Υπεραγορές Αλφαμέγα: Επενδύουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιταχύνουν την ψηφιοποίηση εργασιών

Η πανδημία επιτάχυνε την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, αναδεικνύοντας ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι μονόδρομος, ειδικά για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο λιανικό εμπόριο.
 
Ως ένας οργανισμός που έχει διακριθεί για το Έργο Ψηφιακής Αναβάθμισης που εφάρμοσε τόσο στις εσωτερικές διαδικασίες του, όσο και στην επαφή με τους καταναλωτές, οι Υπεραγορές Αλφαμέγα αποδίδουν ιδιαίτερη σημασία στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Σε αυτό το πλαίσιο, αποφάσισαν να επεκτείνουν την υπηρεσία διαδικτυακού ψωνίσματος και κατ’ οίκον παράδοσης που προσφέρουν, ώστε να καλύπτει κατά τους καλοκαιρινούς μήνες τις ανάγκες των πελατών τους που θα κάνουν διακοπές ή διαβιούν μόνιμα στις περιοχές Πρωταρά, Αγίας Νάπας, Μενεού και Περβολιών.
 
Οι πελάτες των Υπεραγορών που παραθερίζουν στις τέσσερις αυτές περιοχές θα έχουν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού τη δυνατότητα να παραγγέλνουν διαδικτυακά τα ψώνια τους μέσω της πλατφόρμας παραγγελιών Foody (www.foody.com.cy) και να τα παραλαμβάνουν στην πόρτα του χώρου διαμονής τους εντός εύλογου χρονικού διαστήματος. Επιπλέον και οι μόνιμοι κάτοικοι των συγκεκριμένων περιοχών θα μπορούν να κάνουν τα ψώνια τους από την άνεση του σπιτιού τους, απολαμβάνοντας την ποικιλία και την ποιότητα που διακρίνει τα προϊόντα, αλλά και την εξυπηρέτηση που προσφέρουν οι Υπεραγορές Αλφαμέγα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το κόστος για την κατ’ οίκον παράδοση, σε όλες τις περιοχές της Κύπρου που καλύπτει η υπηρεσία έχει μειωθεί στα €4.95, ενώ δεν ισχύει πλέον ελάχιστο όριο για την κάθε παραγγελία.
 
Όπως επεσήμανε ο Chief Information Officer των Υπεραγορών Αλφαμέγα, Αντρέας Δημητρίου, «η συνεχής εξέλιξη των προσφερόμενων υπηρεσιών είναι κορυφαία προτεραιότητα των Υπεραγορών Αλφαμέγα και σε αυτό το πλαίσιο αξιοποιούμε στον μέγιστο βαθμό τα τεχνολογικά εργαλεία που έχουμε στη διάθεσή μας. Η μεγαλύτερη, ίσως, πρόκληση για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο λιανικό εμπόριο σήμερα, είναι να προσαρμόζουν και να εξελίσσουν τις λειτουργίες τους με βάση τις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή».
 
Η κίνηση αυτή αντανακλά την επικέντρωση των Υπεραγορών Αλφαμέγα στην πλήρη ψηφιοποίηση των λειτουργιών και των εργασιών τους, ώστε να προσφέρουν στο καταναλωτικό κοινό μια εξελιγμένη, σύγχρονη αγοραστική εμπειρία, στη βάση του ευρύτερου στρατηγικού σχεδιασμού τους για ψηφιακό μετασχηματισμό.
 
Τα τελευταία δύο χρόνια, οι Υπεραγορές Αλφαμέγα σχεδίασαν και εφάρμοσαν ολοκληρωμένη στρατηγική για ψηφιοποίηση των εργασιών και των λειτουργιών τους, η οποία βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Ανάμεσα σε άλλα, έχουν αντικαταστήσει τις χάρτινες ετικέτες στα ράφια με ηλεκτρονικές, υιοθέτησαν την τεχνολογία Self-Checkouts, η οποία καταργεί την ανθρώπινη επαφή κατά την ολοκλήρωση των αγορών και έχουν τοποθετήσει οθόνες υψηλής ευκρίνειας εντός των υπεραγορών, όπου προβάλλονται όλες οι προσφορές και άλλες χρήσιμες πληροφορίες. Επιπρόσθετα, βρίσκεται σε εξέλιξη πρότζεκτ ψηφιοποίησης των εσωτερικών διαδικασιών της εταιρείας, αλλά και του περιβάλλοντος αλληλεπίδρασής της με τους προμηθευτές.

Δειτε Επισης

Πράσινο φως από ΕΠΑ για απόκτηση της CNP από Ελληνική-Στα €182 εκατ. το συνολικό τίμημα της εξαγοράς
Εξαγόρασε την ExxonMobil Κύπρου και αποκτά τα 68 πρατήρια Esso η Petrolina-Στα €48,6 εκατ. το τίμημα της συμφωνίας
Ασταμάτητο το ράλι των τιμών του καφέ-Σε υψηλό 50 ετών ο arabica
Garcon's: Ο νέος all day προορισμός του Mall of Engomi (photos)
Black Friday: Επεκτάθηκε, αλλά ατόνησε-Χαμηλές προσδοκίες και μούδιασμα στην αγορά
Γ. Παπαναστασίου: Διαχειρίσιμο το γεωπολιτικό ρίσκο για GSI-Σαφή στήριξη από ΗΠΑ βλέπει ο Θ. Σκυλακάκης
Ακόμη ένα κρίσιμο βήμα για την κατάργηση της βίζας για ΗΠΑ-Το βασικό προαπαιτούμενο που έχει ολοκληρωθεί
Anymaster: Η πλατφόρμα με χρηματοδότηση από τη Lamda επεκτείνεται στην Αθήνα
Προϊόντα 21 κυπριακών εταιρειών στην διεθνή έκθεση «Alles für den Gast» στην Αυστρία
Σε ιδιαίτερα θετική πορεία οι πωλήσεις πετρελαιοειδών από τα πρατήρια καυσίμων-Αύξηση 8,9%,