Powered by

Ο κορωνοϊός φρενάρει τη διακίνηση εμπορευμάτων

Μείωση του ρυθμού αύξησης της δυναμικότητας διακίνησης εμπορευμάτων, κατά 40%, τα επόμενα πέντε έτη λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, βλέπει η Drewry στην ετήσια έκθεσή της «Global Container Terminal Operators Annual Review and Forecast».

Η παγκόσμια δυναμικότητα στους σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων εκτιμάται από τη Drewry ότι θα αυξηθεί με έναν μέσο ρυθμό 2,1% ετησίως τα επόμενα πέντε έτη, αριθμός που αντιστοιχεί σε προσθήκη 25 εκατ. TEUs ανά έτος.

Αντίστοιχα η διακίνηση θα αυξηθεί με έναν μέσο ρυθμό 3,5% ετησίως την επόμενη πενταετία, από τα 801 εκατ. TEUs το 2019 στα 951 εκατ. TEUs το 2024. Όπως εξηγεί η Drewry οι όλες εκτιμήσεις μπορούν ανά πάσα στιγμή να ανατραπούν ανάλογα με τη διάρκεια και τις διαστάσεις που θα λάβει η πανδημία.
Εξάλλου ήδη τα τελευταία χρόνια οι κορυφαίοι διαχειριστές λιμένων έχουν μειώσει τις επενδύσεις τους, με εξαίρεση αυτές που αφορούν πράσινες υποδομές και αυτόματα συστήματα σε τερματικούς σταθμούς. Σε ό,τι αφορά τις κορυφαίες διαχειρίστριες εταιρείες σταθμών εμπορευματοκιβωτίων, με βάση τη διακίνηση το 2019, η PSA International βρέθηκε στην κορυφή με διακίνηση 60,4 εκατ. TEUs (7,5% μερίδιο αγοράς).
 
ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr

Δειτε Επισης

Γερμανία: Υποχώρηση του καταναλωτικού κλίματος λόγω αυξημένης προθυμίας για αποταμίευση
Η Shell διαψεύδει τα σενάρια εξαγοράς της BP-«Καμία πρόθεση για πρόταση»
Χρυσός: Κέρδη για το πολύτιμο μέταλλο με το βλέμμα σε Μέση Ανατολή και Fed-Στα 3.340 δολάρια η ουγγιά
O Τραμπ θα ανακοινώσει πρόωρα τον αντικαταστάτη του Πάουελ-Πιέσεις στο δολάριο
Κίνα: Επενδύει στην κατανάλωση για να ενισχύσει την οικονομία
Σε κρίσιμο σταυροδρόμι το ευρώ-Πλησιάζει το όριο του 1,2 δολαρίου
Ανάκαμψη για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία με ώθηση από υβριδικά και EVs
Bloomberg: Έτοιμη για αντίποινα η Ε.Ε. εάν οι ΗΠΑ επιβάλουν βασικούς δασμούς
Πράσινο από την ΕΚΤ στην εξαγορά της Mediobanca από Monte dei Paschi
Μεγάλες απώλειες για τον χρυσό καθώς υποχωρεί ο γεωπολιτικός κίνδυνος