Powered by

Προς πώληση γνωστή πρώην ταβέρνα στο Μιτσερό

Προς πώληση διατίθεται μέσα από την πλατφόρμα της REMU, της μονάδας διαχείρισης ακινήτων της Τράπεζας Κύπρου, εμπορικό ακίνητο στο Μιτσερό, στην επαρχία Λευκωσίας.
 
Στον συγκεκριμένο χώρο λειτουργούσε μέχρι και πριν από μερικούς μήνες η γνωστή ταβέρνα «Στου Κύπρου την παρέα».   
 
Το ακίνητο, το οποίο πωλείται έναντι €285.000, βρίσκεται περίπου 60 μέτρα νότια του δρόμου Μιτσερού - Αγίας Μαρίνας και περίπου 520 μέτρα νότια του κέντρου του χωριού Μιτσερό.
 
Το κεντρικό κτίριο έχει εμβαδόν 338 τ.μ. Αποτελείται από τραπεζαρία, σκηνή, τουαλέτες, κουζίνα, μπαρ, αποθηκευτικούς χώρους και αποδυτήρια προσωπικού με τουαλέτες.
Στη βόρεια πλευρά του κτιρίου υπάρχει επέκταση μεταλλικού σκελετού εμβαδού 84 τ.μ., η οποία λειτουργούσε ως πρόσθετη τραπεζαρία.
 
Στα νοτιοδυτικά σύνορα του χωραφιού υπάρχει βοηθητική δομή εμβαδού 22τμ, που χρησιμοποιείται κυρίως ως αποθηκευτικός χώρος. Ένα υπόστεγο κατασκευάστηκε επίσης για να καλύψει τις περιοχές μπάρμπεκιου.
 
Ο εξωτερικός χώρος του κτιρίου είναι πλακόστρωτος και περιέχει και παιδική χαρά.
Η άμεση περιοχή του ακινήτου περιλαμβάνει οικιστικές αναπτύξεις και μη αναπτυγμένα αγροτεμάχια.

Δειτε Επισης

Τράπεζα Κύπρου: Αλλαγή στην σύνθεση της Επιτροπής Ανθρώπινου Δυναμικού & Αμοιβών
Το εστιατόριο «Το Ελληνικό» στην Έγκωμη… ψήνει αλλιώς
Pafilia και LaimTee Art προχωρούν ένα βήμα παραπέρα...Κορυφαίοι μουσικοί απ' όλο τον κόσμο στο Minthis Music Festival 2025
«Αποκαλύφθηκε» το Palm Beach Resort...Με μεγάλη επιτυχία η εκδήλωση παρουσίασης του έργου (pics)
Τελευταίες πινελιές στα νομοσχέδια για την φορολογική μεταρρύθμιση-Οι βασικές πτυχές και πότε πάνε στην Βουλή
Βγαίνει η Ελληνική, ετοιμάζεται να μπει η Eurobank...Πρόθεση για παράλληλη εισαγωγή των μετοχών της στο ΧΑΚ
Η μεγάλη νικήτρια του διαγωνισμού «Scan & Win» της Emirates-Mια μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία στο Ντουμπάι
Μαρίνα Αγίας Νάπας και Μαρίνα Παραλιμνίου σε κοινή γραμμή πλεύσης...Υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας
Το ανεξίτηλο στίγμα της προσφοράς του γιατρού και ανθρώπου Νίκου Ιωάννου-«Χειρουργούσα συνεχώς, χωρίς τελειωμό...»
Το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ...Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό