Virtual IT: Ενοποιημένη επικοινωνία

Έχουμε την τάση, εμείς που ασχολούμαστε με την τεχνολογία, κάθε τόσο να ρίχνουμε στην αγορά νέες ορολογίες που ακούγονται επιστημονικές και ελκυστικές, δημιουργώντας ενδιαφέρον και ανάγκες χωρίς να προσδιορίζουμε τρανά και πρακτικά παραδείγματα. Τέτοιες ορολογίες είναι ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός (Digital Transformation) και η ενοποιημένη επικοινωνία (Unified Communication). 
 
Δεν θα μπορούσα να σκεφτώ πώς η προσέγγιση προς «Working from Home» θα μπορούσε να εφαρμοστεί για μία επιχείρηση πρακτικά και αποδοτικά χωρίς να υλοποιήσουμε τεχνολογίες Ενοποιημένης Επικοινωνίας μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού.
Η Ενοποιημένη Επικοινωνία, γνωστή ως UC, επιτρέπει την ενοποίηση πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας, όπως φωνής, βίντεο, ηλεκτρονικών αρχείων, email κτλ., προσφέροντας υπηρεσίεςτηλεφωνίας (σταθερή, κινητή, βασισμένη σε VoIP), συνδιάσκεψης ήχου/βίντεο, ανταλλαγής μηνυμάτων (messaging) και voicemail. Αν και η τεχνολογία UCυπάρχει στην αγορά για σχεδόν 20 χρόνια τώρα, τα τελευταία χρόνια έχει ωριμάσει με αποτέλεσμα να παρουσιάζεται πιο ποιοτική και αποδοτική. H ανάπτυξη αυτή συνδέεται με την ανάπτυξη της ποιότητας και της ταχύτητας της υποδομής διαδικτύου, τη βάση των UC λύσεων σε λογισμικό και των έξυπνων τηλεφώνων (smartphones).Σήμερα ευρισκόμαστε στη νέα γενιά UC πλατφόρμας, όπου αυτές οι τεχνολογίες μας επιτρέπουν να μεταφέρουμε το γραφείο παντού, ακόμα και στο σπίτι. 

Ευρισκόμαστε σε μία μεταβατική εποχή, όπου βλέπουμε επιχειρήσεις να απελευθερώνονται από την παλιά τεχνολογία των τηλεφωνικών συστημάτων με τα ακριβά κεντρικά PBX συστήματα σε ντουλάπες και Server Rooms και τις πανάκριβες τηλεφωνικές συσκευές πάνω στο γραφείο μας. Οδεύουμε στην ενοποίηση όλων των καναλιών επικοινωνίας με πρόσβαση από φορητό υπολογιστή, tablet, smartphone και γενικά από ένα browser μέσω διαδικτύου. 

Κάθε ένα από αυτά τα διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας συνήθως απαιτεί τη δική του «εφαρμογή» για πρόσβαση στις πληροφορίες που ανταλλάσσονται. Για αυτό και εταιρείες που προσφέρουν σήμερα όλες τις εφαρμογές UC σε μια πλατφόρμα και μία τιμή έχουν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη και διάδοση παγκοσμίως. Μία από της πιο πρωτοπόρες διεθνώς στο τομέα αυτό είναι η 3CX.
 
Η πρωτοπόρος 3CX

Η εταιρεία 3CX (www.3CX.com) δημιουργήθηκε το 2005, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις λογισμικού ενοποιημένης τεχνολογίας. Σήμερα έχει 12 γραφεία σε όλο τον κόσμο, προσφέροντας διεθνώς UC λύσεις κάτω από μία ενιαία πλατφόρμα.
Η προσέγγιση της 3CX ήταν εξ αρχής ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη λογισμικού που να ενσωματώνει όλες τις «εφαρμογές» και επομένως τα κανάλια επικοινωνίας. Να επιτρέπει στο χρήστη να έχει εύκολα πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες, ανεξαρτήτως τόπου και χρόνου πρόσβασης (σπίτι, εργασία, αυτοκίνητο, τρένο κτλ.) και από οποιοδήποτε μέσο (smartphone, laptop, tablet, browser, τηλεφωνική συσκευή). 

Αυτή η καινοτόμος προσέγγιση της 3CX προσφέρει σήμερα στους πελάτες μια ευέλικτη λύση σε  χαμηλό κόστος και υλοποίηση σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα.  Ένα σύστημα 3CX μπορεί να εφαρμοστεί σε μερικές ώρες είτε στο Cloud (cyta, Google, Amazon κτλ.) είτε στα υφιστάμενα Servers ενός οργανισμού.   
 
Κάθε λειτουργός της εταιρείας μπορεί να έχει το δικό του extension κατεβάζοντας την εφαρμογή 3CX και κάνοντας scanένα QRcode.  
Με την εφαρμογή στο κινητό ή τον υπολογιστή, που είναι συνδεδεμένα με Wi-Fiή 3G/4G, ο χρήστης μπορεί να επικοινωνήσει με οποιονδήποτε συνάδελφο (με τον extension αριθμό του) χωρίς καμία εξωτερική χρέωση.  Επίσης, μπορεί να χρησιμοποιήσει οποιαδήποτε επιχειρηματική τηλεφωνική γραμμή της εταιρείας για την επικοινωνία με πελάτες ή συνεργάτες μέσω κινητού, laptop ή tablet.
 
