Powered by

Gloria Jean’s: Τα 15 χρόνια στην Κύπρο και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα

Τα 15 χρόνια παρουσίας της στην Κύπρο γιορτάζει φέτος η Gloria Jean’s Coffees. Η αυστραλιανής καταγωγής εταιρεία δικαίως θεωρείται μια εκ των πρωταγωνιστών της εγχώριας αγοράς καφέ. Απαριθμεί συνολικά 12 καταστήματα στο νησί και περισσότερα από 1000 ανά το παγκόσμιο σε 39 χώρες.

Το πρώτο κατάστημα Gloria Jean’s στην Κύπρο, άνοιξε τις πόρτες του το 2006 στη Λευκωσία. Πλέον, η εταιρεία διαθέτει έξι καταστήματα στην πρωτεύουσα, ένα στη Λάρνακα, τέσσερα στη Λεμεσό και ένα στην Αγία Νάπα και εργοδοτεί 105 υπαλλήλους.

Διαβάστε ακόμα: 

Ελληνικές αλυσίδες εστίασης που άνοιξαν τις πόρτες τους στην Κύπρο

Γιάννης Μισιρλής: Το real estate παίρνει τα πάνω του το 2022

Για τις προτιμήσεις των Κυπρίων καταναλωτών, καθώς και για το πώς η εταιρεία αντιμετωπίζει το market share της αγοράς καφέ, και κατά συνέπεια το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα, αναφέρεται, μεταξύ άλλων, σε συνέντευξή της στο InBusinessNews, η managing director της Gloria Jean’s Coffee Κύπρου, Joanna Constantinidou.

Φέτος η Gloria Jean’s Coffees συμπληρώνει 15 χρόνια στην Κύπρο. Ποιες αλλαγές έχετε παρατηρήσει στις προτιμήσεις των Κυπρίων καταναλωτών καφέ;

Οι Κύπριοι είναι λάτρεις του καφέ εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Είναι ρουτίνα της καθημερινότητας ο καφές. Ήταν και παραμένει το νούμερο ένα ρόφημα για το πρωί. Ο Κύπριος καταναλωτής έχει, όμως, αλλάξει. Παλιά, τα πιο δημοφιλή ροφήματα ήταν ο κυπριακός καφές και το φραπέ. Σήμερα, βλέπουμε τους Κύπριους να καταναλώνουν καφέδες με βάση το espresso, όπως cappuccino και latte για ζεστά και freddo espresso, iced americano και iced latte για κρύα.

Τους τελευταίους 25 μήνες ήρθαμε αντιμέτωποι με την πανδημία και παρατηρήθηκε αύξηση στις υπηρεσίες delivery και take away. Ποια ήταν η δική σας εμπειρία;

Πράγματι, τα τελευταία γεγονότα της πανδημίας έσπρωξαν τον κόσμο να στραφεί στις υπηρεσίες delivery και take away. Έχουν αυξήσει πάρα πολύ το μερίδιό τους, που τώρα είναι σχεδόν διπλάσιο από πριν, και παρόλο που πλέον η αγορά έχει ανοίξει, διατηρούν ψηλά τα ποσοστά τους στις πωλήσεις. Ο κόσμος μέσα σε αυτό τον κυκεώνα των προβλημάτων προσπαθεί ακόμη να καταλάβει τι συμβαίνει και αυτό φαίνεται και στις αγοραστικές συνήθειές του που αλλάζουν.

Γενικότερα, πώς η κρίση της πανδημίας επηρέασε την αγορά καφέ και πόσο την εταιρεία σας;

Η αγορά της εστίασης αντιμετωπίζει, λόγω της πανδημίας, την πιο δύσκολη περίοδο από ποτέ και προβλέπουμε ότι θα γίνει ακόμα δυσκολότερη λόγω μείωσης εσόδων, την ώρα που τα έξοδα δεν μειώθηκαν και αρκετά δάνεια έχουν γίνει για να παραμείνουν ανοιχτοί πολλοί χώροι.

Εμείς, έχοντας τις βάσεις μας στερεωμένες γερά, καθώς είμαστε μια εταιρεία που δραστηριοποιείται στην εστίαση από το 2006, θα μπορέσουμε να σταθούμε και να προχωρήσουμε σε ακόμα καλύτερες μέρες.

