Πού πάει το 46% του My Mall Limassol και ποια τα πλάνα επέκτασης

Σε δύο ισραηλινές εταιρείες πρόκειται να πωληθεί το 46% του My Mall Limassol.

Ο Ανδρέας Χατζημιτσής, CEO και συνιδιοκτήτης του MY MALL Limassol, μιλώντας στο InBusinesNews, επιβεβαίωσε τη συμφωνία, αναφέροντας ότι η διαδικασία βρίσκεται σε στάδιο due diligence και έχει περάσει τις διαδικασίες KYC της τράπεζας. Οι τελικές υπογραφές αναμένονται σε διάστημα μικρότερο του ενός μηνός. 

Διαβάστε ακόμα: My Mall: Πιο κοντά από ποτέ η πώληση του 46%

Επέκταση €10+ εκατ.

Όσον αφορά την επέκταση, η οποία εκκρεμεί περίπου 4,5 χρόνια, ο κ. Χατζημιτσής ανέφερε ότι το εμπορικό κέντρο είναι έτοιμο και πλέον όλα εξαρτούνται από τον Δήμο Λεμεσού.

Διαβάστε ακόμα: 

Καθυστερεί το άνοιγμα του H&M στη Λεμεσό

Σχηματίζεται η εικόνα για τις ανάγκες σε ανθρώπινο δυναμικό

Συγκεκριμένα, εκκρεμεί η έκδοση συμπληρωματικής πολεοδομικής άδειας, για την οποία θα πρέπει να προηγηθεί η επίλυση της διαφοράς που έχει προκύψει όσον αφορά τους συντελεστές δόμησης.

«Εύχομαι ο Δήμος Λεμεσού να είναι θετικός ως προς την επέκταση και να καταστεί αρωγός-πάντα στα νόμιμα πλαίσια-καθώς βλέπουμε τη δυτική Λεμεσό να αναπτύσσεται καθημερινά», πρόσθεσε ο κ. Χατζημιτσής.

Παράλληλα με την επέκταση, θα γίνει και ανακαίνιση του My Mall, ύψους €10+ εκατ., και θα περιλαμβάνει την προσθήκη 6000-7000 τ.μ., όπως δήλωσε ο κ. Χατζημιτσής.

Πρόσθεσε περαιτέρω ότι για σκοπούς γρήγορης επέκτασης, η κατασκευή, η οποία χωροθετείται στα βορειοδυτικά του κτηρίου, θα είναι μεταλλική και σε ένα μέρος του ισογείου του νέου κτηρίου θα υπάρχει καλυμμένος χώρος στάθμευσης.

Όσον αφορά τις εσωτερικές αλλαγές του εμπορικού κέντρου, ο κ. Χατζημιτσής υπέδειξε ότι θα αφορούν κυρίως τους χώρους εστίασης.

Το My Mall Limassol

Το My Mall Limassol είναι ένα σύγχρονο εμπορικό κέντρο, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ. (40.000 τ.μ. εσωτερικοί χώροι). Από το άνοιγμά του στο κοινό, στα μέσα του 2009, προσελκύει μερικές από τις κορυφαίες μάρκες λιανικού εμπορίου στον κόσμο.

Αποτελεί σήμερα ένα σημαντικό κομμάτι του κοινωνικού και οικονομικού ιστού του τόπου και έχει καθιερωθεί ως ένας από τους κορυφαίους προορισμούς στην Κύπρο για φαγητό, υψηλή μόδα, ψυχαγωγία και διασκέδαση.

Δειτε Επισης

Σώτος Ιακωβίδης: Μια πραγματική πρόκληση και η προτεραιότητα του ομίλου MSJ το 2025
Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Μίλτος Μιχαηλάς: Ενισχύσαμε την κερδοφορία μας, κερδίσαμε σημαντικές μάχες στην αγορά-Η απαρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Alpha Bank
Τα ΜΕΔ στις εταιρείες... Δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Τα στοιχεία της ΚΤΚ
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς
FT: Συζητήσεις για επένδυση της Tesla στην Nissan-Άλμα της μετοχής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά 12%