Άνοιξαν δρόμους με τον τερματισμό της πρακτικής της εντυποδιανομής

Στις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει το περιβάλλον τα τελευταία χρόνια έχουν προστεθεί και οι επιπτώσεις από την ανεξέλεγκτη, πλέον, κατ΄ οίκον διανομή διαφημιστικών φυλλαδίων.

Χιλιάδες τόνοι χαρτιού καταλήγουν κάθε χρόνο στα γραμματοκιβώτια των σπιτιών μας για την εξυπηρέτηση διαφημιστικών και προωθητικών αναγκών εταιρειών ή ακόμη και πολιτικών κομμάτων. Μια μέθοδος, η οποία εκτός από ρυπογόνα και ζημιογόνα για το περιβάλλον, αν αναλογιστεί κανείς την πρώτη ύλη για την κατασκευή του χαρτιού, τείνει να γίνει εξαιρετικά ενοχλητική για τους καταναλωτές, οι οποίοι αναζητούν τρόπους για να απαλλαγούν από τη «χαρτούρα», τοποθετώντας ειδικές σημάνσεις εναντίον αυτής της πρακτικής στα γραμματοκιβώτιά τους. Ωστόσο, ακόμη και αυτή η μέθοδος δεν αποδίδει πάντα τα αναμενόμενα.

Προς ικανοποίηση των καταναλωτών, ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις ανά το παγκόσμιο στρέφονται σε πράσινες κατευθύνσεις για την εξυπηρέτηση διαφημιστικών αναγκών και προώθησης των προϊόντων τους. Την ίδια στιγμή πολλά κράτη, περιλαμβανομένης της Κύπρου, καταβάλλουν προσπάθεια για απαλλαγή από αυτό το φαινόμενο.

Η στροφή στην τεχνολογία και η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή αποτελεί, μέσα σε αυτό το πλαίσιο, την πιο αποτελεσματική, άμεση και ικανοποιητική απάντηση. Ιδιαίτερη συζήτηση και ευμενή σχόλια προκάλεσε πρόσφατα η απόφαση των Υπεραγορών Αλφαμέγα να εγκαταλείψουν οριστικά την πρακτική της κατ’ οίκον διανομής ενημερωτικών φυλλαδίων, στοχεύοντας στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός τους και παράλληλα να συμβάλουν στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πελατών τους.

Με βάση την απόφαση της εταιρείας, πλέον το καταναλωτικό κοινό θα έχει πρόσβαση στα ενημερωτικά φυλλάδια των Υπεραγορών Αλφαμέγα διαδικτυακά, μέσα από την ιστοσελίδα της εταιρείας και το Alphamega Loyalty App, ενώ θα μπορεί να προμηθεύεται τα φυλλάδια και από τα καταστήματά της σε όλες τις πόλεις όπου δραστηριοποιείται.

Πρόκειται για μια υπεύθυνη πρακτική που αφενός συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος και αφετέρου δείχνει τον δρόμο προς την εποχή της ψηφιοποίησης, με όλα τα ευεργετικά για το περιβάλλον, αλλά και για τους καταναλωτές, αποτελέσματα.

Άλλη μια σημαντική «πράσινη παράμετρος» έχει να κάνει με το ίδιο το χαρτί που χρησιμοποιείται για τα ενημερωτικά φυλλάδια της εταιρείας, καθώς όλα τα φυλλάδια των Υπεραγορών Αλφαμέγα εκτυπώνονται σε χαρτί που φέρει το ευρωπαϊκό οικολογικό σήμα EU ECOLABEL, το οποίο πιστοποιεί ότι είναι φιλικό προς το περιβάλλον.

Η υπεύθυνη Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των Υπεραγορών Αλφαμέγα, Ελίνα Θεοδότου, προέτρεψε τους καταναλωτές να αξιοποιούν τα ηλεκτρονικά κανάλια επικοινωνίας που διατηρεί η εταιρεία, στέλνοντας το μήνυμα πως το περιβάλλον και η προστασία του αποτελεί μια από τις κορυφαίες προτεραιότητες των Υπεραγορών Αλφαμέγα. «Η ψηφιοποίηση των λειτουργιών της εταιρείας κινείται προς αυτή την κατεύθυνση και ορίζει όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της», τόνισε η κ. Θεοδότου.

Σημείωσε δε, πως «η μετάβαση από παραδοσιακές πρακτικές σε πιο φιλικές για το περιβάλλον μεθόδους, αποτελεί κεντρικό πυλώνα του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των Υπεραγορών Αλφαμέγα».

Δειτε Επισης

«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Kiabi: Ετοιμάζει κάθοδο στη Λευκωσία και μεγάλο άνοιγμα στο Mall of Engomi
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών-Μικρή άνοδος στην αμόλυβδη βενζίνη
Ξάνθος Σαρρής: Η επέκταση της ΕΥΡΗΚΑ και η επόμενη γενιά