Ποιες ήταν οι δράσεις σας για αντιμετώπιση της κατάστασης, τόσο για την οικονομική βιωσιμότητα των καταστημάτων όσο και για τη διασφάλιση της καλής υγείας προσωπικού και πελατών;

Καταρχάς να πω ότι η ασφάλεια και η υγεία του προσωπικού και των πελατών μας είναι για μας η απόλυτη προτεραιότητα, εξού και στην πρώτη περίοδο του lockdown είχαμε αναστείλει εντελώς τη λειτουργία μας. Δεν ήμασταν ανοιχτοί, ούτε για delivery ούτε για take away με τον φόβο του αγνώστου τότε εχθρού. Δεν θα διακινδυνεύαμε ποτέ τη ζωή κανενός για κανένα λόγο.        

Από τότε μέχρι σήμερα, τα καταστήματα και οι υπάλληλοί μας ενημερώνονται συνεχώς για τα νέα μέτρα της Κυβέρνησης, τα οποία ακολουθούμε πιστά, και κάνουμε όλες τις ενέργειες και τους απαιτούμενους ελέγχους για να διασφαλίσουμε την καθαριότητα και την ασφάλεια των χώρων μας.

Ποια είναι τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον; Υπάρχουν πλάνα για περαιτέρω επέκταση;

Το μέλλον είναι εξαιρετικά απρόβλεπτο, με πάρα πολλές μεταβλητές, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα οι πλείστες οικονομικές προβλέψεις να έχουν, μέχρι σήμερα, πέσει έξω. Το απρόβλεπτο της διάρκειας της πανδημίας μαζί με την αύξηση της τιμής όλων σχεδόν των προϊόντων, τα ζητήματα στην παγκόσμια παραγωγή και τις μεταφορές, ο πληθωρισμός και το πρόβλημα της εξεύρεσης προσωπικού που επιδεινώνεται μέρα με τη μέρα σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι αρκετοί και σοβαροί λόγοι, οι οποίοι δεν μας επιτρέπουν να έχουμε βλέψεις για καινούργιους χώρους.

Με ποιους τρόπου διαφοροποιείστε στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον όπως αυτό της αγοράς του καφέ;

Ο ανταγωνισμός στον τομέα μας γιγαντώθηκε. Εμείς, όμως, καταφέρνουμε να τον αντιμετωπίζουμε και να μεγαλώνουμε, έχοντας βασικά πλεονεκτήματα. Χρησιμοποιούμε καφέ 100% Αράπικα με σταθερά την καλύτερη ποιότητα στην παγκόσμια σοδειά κάθε έτους. Δουλεύουμε τον καφέ από το 2006 με επαγγελματίες μπαρίστα, οι οποίοι εκπαιδεύονται συνεχώς. Προσφέρουμε συνεχώς νέες επιλογές σε όμορφους και ασφαλείς για τους καταναλωτές χώρους, όπου μπορούν να έχουν την καλύτερη εμπειρία καφέ.   

Δειτε Επισης

H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας
PHC: Στρατηγική περαιτέρω επέκτασης στην ελληνική αγορά-Τα πλάνα για Pizza Hut με οδηγό τα Wagamama
Ενισχύει την ευρωπαϊκή της παρουσία η SKY express...Διευρύνει το δίκτυό της με απευθείας πτήσεις σε Άμστερνταμ
Με την...υπογραφή PHC επιστρέφει στην Ελλάδα η Pizza Hut-«Θα ακολουθήσουμε ένα επιθετικό πλάνο ανάπτυξης»
Στο 84,17% το ποσοστό συμμετοχής της E.V.H. Investments στο μετοχικό κεφάλαιο της Salamis Tours
Ανώτατο: Απέρριψε την αναφορά Χριστοδουλίδη για κατασκηνώσεις πολυτελείας και επισκέψιμα αγροκτήματα
Η ΕΤΑΠ Πάφου στη 2η διακρατική συνάντηση του ευρωπαϊκού προγράμματος COSME στην Κροατία
Σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο ο τουρισμός-Σε ιστορικό υψηλό οι αφίξεις το δεκάμηνο