Σε σταθερά ανοδική πορεία οι δημόσιες μεταφορές στην Κύπρο

Τον Ιανουάριο του 2021, ο οργανισμός IMR/University of Nicosia™ διεξήγαγε μια έρευνα με βάση το πρότυπο του Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EU Customer Satisfaction Index) που αφορά στις δημόσιες συγκοινωνίες στην Ευρώπη, η οποία επιβεβαίωσε ότι η Cyprus Public Transport έκανε πολύ καλή δουλειά.

Μόλις 7 μήνες μετά την πρώτη ολοκληρωμένη διαδρομή, είχε σημειωθεί σημαντική βελτίωση των δημόσιων μεταφορών τόσο στη Λευκωσία όσο και στη Λάρνακα και η πρόοδος φαίνεται να συνεχίζεται. Τον Ιούλιο του 2021, 6 μήνες αργότερα, μια νέα ανάλογη έρευνα αναδεικνύει ότι υπήρξε 10% αύξηση στην ικανοποίηση των πελατών από την τελευταία φορά.

Τα κριτήρια ποιότητας που λήφθηκαν υπόψη όταν οι επιβάτες ρωτήθηκαν για τις υπηρεσίες ήταν τα ίδια με αυτά της προηγούμενης έρευνας: αξιοπιστία υπηρεσιών/συνέπεια άφιξης λεωφορείου, διαθεσιμότητα υπηρεσίας (συχνότητα), γενική αίσθηση οδικής ασφάλειας, γενική αίσθηση ασφάλειας, πληροφορίες για τους επιβάτες, καθαριότητα λεωφορείων, συμπεριφορά προσωπικού, στάσεις λεωφορείων/καθαριότητα, λειτουργικότητα λεωφορείου (ηλικία, θέρμανση, κλιματισμός) και ώρες εξυπηρέτησης (από-έως).

Τα σχόλια των επιβατών ήταν για άλλη μια φορά θετικά και ακόμα καλύτερα, οπότε οι Επαρχίες Λευκωσίας και Λάρνακας παραμένουν κοντά στις κορυφαίες ευρωπαϊκές περιοχές όσον αφορά στην ικανοποίηση των πελατών σχετικά με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Αυτά τα αποτελέσματα αποδεικνύουν ότι η Cyprus Public Transport δεν επαναπαύεται και ότι εξακολουθεί να εργάζεται σκληρά για την εξέλιξη της κινητικότητας και την αναβάθμιση των λεωφορείων στη χώρα. Οι αλλαγές που εισήγαγε μέχρι στιγμής η CPT ήταν σημαντικές, αλλά αναμένονται πολλές ακόμη, όπως η σύνδεση Wi-Fi με δίκτυο 5G στα λεωφορεία, η οποία θα εφαρμοστεί σύντομα, καθώς και νέες λεωρορειολωρίδες και στάσεις λεωφορείων που θα εφαρμοστούν μέσα στα επόμενα 5 χρόνια.

Ο Δείκτης Ικανοποίησης Πελατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης σύμφωνα με το πρότυπο EN 13816 εξαρτάται από την προσφερόμενη ποιότητα των δημόσιων μεταφορών και καταγράφει την ποιότητα των υπηρεσιών, όπως την αντιλαμβάνονται οι πελάτες. Αυτή ήταν η δεύτερη φορά που η Κύπρος συμμετείχε σε μια τέτοια έρευνα, σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ενώ η πρώτη ήταν η αντίστοιχη έρευνα του Ιανουαρίου του 2021.

Δειτε Επισης

Μαρία Παναγιώτου: Συνεχής η προσπάθεια της Κυβέρνησης για στήριξη της μελισσοκομίας
Σωτήρης Μαρκίδης: Από τις 27 Μαΐου η Δήλωση για ΦΠΑ 5% για αγορά κατοικίας μόνο μέσω Tax For AlI
Ν. Χριστοδουλίδης για Eurobasket: Πρωταγωνιστικός ο ρόλος του Υπ. Μεταφορών για τα έργα στο «Σπύρος Κυπριανού»
Στέλλα Μιχαηλίδου: Σοβαρή υποστελέχωση του Γραφείου-Στο έλεος της γραφειοκρατίας και των κανονισμών
Στη Δέσποινα Παναγιώτου-Θεοδοσίου το βραβείο Ισότητας Φύλων στη Ναυτιλία από IMO
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού GOLD: The Shipping Forecast
Αντώνης Ρέμος-Ελένη Φουρέιρα: H συναυλία της χρονιάς στις 15 Ιουνίου στο Nammos Limassol
Εβδομαδιαία άνοδος 5,04% στο ΧΑΚ
Πάνω από €1,6 εκατ. οι διαγραφές από την Τεχνική Επιτροπή Διαγραφής
Πάνος Πέτρου: Αυτοί είναι οι στρατηγικοί στόχοι για διασφάλιση της ποιότητας στο ΓεΣΥ