Millennials entrepreneurs
08:06 - 05 Σεπτεμβρίου 2020
Το μεγαλεπήβολο project των millennial entrepreneurs, που ξεκίνησε η ΙΜΗ τον Ιούνιο του 2019, ολοκληρώνεται με την ειδική έκδοση Σεπτεμβρίου του περιοδικού IN Business που κυκλοφορεί στα περίπτερα την Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου.
Η νέα γενιά αλλάζει το πρόσωπο της επιχειρηματικότητας σε όλο τον κόσμο, με τις νέες τους ιδέες, την εκτίμηση και υπερεκτίμηση, θα μπορούσε κανείς να πει, των νέων τεχνολογιών, τις έντονα εκφραζόμενες απόψεις τους, την πεποίθηση πως πέρα από κερδοφόρες εταιρείες πρέπει να επιφέρουν και μια νότα θετικής κοινωνικής επιρροής, οι millennial επιχειρηματίες ήρθαν για να μείνουν και να μεταβάλουν το επιχειρείν με τα δικά τους πιστεύω και αξίες.
Διαβάστε ακόμα: Remu: Δέκα χωράφια και οικόπεδα από €3.000 μέχρι €27.500
Διαβάστε ακόμα: Νέο μεγάλο φωτοβολταϊκό πάρκο στην Αραδίππου
Είναι μια έκδοση γεμάτη από millennial επιχειρηματίες, αυτοδημιούργητους, νέο αίμα στις οικογενειακές επιχειρήσεις, πετυχημένους ή στα πρώτα βήματα προς την επιτυχία. Τριάντα και πλέον ιστορίες, στις οποίες millennials αφηγούνται στο ΙΝ Business όσα έμαθαν από προηγούμενες γενιές και πλείστα όσα θέλουν να κατακτήσουν και να ολοκληρώσουν οι ίδιοι. Κάποτε μέσα από τις δυσκολίες του ξεκινήματος ενός εντελώς δικού τους ταξιδιού. Άλλοτε ως οι συνεχιστές της οικογενειακής παράδοσης. Και πιο πρόσφατα ως η γενιά που έχει να αντιμετωπίσει τις πολλαπλές προκλήσεις του covid-19 σε όλο το επιχειρηματικό φάσμα. Το project ξεκίνησε και παραμένει εορταστικό, παρόλες τις εξελίξεις της πανδημίας. Γιατί μέσα από την κάθε επιχειρηματική ιστορία συναντήσαμε ανθρώπους νέους και γεμάτους όρεξη, που δηλώνουν έτοιμοι να πάνε παρακάτω. Και το επιχειρείν δεν παύει παρά να είναι ένα συνεχές ταξίδι με προορισμό την επόμενη μέρα. Μέσα από το ταξίδι αυτό αναδείχθηκαν άνθρωποι και επιχειρηματικές ιστορίες: 43 βίντεο - συνεντεύξεις και 56 παρουσιάσεις στο InBusinessNews, 500 delegates στο μεγάλο συνέδριο για τους millennials, 30+ θέματα για millennials στο τεύχος αυτό.
Υποστηρικτές του θεσμού – PwC Κύπρου, Cyta και Τράπεζα Κύπρου.
Η νέα γενιά αλλάζει το πρόσωπο της επιχειρηματικότητας σε όλο τον κόσμο, με τις νέες τους ιδέες, την εκτίμηση και υπερεκτίμηση, θα μπορούσε κανείς να πει, των νέων τεχνολογιών, τις έντονα εκφραζόμενες απόψεις τους, την πεποίθηση πως πέρα από κερδοφόρες εταιρείες πρέπει να επιφέρουν και μια νότα θετικής κοινωνικής επιρροής, οι millennial επιχειρηματίες ήρθαν για να μείνουν και να μεταβάλουν το επιχειρείν με τα δικά τους πιστεύω και αξίες.
Διαβάστε ακόμα: Remu: Δέκα χωράφια και οικόπεδα από €3.000 μέχρι €27.500
Διαβάστε ακόμα: Νέο μεγάλο φωτοβολταϊκό πάρκο στην Αραδίππου
Είναι μια έκδοση γεμάτη από millennial επιχειρηματίες, αυτοδημιούργητους, νέο αίμα στις οικογενειακές επιχειρήσεις, πετυχημένους ή στα πρώτα βήματα προς την επιτυχία. Τριάντα και πλέον ιστορίες, στις οποίες millennials αφηγούνται στο ΙΝ Business όσα έμαθαν από προηγούμενες γενιές και πλείστα όσα θέλουν να κατακτήσουν και να ολοκληρώσουν οι ίδιοι. Κάποτε μέσα από τις δυσκολίες του ξεκινήματος ενός εντελώς δικού τους ταξιδιού. Άλλοτε ως οι συνεχιστές της οικογενειακής παράδοσης. Και πιο πρόσφατα ως η γενιά που έχει να αντιμετωπίσει τις πολλαπλές προκλήσεις του covid-19 σε όλο το επιχειρηματικό φάσμα. Το project ξεκίνησε και παραμένει εορταστικό, παρόλες τις εξελίξεις της πανδημίας. Γιατί μέσα από την κάθε επιχειρηματική ιστορία συναντήσαμε ανθρώπους νέους και γεμάτους όρεξη, που δηλώνουν έτοιμοι να πάνε παρακάτω. Και το επιχειρείν δεν παύει παρά να είναι ένα συνεχές ταξίδι με προορισμό την επόμενη μέρα. Μέσα από το ταξίδι αυτό αναδείχθηκαν άνθρωποι και επιχειρηματικές ιστορίες: 43 βίντεο - συνεντεύξεις και 56 παρουσιάσεις στο InBusinessNews, 500 delegates στο μεγάλο συνέδριο για τους millennials, 30+ θέματα για millennials στο τεύχος αυτό.
Υποστηρικτές του θεσμού – PwC Κύπρου, Cyta και Τράπεζα Κύπρου.