New entries στο Foody: Από κρεοπωλεία μέχρι ανθοπωλεία

Μεγαλώνει και εξελίσσεται η ηλεκτρονική υπηρεσία παραγγελίας φαγητού Foody, η οποία προχωρεί σε γενικό rebranding. Μιλώντας στο InBusinessNews, ο CEO και founder του Foody, Αργύρης Αργυρού, ανέφερε ότι εντός του 2020 προστέθηκαν στο Foody καταστήματα πέραν από τα εστιατόρια και τα cafe. Πλέον, στη γνωστή πλατφόρμα online παραγγελιών μπορεί να βρει κανείς νέες κατηγορίες καταστημάτων όπως υπεραγορές, κρεοπωλεία, κάβες, pet shops και ανθοπωλεία. Πίσω από την εν λόγω διεύρυνση βρίσκεται η ανάγκη για κατ' οίκον παράδοση προϊόντων, η οποία το τελευταίο διάστημα φαίνεται να μεγαλώνει.

 

Τι θα περιλαμβάνει και που θα εστιάζει το γενικό rebranding που ετοιμάζετε; Θα περιλαμβάνονται και νέες υπηρεσίες;

Αυτό που γίνεται είναι μία εξέλιξη της ταυτότητας του Foody, διατηρώντας τον χαρακτήρα και την κουλτούρα που έχουμε κτίσει τα τελευταία πέντε χρόνια. Η ομάδα του Foody έχει μεγαλώσει και αναπτυχθεί αρκετά από το 2015 και πιστεύουμε ότι σε αυτή την χρονική στιγμή είμαστε έτοιμοι για αυτή την ανανεωμένη ταυτότητα ως ομάδα. Σήμερα συνεργαζόμαστε με περίπου 1500 καταστήματα, ενώ εντός του 2020 προστέθηκαν στο Foody καταστήματα πέραν από τον κύριο τομέα δραστηριότητας μας, που είναι η online παραγγελία από εστιατόρια και cafe. Οι νέες κατηγορίες καταστημάτων περιλαμβάνουν υπεραγορές, κρεοπωλεία, κάβες, pet shops, ανθοπωλεία κ.α., με σκοπό μας να προσφέρουμε νέες επιλογές κάθε μήνα με παράδοση delivery από 15 λεπτά μέχρι μία ώρα. Θέλουμε η εικόνα μας να αντιπροσωπεύει όλα τα καταστήματα που υπάρχουν στο Foody, γι’ αυτό και ανανεώσαμε το λογότυπο μας και προσθέσαμε πιο φωτεινά και έντονα χρώματα. Ο χαρακτήρας και η κουλτούρα μας θα παραμείνουν τα ίδια – δηλαδή, θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε τον πιο εύκολο τρόπο παραγγελίας.


Ποιο είναι το μέγεθος του στόλου των μοτοσικλετών σας; Κατά πόσον υπάρχουν πλάνα για επέκταση του ή για διεύρυνση των παρεχόμενων υπηρεσιών του;

Στο παρόν στάδιο έχουμε έναν στόλο από περίπου 100 μοτοσυκλέτες σε όλες τις πόλεις της Κύπρου. Ο στόλος μας επεκτείνεται συνεχώς, ενώ σταδιακά αναπτύσσονται και τεχνολογικές εφαρμογές που βοηθούν τους οδηγούς, τους καταστηματάρχες και τους χρήστες του Foody. Για παράδειγμα στα εστιατόρια που συνεργαζόμαστε και για το delivery, υπάρχει η δυνατότητα να γίνεται track η παραγγελία του πελάτη, ενώ έχουμε στόχο να εξελίξουμε και νέες user-friendly εφαρμογές στο πλαίσιο αυτό.


Ποια ήταν η συμβολή της Delivery Hero στον τρόπο λειτουργίας του Foody και στο rebranding; Κατά πόσο έδωσε συμβουλές ή κατευθύνσεις την περίοδο του lockdown και μεταγενέστερα;

Το ότι είμαστε μέλος της Delivery Hero, ενός παγκόσμιου ομίλου, είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα για όλες τις δραστηριότητες που κάνουμε ως εταιρεία, όπως επίσης και για την περίοδο του lockdown. Κατά την περίοδο του lockdown, βρισκόμασταν σε συνεχή επαφή με την κεντρική ομάδα της Delivery Hero και τα άλλα brands του ομίλου, για ανταλλαγή γνώσεων και τεχνογνωσίας. Αυτό βοήθησε στο να βρούμε λύσεις γρήγορα και να θέσουμε προτεραιότητες. Η όλη προσπάθεια ανανέωσης της ταυτότητας μας είναι κάτι που ξεκίνησε από την ομάδα του Foody και γίνεται σε συνεργασία με την κεντρική ομάδα της Delivery Hero, που μας δίνει συμβουλές και κατευθύνσεις σύμφωνα με την εμπειρία που έχουν από άλλα brands και από άλλες αγορές.


Πόσο έχουν αλλάξει οι τάσεις στο delivery από τον Μάρτιο και μετά; Τι ζητούν οι καταναλωτές και κατά πόσον υπάρχουν καταναλωτικές συνήθειες που τείνουν να εκλείψουν;

Όσον αφορά την αγορά του delivery βλέπουμε την ανάγκη που υπάρχει στην κοινωνία για κατ' οίκον παράδοση προϊόντων πέραν από το έτοιμο φαγητό (ειδικά στις ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού), αλλά και τις δυνατότητες που υπάρχουν σε καταστήματα να αυξήσουν κατά πολύ τις παραγγελίες τους, μέσω του delivery. Επίσης η ανάγκη για ένα marketplace, με πολλές επιλογές για home delivery είναι εμφανής και στόχος μας είναι να προσφέρουμε όλο και περισσότερες επιλογές μέσω του Foody. Παράλληλα με αυτό συνεχίζουμε να εξελίσσουμε το Foody ως τον πιο εύκολο τρόπο παραγγελίας, που είναι και ο κύριος λόγος που οι χρήστες μας χρησιμοποιούν την πλατφόρμα του Foody.

Δειτε Επισης

Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία
Παρουσίασε σε «Διπλωματικό Σαλόνι» στο Ισραήλ το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας της Κύπρου ο Σκουρίδης