Η ενιαία πλατφόρμα
Η ενιαία πλατφόρμα του 3CX θολώνει αποτελεσματικά τις γραμμές οριοθέτησης μεταξύ των καναλιών επικοινωνίας. Δεν είναι πλέον μια τεχνολογία ή ομάδα τεχνολογιών, αλλά μία ενιαία επιχειρηματική πλατφόρμα που ορίζει τη συνεχιζόμενη διαδικασία σύγκλισης των εργασιών μίας επιχείρησης, συγκεντρώνοντας προμηθευτές, τεχνολογίες, εφαρμογές, διαδικασίες και χρήστες.
Για παράδειγμα, ένας πελάτης ή συνεργάτης μπορεί να επικοινωνήσει με λειτουργό ενός οργανισμού, τηλεφωνώντας στο τηλεφωνικό του κέντρο ή κατευθείαν στον αριθμό του λειτουργού, αποστέλλοντας email, fax ή αρχείο, ανταλλάσοντας μηνύματα (μέσω chat/ messaging), αφήνοντας voicemail, μέσω βιντεοκλίσης ή live chat από την ιστοσελίδα του οργανισμού.  Όλοι αυτοί οι εναλλακτικοί τρόποι επικοινωνίας ενοποιούνται μέσω της εφαρμογής 3CX.  Η 3CX προσφέρει λειτουργίες Κέντρου Εξυπηρέτησης πελατών (Call Centre) και διασύνδεση με όλα σχεδόν τα γνωστά συστήματα διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM), βεβαιώνοντας ότι δεν χάνεταιούτε μία κλήση.  Διασυνδέεται με συστήματα επαφών και email, ούτως ώστε όλες οι επαφές μας να είναι προσβάσιμες και συγχρονισμένες. Ο τηλεφωνητής (agent) ή ο συνάδελφος μπορεί να δει αν ένας υπάλληλος είναι διαθέσιμος, μιλά ή είναι με άδεια κτλ. μέσω της εφαρμογής. Η διεύθυνση της επιχείρησης μπορεί να ελέγχει την παραγωγικότητα των λειτουργών της μέσω καταστάσεων, όπως η δρομολόγηση και η ροή κλίσεων, ο αριθμός εισερχόμενων και εξερχόμενων κλίσεων, το ποσοστό επιτυχίας, το μέσο όρο ομιλίας κτλ.
 
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός
Η υλοποίηση και η χρήση όλων των πιο πάνω εφαρμογών, που προσφέρει μία UC, δεν είναι αρκετή για την ομαλή μεταφορά των εργασιών από το γραφείο στο σπίτι.  Εδώ έρχεται να βοηθήσει ο ψηφιακός μετασχηματισμός για τη διαμόρφωση των υφιστάμενων επιχειρηματικών διαδικασιών στη χρήση της τεχνολογίας του UC.  Η διαμόρφωση αυτή είναι και η βασική προσέγγιση για την πλήρη αξιοποίηση των καινοτόμων ψηφιακών τεχνολογιών. 

Βασικός παράγοντας στην επιτυχία του ψηφιακού μετασχηματισμού είναι η επιλογή τεχνολογιών που δουλεύουν αρμονικά μεταξύ τους σαν μία ορχήστρα και εξυπηρετούν τις συγκεκριμένες ανάγκες ενός οργανισμού. Αυτή είναι και η διαφορά της προσέγγισης μας σαν Virtual IT.  Δεν εφαρμόζουμε απλά μία τεχνολογία 3CX για να δουλεύουμε από το σπίτι. Προσφέρουμε μία ολοκληρωμένη λύση, διαμορφώνοντας τις διαδικασίες του οργανισμού για τη μεγίστη αξιοποίηση των εφαρμογών μίας 3CX λύσης.  Σκοπός των λύσεων 3CX UC και των Digital Transformation υπηρεσιών μας είναι η ενσωμάτωση όλων των ξεχωριστών καναλιών επικοινωνίας σε μια ομοιογενή, αποτελεσματική και παραγωγική εμπειρία για τον χρήστη, συμβάλλοντας στη βελτίωση της συνεργασίας, στην αύξηση της παραγωγικότητας και της κινητικότητας, στην ενίσχυση της εμπειρίας των πελατών και στη μείωση του κόστους.
 
 
Στοιχεία επικοινωνίας
Τηλέφωνο: +357 22660690
Εmail: info@virtual-it.com.cy

Δειτε Επισης

Virtual IT: Ενοποιημένη επικοινωνία
M-Files: Εύχρηστο, Αποτελεσματικό και Ευφυές Σύστημα Διαχείρισης Πληροφοριών
Iron Mountain: Adapt or Perish