλο καλεσμένο και θεματολογία, μπορείς να αποκτήσεις το network τους και πιθανούς πελάτες.

Δειτε Επισης

Ρένος Φωκάς: Τα καινοτόμα έργα είναι αυτά που έχουμε στόχο να διεκπεραιώσουμε (vid)
Ειρήνη Χριστοδούλου: Με τιμά ιδιαίτερα αυτό το βραβείο, θα συνεχίσουμε την σκληρή δουλειά (vid)
ΚΝΕ: Χαιρετίζει την έγκριση του νόμου Net-Zero Industry από την Ευρωβουλή
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνώριση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών