Powered by

Burberry: Τα lockdown έριξαν τις πωλήσεις του πολυτελούς brand

Υποχώρησαν οι πωλήσεις της βρετανικής μάρκας πολυτελών ειδών Burberry λόγω των περιοριστικών μέτρων μέτρων για την ανάσχεση της πανδημίας, που ανάγκασαν τα καταστήματα του οίκου να κατεβάσουν ρολά.

Συγκεκριμένα, οι συγκρίσιμες λιανικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 9% τους τρεις μήνες έως τον Δεκέμβριο, την ώρα που προβλέψεις των αναλυτών «έδειχναν» πτώση 8%.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, το 2020 αποτέλεσε χρονιά πρόκλησης για τους οίκους πολυτελών ειδών, καθώς τα καταστήματα λιανικής ανοιγόκλειναν ανάλογα με τα περιοριστικά μέτρα που επέβαλαν οι κυβερνήσεις.

Η τιμή της μετοχής της Burberry σημείωσε άνοδο έως και 3,2% το πρωί της Τετάρτης στο χρηματιστήριο του Λονδίνου, αν και σε βάθος 12μήνου σημείωσε πτώση 22%.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το 15% των καταστημάτων της παραμένουν κλειστά, με περισσότερο από το ένα τρίτο να λειτουργεί με μειωμένο ωράριο.

ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Δειτε Επισης

Διεθνής Οργάνωση Εργασίας: Οι μισθοί αυξάνονται πιο γρήγορα από τις τιμές
Σε ποια χώρα εργάζονται λιγότερο απ’ όλους τους Ευρωπαίους–Η θέση της Ελλάδας
Black Friday: Τemu και Shein εκτοξεύουν το κόστος μάρκετινγκ αγοράζοντας ακριβά… λέξεις-κλειδιά
Στο 3% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα, στο 2,3% στην ευρωζώνη
Θα παρέμβει η ΕΚΤ στα γαλλικά ομόλογα; Τα σενάρια και το όπλο του TPI
To bitcoin «γλυκοκοιτάζει» και πάλι τα $100.000
Ισπανία: Σε υψηλό τριών μηνών ο πληθωρισμός τον Νοέμβριο
ΗΠΑ: Με ρυθμό 2,8% «έτρεξε» η οικονομία το τρίτο τρίμηνο
Goldman Sachs: Τι προτείνει στους επενδυτές για το 2025
Γκούλσμπι (Fed): Πρέπει να επιβραδυνθεί ο ρυθμός μείωσης των επιτοκίων