ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: Σε ισχυρή θέση
06:50 - 18 Ιανουαρίου 2021
Εν μέσω δυσμενών οικονομικών συνθηκών η Ελληνική Τράπεζα προχώρησε στην αναστολή των δόσεων για περίπου 21.000 πελάτες με δάνεια ύψους €2.8 δισ., ενώ συμμετέχει σε όλα τα κυβερνητικά σχέδια που στοχεύουν στη χρηματοδότηση της οικονομικής ανάκαμψης.
Διανύοντας μια περίοδο μεγάλης και συνεχιζόμενης αβεβαιότητας για την κυπριακή, αλλά και την παγκόσμια οικονομία, η Ελληνική Τράπεζα παραμένει σε πλεονεκτική θέση και έτοιμη να στηρίξει τους βιώσιμους πελάτες της, επιχειρήσεις και νοικοκυριά, χρηματοδοτώντας την ανάκαμψη της κυπριακής οικονομίας.
Διαβάστε ακόμα:
Οι μεγαλομέτοχοι 30 εταιρειών της Κύπρου
Λειτουργεί τον Φεβρουάριο το ηλεκτρονικό κατάστημα των Αλφαμέγα
Τα αποτελέσματα της Ελληνικής Τράπεζας για την εννιαμηνία του 2020, σημειώνοντας κέρδη €40 εκατ., επιδεικνύουν την ανθεκτικότητα του επιχειρηματικού της μοντέλου και την ισχυρή κατάσταση της οικονομικής της θέσης. «Με ισχυρή κεφαλαιακή επάρκεια στο 22,5% και πλεονάζουσα ρευστότητα, με τον Δείκτη Κάλυψης Ρευστότητας να φτάνει στο 454%, είμαστε σε πολύ καλή θέση για να στηρίξουμε τους βιώσιμους πελάτες μας και να χρηματοδοτήσουμε την ανάκαμψη της οικονομίας της χώρας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Μεταβατικός Ανώτατος Εκτελεστικός Διευθυντής, Φοίβος Στασόπουλος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά το ενιάμηνο του 2020 οι νέες χορηγήσεις από την Ελληνική Τράπεζα ανήλθαν στα €712 εκατ., ενώ το μερίδιο αγορά της Τράπεζας σε χορηγήσεις μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου του 2020 ανήλθε στο 20,8%.
Η Ελληνική Τράπεζα κατανοώντας τις ιδιαίτερα δυσμενείς οικονομικές συνθήκες, εφάρμοσε μια σειρά συγκεκριμένων μέτρων άμεσης ενίσχυσης της ρευστότητας, με στόχο τη στήριξη των πελατών της, ούτως ώστε να βγουν όσο το δυνατό αλώβητοι από αυτή την κρίση. Προχώρησε στην αναστολή των δόσεων για περίπου 21.000 πελάτες με δάνεια ύψους €2.8 δισ., ενώ η Ελληνική Τράπεζα συμμετέχει σε όλα τα κυβερνητικά σχέδια που στοχεύουν στη χρηματοδότηση της οικονομικής ανάκαμψης.
«Ταυτόχρονα, εργαζόμαστε εντατικά για τη βελτίωση της ποιότητας της κατάστασης της οικονομικής θέσης μας, μέσω της επίλυσης και απομόχλευσης των Μη Εξυπηρετούμενων Χορηγήσεων, οι οποίες πλέον έχουν μειωθεί στο 17,6% (Δείκτης ΜΕΧ, εξαιρουμένων των ΜΕΧ που καλύπτονται από το ΠΠΣ)», πρόσθεσε ο κ. Στασόπουλος. Όπως τόνισε, η Ελληνική Τράπεζα παραμένει προσηλωμένη στη μετεξέλιξή της σε έναν σύγχρονο πελατοκεντρικό Οργανισμό που προσφέρει προϊόντα, υπηρεσίες και εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου και απρόσκοπτη εμπειρία στους πελάτες της, εντατικοποιώντας τις προσπάθειες για την εκπαίδευση και μεταφορά των πελατών στα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης. «Επανεξετάζουμε διαρκώς τα δεδομένα και προσαρμόζουμε τις ενέργειές μας αναλόγως, προβαίνοντας σε όλες τις απαραίτητες ρυθμίσεις για να προσφέρουμε καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες μας», είπε ο κ. Στασόπουλος, προσθέτοντας ότι οι πελάτες αγκάλιασαν τις προσπάθειες της Τράπεζας και πλέον πέραν του 80% των συνολικών συναλλαγών πραγματοποιούνται μέσω των εναλλακτικών καναλιών της.
Αξιοποιώντας διάφορες τεχνολογικές λύσεις, η Ελληνική Τράπεζα κατάφερε εν μέσω της πανδημίας να πρωτοπορήσει και με πελατοκεντρική στρατηγική απλοποίησε τις διαδικασίες της, αναβαθμίζοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρει. Η προσήλωση της Τράπεζας στον ψηφιακό μετασχηματισμό αποδείχθηκε καταλυτική σε μια περίοδο όπου η καθημερινότητα των ανθρώπων επιβάλλει μέτρα αποστασιοποίησης, ενώ προτεραιότητα όλων είναι η διασφάλιση της δημόσιας υγείας.