Αλλάζει καθοριστικά το παιχνίδι της διαφήμισης με το digital

Τα διαφημιστικά γραφεία προετοιμάζονταν από καιρό για την ψηφιακή μεταμόρφωση της διαφήμισης, αλλά η πανδημία επιτάχυνε τις διαδικασίες με το digital πλέον να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στο παιχνίδι της διαφήμισης και του marketing. Αυτό τονίστηκε ενώπιον του 17ου Digital Marketing Conference στο πλαίσιο συζήτησης στρογγυλής τραπέζης με τίτλο «Ο ρόλος των διαφημιστικών γραφείων στην ενίσχυση και διαμόρφωση του digital marketing στην Κύπρο».

Η Τάσια Γιανναρά Γιαλλουρίδου, Διευθύνων Σύμβουλος, Partners VMLY&R, pr:partners & Byte The Digital Agency σημείωσε πως  η περίοδος της πανδημίας άλλαξε καθοριστικά το παιχνίδι. «Ενώ προετοιμαζόμασταν για την ψηφιακή μεταμόρφωση της επικοινωνίας, η πανδημία μας ανάγκασε να το κάνουμε πιο γρήγορα, η ψηφιακή μεταμόρφωση του καταναλωτή επιταχύνθηκε. Έγινε η αλλαγή του παιχνιδιού η οποία είναι καθοριστική». Πρόσθεσε πως έγινε μια τεράστια επιτάχυνση διότι ο σύγχρονος καταναλωτής επηρεάζεται από την εμπειρία που έχει πλέον με το brand. Είναι πολύ σημαντικό και αποτελεί πρόκληση για τους διαφημιστές, είπε, να δημιουργούνται connected brands. Τόνισε, επίσης, πως είναι και η εποχή του όχι προς τους πελάτες από τα διαφημιστικά γραφεία ως προς τις απαιτήσεις τους.

Από την πλευρά του ο Περικλής Έλληνας, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος, ImarComms / Διεθνής Συνεργάτης & Εγκεκριμένος Εκπαιδευτής, Digital Marketing Institute, σημείωσε πως μετακινηθήκαμε από το shout προς τον καταναλωτή στο να ακούμε και να απαντούμε στις ανάγκες των καταναλωτών. «Αυτό που δεν θα αλλάξει είναι η δημιουργικότητα την οποίαν εφαρμόζουμε σε κάθε κανάλι επικοινωνίας». Η όποια υλοποίηση στρατηγικής, ανέφερε, ξεκινά πρώτα από το τι θέλει να ακούσει ο καταναλωτής, τι αντιλαμβάνεται ο καταναλωτής από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ώστε να υπάρχουν τα θεμιτά αποτελέσματα. Με την πανδημία, σημείωσε, οι πελάτες εξαναγκάστηκαν να πάνε online και digital.

Δημιουργικό χάος έφερε το digital καθώς πλέον υπάρχουν αρκετά όπλα για τα brands για να προβάλουν τον χαρακτήρα τους ανέφερε ο Μάριος Ιωάννου, Γενικός Διευθυντής, Gnomi Integrated Communications. Πρόσθεσε πως όσο πληθαίνουν οι επιλογές αυξάνεται και η ανάγκη για συγκεκριμενοποίηση και η επικοινωνία πλέον είναι σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες, καθέτως και οριζοντίως. «Βάσει των στόχων πρέπει να δούμε πως θα διαχειριστούμε τις επιλογές που μας προσφέρουν τα digital και τα μη digital μέσα. Όσο περισσότερα κανάλια χρησιμοποιείς τόσο πιο επιτυχημένο είναι το reach της επικοινωνίας, λαμβάνοντας υπόψη το budget».

Ο Αντρέας Παύλου, Digital Services Director, DELEMA MCCANN CYPRUS σημείωσε πως η βάση είναι η στρατηγική και από εκεί και πέρα υπάρχουν διάφορα κανάλια τα οποία μπορεί ο διαφημιστής να αξιοποιήσει. «Το σημαντικό είναι να χρησιμοποιήσεις τι θέλει να ακούσει ο χρήστης κάθε καναλιού που αξιοποιείς. Οι 8 εβδομάδες πανδημίας έφεραν digital adoption». Πρόσθεσε πως είναι πολύ σημαντικό το brand να έχει χαρακτήρα το οποίο θα χρησιμοποιεί σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας και αναλόγως να προσαρμόζει το περιεχόμενο.

Ο Παναγιώτης Σάκκη, Director / Γενικός Διευθυντής, Ontime Media τόνισε πως με την πανδημία μέσα σε τρεις μήνες είχαμε ψηφιακή μεταμόρφωση που ξεπερνά τα τελευταία 20 χρόνια. «Το κλειδί είναι η προσαρμογή στα νέα δεδομένα είτε μας αρέσει είτε όχι. Θα πρέπει πρώτα εμείς ως marketers να προσαρμοζόμαστε στα νέα δεδομένα, να αποκτούμε γνώσεις. Το επόμενο είναι να περάσουμε εμείς αυτή τη γνώση στην αγορά».

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας
Η Stoiximan έπαιξε μπάλα και έστειλε το δικό της μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Γης