Άνοιξαν δρόμους με τον τερματισμό της πρακτικής της εντυποδιανομής
11:25 - 31 Ιουλίου 2020
Στις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει το περιβάλλον τα τελευταία χρόνια έχουν προστεθεί και οι επιπτώσεις από την ανεξέλεγκτη, πλέον, κατ΄ οίκον διανομή διαφημιστικών φυλλαδίων.
Χιλιάδες τόνοι χαρτιού καταλήγουν κάθε χρόνο στα γραμματοκιβώτια των σπιτιών μας για την εξυπηρέτηση διαφημιστικών και προωθητικών αναγκών εταιρειών ή ακόμη και πολιτικών κομμάτων. Μια μέθοδος, η οποία εκτός από ρυπογόνα και ζημιογόνα για το περιβάλλον, αν αναλογιστεί κανείς την πρώτη ύλη για την κατασκευή του χαρτιού, τείνει να γίνει εξαιρετικά ενοχλητική για τους καταναλωτές, οι οποίοι αναζητούν τρόπους για να απαλλαγούν από τη «χαρτούρα», τοποθετώντας ειδικές σημάνσεις εναντίον αυτής της πρακτικής στα γραμματοκιβώτιά τους. Ωστόσο, ακόμη και αυτή η μέθοδος δεν αποδίδει πάντα τα αναμενόμενα.
Προς ικανοποίηση των καταναλωτών, ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις ανά το παγκόσμιο στρέφονται σε πράσινες κατευθύνσεις για την εξυπηρέτηση διαφημιστικών αναγκών και προώθησης των προϊόντων τους. Την ίδια στιγμή πολλά κράτη, περιλαμβανομένης της Κύπρου, καταβάλλουν προσπάθεια για απαλλαγή από αυτό το φαινόμενο.
Η στροφή στην τεχνολογία και η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή αποτελεί, μέσα σε αυτό το πλαίσιο, την πιο αποτελεσματική, άμεση και ικανοποιητική απάντηση. Ιδιαίτερη συζήτηση και ευμενή σχόλια προκάλεσε πρόσφατα η απόφαση των Υπεραγορών Αλφαμέγα να εγκαταλείψουν οριστικά την πρακτική της κατ’ οίκον διανομής ενημερωτικών φυλλαδίων, στοχεύοντας στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός τους και παράλληλα να συμβάλουν στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πελατών τους.
Με βάση την απόφαση της εταιρείας, πλέον το καταναλωτικό κοινό θα έχει πρόσβαση στα ενημερωτικά φυλλάδια των Υπεραγορών Αλφαμέγα διαδικτυακά, μέσα από την ιστοσελίδα της εταιρείας και το Alphamega Loyalty App, ενώ θα μπορεί να προμηθεύεται τα φυλλάδια και από τα καταστήματά της σε όλες τις πόλεις όπου δραστηριοποιείται.
Πρόκειται για μια υπεύθυνη πρακτική που αφενός συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος και αφετέρου δείχνει τον δρόμο προς την εποχή της ψηφιοποίησης, με όλα τα ευεργετικά για το περιβάλλον, αλλά και για τους καταναλωτές, αποτελέσματα.
Άλλη μια σημαντική «πράσινη παράμετρος» έχει να κάνει με το ίδιο το χαρτί που χρησιμοποιείται για τα ενημερωτικά φυλλάδια της εταιρείας, καθώς όλα τα φυλλάδια των Υπεραγορών Αλφαμέγα εκτυπώνονται σε χαρτί που φέρει το ευρωπαϊκό οικολογικό σήμα EU ECOLABEL, το οποίο πιστοποιεί ότι είναι φιλικό προς το περιβάλλον.
Η υπεύθυνη Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των Υπεραγορών Αλφαμέγα, Ελίνα Θεοδότου, προέτρεψε τους καταναλωτές να αξιοποιούν τα ηλεκτρονικά κανάλια επικοινωνίας που διατηρεί η εταιρεία, στέλνοντας το μήνυμα πως το περιβάλλον και η προστασία του αποτελεί μια από τις κορυφαίες προτεραιότητες των Υπεραγορών Αλφαμέγα. «Η ψηφιοποίηση των λειτουργιών της εταιρείας κινείται προς αυτή την κατεύθυνση και ορίζει όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της», τόνισε η κ. Θεοδότου.
Σημείωσε δε, πως «η μετάβαση από παραδοσιακές πρακτικές σε πιο φιλικές για το περιβάλλον μεθόδους, αποτελεί κεντρικό πυλώνα του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των Υπεραγορών Αλφαμέγα».