Safepass: Το «ανενεργό» μέτρο και το πρόβλημα στις υπεραγορές

Χωρίς οποιεσδήποτε αλλαγές όσον αφορά την προσκόμιση safepass συνεχίζουν τα μέτρα κατά της πανδημίας, τα οποία βρίσκονται σε ισχύ.

Ερωτηθείς σχετικά ο εκτελεστικός γραμματέας του Παγκύπριου Συνδέσμου Υπεραγορών, Ανδρέας Χατζηαδάμου τόνισε ότι οι υπεραγορές ανέμεναν ότι θα υπήρχαν αλλαγές στο νέο διάταγμα, το οποίο θα ισχύσει μέχρι τις 9 Νοεμβρίου.

Η ευθύνη στους πολίτες;
Ωστόσο, αίτημά τους, ήταν σε περίπτωση που εξακολουθήσει να είναι υποχρεωτική η προσκόμιση safepass στις υπεραγορές, η ευθύνη της μη συμμόρφωσης με το μέτρο να μετακινηθεί στον πολίτη και όχι στην επιχείρηση.

Διαβάστε ακόμη:

Φ. Μαννάρης: Πώς εξασφαλίζουμε επαρκές συνταξιοδοτικό εισόδημα

Κάνει check in προς την… κανονικότητα η επιβατική κίνηση (πίνακες)

«Αναμένουμε τουλάχιστον να υπάρξει αλλαγή στο επόμενο διάταγμα, με την ελπίδα ότι τα επιδημιολογικά δεδομένα θα επιτρέψουν την απόσυρση του safepass στο λιανεμπόριο τροφίμων», ανέφερε σχετικά ο κ. Χατζηαδάμου.

Κόπωση και προστριβές
Κληθείς να σχολιάσει την αποτελεσματικότητα του μέτρου, εξήγησε ότι έχει επέλθει κόπωση, ιδιαίτερα σε μικρά καταστήματα, στα οποία οι επισκέψεις των καταναλωτών είναι καθημερινές, ακόμα και 3-4 φορές ημερησίως, με μερίδα κόσμου να μην ανέχεται τον διαρκή έλεγχο και τη συνεχή προσκόμιση του σχετικού αποδεικτικού (πιστοποιητικό εμβολιασμού, πιστοποιητικό ανάρρωσης, PCR ή rapid test με ισχύ 72 ωρών).

Εκτός από προστριβές και αντιπαραθέσεις μεταξύ των καταναλωτών και των εργαζομένων στις υπεραγορές και στα καταστήματα λιανικού εμπορίου τροφίμων, το μέτρο δεν φαίνεται να αποδίδει ή να εφαρμόζεται καθολικά.

Δειγματοληπτικός έλεγχος ή και καθόλου
«Με εξαίρεση τα malls, τις μεγάλες αλυσίδες υπεραγορών και τα πολυκαταστήματα, σε ορισμένες περιπτώσεις ο έλεγχος προς τους πελάτες, είτε διεξάγεται δειγματοληπτικά είτε δεν πραγματοποιείται καθόλου», υπογράμμισε ο εκτελεστικός γραμματέας του ΠΑΣΥΠΕ.

Στην πορεία, το μέτρο της υποχρεωτικής προσκόμισης safepass αποδεικνύεται ανενεργό σε κάποιες περιπτώσεις, δημιουργώντας τα αντίθετα αποτελέσματα.

Ωστόσο, οι έλεγχοι από την Αστυνομία και τις αρμόδιες αρχές παραμένουν συστηματικοί και η ευθύνη της τήρησης του μέτρου βαραίνει τους καταστηματάρχες.

Δειτε Επισης

Σώτος Ιακωβίδης: Μια πραγματική πρόκληση και η προτεραιότητα του ομίλου MSJ το 2025
Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
FT: Συζητήσεις για επένδυση της Tesla στην Nissan-Άλμα της μετοχής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά 12%
Αυτά τα προϊόντα θα περιλαμβάνονται στο e-kalathi… Οι κατηγορίες και οι κωδικοί
Δωρεάν φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων στο Nicosia Mall σε συνεργασία με Unicars και EKCO Maximum Power
Με το αριστερό το 2025 για την αγορά αυτοκινήτων...50-50 τα καινούργια με τα μεταχειρισμένα και οι μάρκες που πρωταγωνιστούν
Μ. Σέφτσοβιτς: Σε περίπτωση δασμών των ΗΠΑ, η Ε.Ε. θα αντιδράσει σθεναρά και γρήγορα
Coca-Cola HBC: Η πιο βιώσιμη εταιρεία ποτών στον κόσμο σύμφωνα με τους δείκτες Dow Jones Best-in-Class 2024
Θέλει ενίσχυση σχέσεων με Κύπρο για εμπόριο, τουρισμό και επικοινωνίες η Βουλγαρία
BYD: Tα σχέδια της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας για να γίνει κορυφαίος «παίκτης» στην Ευρώπη