KPMG: Οι καταναλωτές γίνονται πιο επιλεκτικοί και επιφυλακτικοί

Οι επιπτώσεις της πανδημίας στις ανάγκες και προσδοκίες των καταναλωτών είναι εμφανείς, με τους καταναλωτές να είναι πιο προσεκτικοί και επιλεκτικοί στη λήψη των αποφάσεών τους, σύμφωνα με την έκθεση της KPMG «Consumers point a new direction to retailers».
 
Η έκθεση συνοψίζει τα κύρια ευρήματα και συμπεράσματα της διαδικτυακής έρευνας που διεξήγαγε η KPMG Κύπρου κατά την περίοδο 23/5 - 18/6. Η έρευνα με τίτλο «Η συμπεριφορά των καταναλωτών στον τομέα του λιανικού εμπορίου στην Κύπρο και οι επιπτώσεις της πανδημίας» απευθυνόταν σε Κύπριους καταναλωτές, και είχε ως στόχο τη διερεύνηση της υφιστάμενης κατάστασης στον τομέα του λιανικού εμπορίου στην Κύπρο. Καθώς ο πλανήτης βιώνει μία άνευ προηγουμένου κατάσταση, η έρευνα στόχευε στο να μελετήσει εάν και με ποιο τρόπο αλλάζουν οι ανάγκες και οι προσδοκίες των καταναλωτών.
 
Κύρια ευρήματα:
 
Ο αντίκτυπος της πανδημίας στις ανάγκες και προσδοκίες των καταναλωτών είναι εμφανής. Οι καταναλωτές θέτουν τη διασφάλιση της υγείας και ασφάλειάς τους ως προτεραιότητα, αναμένοντας από τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου να παρέχουν απλές, γρήγορες, ψηφιακές και ασφαλείς συναλλαγές. Ταυτόχρονα, οι καταναλωτές αισθάνονται πιο ευάλωτοι και εμφανίζονται ευαισθητοποιημένοι σε ό,τι αφορά ζητήματα ηθικής και ακεραιότητας των επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου, πτυχές που τείνουν να εμπνέουν εμπιστοσύνη και αξιοπιστία.
 
Η έκθεση παρέχει πληροφορίες σε επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου στην Κύπρο, προκειμένου να προσαρμοστούν επιτυχώς στις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών, οι οποίες επικεντρώνονται σε:
 
  • Ψηφιακές συναλλαγές και επικοινωνία
  • Πληρωμές χωρίς μετρητά
  • Ασφαλείς και γρήγορες συναλλαγές
  • Εμπιστοσύνη και ακεραιότητα
  • Διαφάνεια και συνοχή
 
Ο Αντώνης Σιαμμούτης, Διοικητικός Σύμβουλος και επικεφαλής Consumer Markets & Retail στη KPMG Κύπρου, ανέφερε: «Το να διατηρηθούν τα επίπεδα αφοσίωσης των καταναλωτών γίνεται ολοένα και πιο περίπλοκο, καθώς οι προσδοκίες τους αυξάνονται με γρήγορους ρυθμούς. Οι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου πρέπει να θέσουν ως προτεραιότητα τις ανάγκες των καταναλωτών, να ακούσουν τις απόψεις και ανησυχίες τους και να επιλέξουν καινοτόμες, γρήγορες και ευέλικτες λύσεις, προκειμένου να ανταποκριθούν και να ξεπεράσουν τις προσδοκίες τους».
 

Δειτε Επισης

Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ ο ανταγωνισμός στη λιανική αγορά νωπού κρέατος αμνοεριφίων-Αυτεπάγγελτη έρευνα
Νέος διευθυντής του ΣΟΔΑΠ ο Γιάγκος Τσίβικος-Στο επίκεντρο το νοικοκύρεμα του οργανισμού και η αύξηση πωλήσεων
Ετήσια αύξηση 3,9% στις παραδόσεις αγελαδινού γάλακτος
Ανοίγει η Μακαρίου...Οι νέες ρυθμίσεις με την πλειοψηφική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκωσίας
Lidl: Στον δρόμο για να γίνει το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη με νέα ταυτότητα η CRIVIT
Toyota: Κατασκευάζει κορυφαία μοντέλα με ρίζες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
CP Herbalist και Columbia Confectionery επιστρέφουν μόνιμα στο My Mall Limassol
Πολυκαταστήματα ERA: Με ποσοστό 16,67% μπαίνει στην Gencom η Φάις, συμφερόντων της οικογένειας Πολιτικός
Άνοιξε τις πύλες του το νέο κατάστημα HUGO στο King’s Avenue Mall στην Πάφο (pics)
Η Shein μειώνει τις τιμές μετά τη συμφωνία ΗΠΑ με Κίνα-Τι θα κάνει η Temu