Εξατομίκευση Vs Προσαρμογή και λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων UX
09:43 - 12 Οκτωβρίου 2021

Διαθέτετε online κατάστημα με στόχο να προσελκύσετε και να εξυπηρετήσετε άτομα από διαφορετικές περιοχές του κόσμου, με διαφορετικά ενδιαφέροντα. Για να επιτευχθεί αυτό, ένα από τα κύρια πράγματα που πρέπει να κάνετε είναι να προσαρμόσετε ή να εξατομικεύσετε το online shop.
Η διαδικασία αυτή αναμφισβήτητα αποτελεί ζωτικής σημασίας για την επιβίωση του καταστήματος σας στο Διαδίκτυο. Φυσικά, πρέπει να έχετε έναν υπέροχο σχεδιασμό εμπειρίας χρήστη, να προκαλέσει μια καλή πρώτη εντύπωση. Προκειμένου ο ιστότοπος σας να προσελκύσει πελάτες, πρέπει να εστιάσετε στην Εξατομίκευση ή την Προσαρμογή του περιεχομένου.
Η προσαρμογή και η εξατομίκευση τυχαίνει να είναι δύο από τις μεγαλύτερες λέξεις-κλειδιά για τους εμπόρους τα τελευταία χρόνια. Στην πραγματικότητα, αυτές είναι λέξεις που χρησιμοποιούνται συχνά αντίστροφα, χωρίς να κατανοούν το γεγονός ότι είναι διαφορετικές μεταξύ τους.
O στόχος τόσο της προσαρμογής όσο και της εξατομίκευσης είναι ο ίδιος, ο οποίος είναι να προσαρμόσει το περιεχόμενο και τα χαρακτηριστικά μιας εφαρμογής ή ενός ιστότοπου στα ενδιαφέροντα των μεμονωμένων χρηστών.
Δεδομένου ότι αυτές οι δύο έννοιες ακολουθούν διαφορετικές διαδρομές, υπάρχουν κάποιες διαφορές μεταξύ των δύο που κάθε έμπορος πρέπει να καταλάβει πριν αποφασίσει ποια έννοια θα χρησιμοποιήσει.
Customization Vs Personalization
Η διαφορά μεταξύ προσαρμογής και εξατομίκευσης μπορεί να εξηγηθεί χρησιμοποιώντας ένα κοινό καθημερινό σενάριο. Ας υποθέσουμε ότι μοιράζεστε ένα αυτοκίνητο με τον σύντροφό σας. Kάθε φορά που το χρησιμοποιείτε, το αυτοκίνητο ρυθμίζει αυτόματα τη θέση του καθίσματος οδηγού και του τιμονιού ώστε να ταιριάζει με τις προτιμήσεις σας.
Όχι μόνο αυτό, το σύστημα κλιματισμού ρυθμίζεται στην προτίμηση θερμοκρασίας σας και το σύστημα ψυχαγωγίας αρχίζει να παίζει το αγαπημένο σας τραγούδι. Αυτό σημαίνει εξατομίκευση.
Από την άλλη πλευρά, όταν κάνετε όλα αυτά μόνοι σας, από την αλλαγή της θέσης του καθίσματος και του τιμονιού στη ρύθμιση της θερμοκρασίας AC, ονομάζεται προσαρμογή.
H διαφορά μεταξύ των δύο εννοιών έγκειται στο ποιος κάνει τις προσαρμογές.
Η προσαρμογή γίνεται από τους χρήστες, όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, καθώς λαμβάνουν τη δύναμη να τροποποιήσουν την εμπειρία τους για να ταιριάζουν με τις προτιμήσεις τους.
Η εξατομίκευση εκμεταλλεύεται τα δεδομένα χρήστη για να παρέχει τα απαραίτητα αποτελέσματα και συνεπώς δεν απαιτεί χειροκίνητη εισαγωγή από τον χρήστη.
Στο General Retail Summit, που διοργανώνεται στις 27 Οκτωβρίου, στο Hilton Nicosia, ο Desi Reuben-Sealey, Senior UX Manager της Victorinox UK, θα αναλύσει για τη σημαντικότητα στη χρήση δεδομένων για την ενδυνάμωση του UX.
Το General Retail Summit απευθύνεται σε Διευθύνοντες Συμβούλους, Γενικούς και Εμπορικούς Διευθυντές, Διευθυντές Μάρκετινγκ, Υπεύθυνους καταστημάτων, καθώς και εξειδικευμένα στελέχη που δραστηριοποιούνται στο Λιανικό και Χονδρικό Εμπόριο:
- Είδη ένδυσης και υπόδησης
- Καταστήματα για αξεσουάρ
- Εμπορικά κέντρα και πολυκαταστήματα
- Καταστήματα Υψηλής ραπτικής
- Luxury brands
- Εταιρείες Εφοδιασμού, Αποθήκευσης και Διανομής
- Εταιρείες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών
- Καταστήματα Υγείας και Ομορφιάς
- Sports & Leisure
- DIY & Home improvement companies
- General Merchandise Stores
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Συνέδριο, κάντε κλικ εδώ.
Για να δηλώσετε συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ.
Πληροφορίες
Οργανωτής: IMH
Χορηγοί (μέχρι στιγμής): Christoudias Logistics και G.A.P. Vassilopoulos Group | G.A.P. Card Processing και Fetch
Υποστηρικτές: Leroy Merlin και Ways Media Group
Με τη Στήριξη: Εθνική Αρχή Στοιχημάτων
Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business και πόρταλ REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH:
Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com |
Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com