Η αυθεντικότητα το κλειδί επιτυχίας των TikTokers στο digital marketing

Άρχισαν να χρησιμοποιούν την εφαρμογή TikTok από πλάκα κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Η αυθεντικότητα και το δημιουργικό τους περιεχόμενο στα posts τους κέρδισαν το κοινό με αποτέλεσμα σήμερα να έχουν πέραν των 350 χιλιάδες followers, ενώ διαφημιστικές εταιρίες και brands τις προσεγγίζουν για να αξιοποιήσουν την απήχηση που έχουν στο κοινό για πρακτικές digital marketing. Ο λόγος για τις Pan Dragomir και Μαριάννα Δημητρίου οι οποίες ενώπιον του 17ου Digital Marketing Conference κλήθηκαν να αποκαλύψουν τα μυστικά τους.

Συγκεκριμένα, η Μαριάννα Δημητρίου σημείωσε πως η σχέση της με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν ελάχιστη, αλλά κατά τη διάρκεια της πρώτης καραντίνας οι δύο τις κόρες της έστελναν βιντεάκια tiktok και από περιέργεια στην αρχή παρακολουθούσε βίντεο ενώ στη συνέχεια και σιγά σιγά έκανε το πρώτο βίντεο με original content, ένα σκετσάκι το οποίο είχε 14.000 views μέσα σε μια ημέρα. Μέχρι να τελειώσει η καραντίνα απέκλεισε 10.000 followers.

Από την πλευρά της η Pan Dragomir ανέφερε πως από μικρή της άρεσε το video content creating, αλλά κατά την καραντίνα λόγω της ψυχολογικής φόρτισης και της πίεσης που δεχόταν, άρχισε να δημιουργεί βίντεο αρχικά στο Instagram, ενώ αρκετοί της συνέστησαν να τα ανεβάζει στο TikTok. Έτσι αν και είχε δισταγμούς έκανε τα πρώτα της posts και στην πορεία είδε πως τα εν λόγω video είχαν αρκετή απήχηση.

Στο ερώτημα κατά πόσον υπάρχει interaction με το κοινό και τους followers, η Μαριάννα ανέφερε πως υπάρχει επαφή και επικοινωνία μέσω των σχολίων, ενώ μέσω Instagram υπάρχει η δυνατότητα να πραγματοποιηθούν κανονικές συνομιλίες.

Σε ό,τι αφορά την επαφή τους με διαφημιστικά γραφεία και brands, η Pan σημείωσε η σχέση με τους διαφημιστές άρχισε σχετικά πρόσφατα, υπογραμμίζοντας πως η προσωπική της σχέση είναι πολύ καλή, απλά έτυχε καθώς κάποια brands την προσέγγισαν. «Αν η διαφημιστική μου δίνει την ευχέρεια να είμαι εγώ creative τότε συνεργάζομαι, καθώς επιθυμώ να κάνω κάτι το οποίο θα μου ταιριάζει».

Στο ίδιο μήκος κύματος και οι δηλώσεις της Μαριάννας η οποία σημείωσε πως την προσέγγισαν διαφημιστικές εταιρείες, προσθέτοντας πως έτυχε να απορρίψει και προτάσεις. «Δεν επιθυμούμε την άμεση διαφήμιση, καθώς αποτελεί δυσφήμιση για το πρόσωπό μας».

Η Pan τόνισε πως τα video που αποτελούν aggressive διαφήμιση δεν έχουν και την απαιτούμενη απήχηση στο κοινό, υπογραμμίζοντας πως τα περισσότερα brands πλέον έχουν τους δικούς τους λογαριασμούς στο TikTok. Πρόσθεσε πως είναι αρκετά δύσκολο στην Κύπρο να είναι κάποιος επαγγελματίας TikTokers, ενώ σημείωσε πως είναι πολύ σημαντικό το περιεχόμενο να είναι αυθεντικό, άρα και τα brands δεν πρέπει να επιλέγουν γνωστούς influencers διότι ο κόσμος γνωρίζει πως τα εν λόγω άτομα πληρώνονται για να διαφημίσουν το συγκεκριμένο προϊόν.

Τέλος, η Μαριάννα σημείωσε πως στα βίντεο γίνεται χρήση της κυπριακής διαλέκτου διότι οι Κύπριοι καταναλωτές θέλουν να ταυτίζονται με αυτό που παρακολουθούν.

Δειτε Επισης

Ρένος Φωκάς: Τα καινοτόμα έργα είναι αυτά που έχουμε στόχο να διεκπεραιώσουμε (vid)
Ειρήνη Χριστοδούλου: Με τιμά ιδιαίτερα αυτό το βραβείο, θα συνεχίσουμε την σκληρή δουλειά (vid)
ΚΝΕ: Χαιρετίζει την έγκριση του νόμου Net-Zero Industry από την Ευρωβουλή
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνώριση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών