powered by

Διεθνής αναγνώριση για τη ΓΝΩΡΑ

Σημαντική διεθνή διάκριση στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών απέσπασε η ΓΝΩΡΑ Σύμβουλοι Επικοινωνίας. Η ΓΝΩΡΑ, η οποία προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες Εταιρικής και Πολιτικής Επικοινωνίας, Public Affairs και Εκδόσεων, βραβεύθηκε ως «Best Client Service» εταιρεία στην Κύπρο στο πλαίσιο των Global Brands Award 2019-2020, που διοργανώνει κάθε χρόνο το διεθνούς φήμης περιοδικό Global Brands Magazine.
 
Η ΓΝΩΡΑ αξιολογήθηκε από ανεξάρτητη επιτροπή και διακρίθηκε στην κατηγορία «Media, Δημόσιες Σχέσεις και Εκδόσεις». Ανάμεσα στους νικητές των φετινών Global Business Awards περιλαμβάνονται παγκόσμιοι κολοσσοί όπως η Microsoft Corporation, η Google Inc., η Huawei, η Amazon Web Services, η Revolut και η Apple, ενώ στην κατηγορία που διακρίθηκε η ΓΝΩΡΑ, βραβεύθηκαν και οι διεθνούς εμβέλειας εταιρείες Edelman, Weber Shandwick, Blue Focus και Omnicom Group. Συνολικά, στο πλαίσιο του διαγωνισμού αξιολογήθηκαν περισσότερες από εννιά χιλιάδες εταιρείες.
 
Το Global Brands Magazine, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εκδόσεις εμπορικών επωνυμιών ανά το παγκόσμιο, με εκατομμύρια τακτικούς επισκέπτες στην ιστοσελίδα του, από περισσότερες από 190 χώρες. To Global Brands Magazine, το οποίο εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο, παρουσιάζει ειδήσεις και απόψεις για εταιρείες και οργανισμούς που καθορίζουν μελλοντικές τάσεις στην παγκόσμια αγορά.
 
Σκοπός των Global Brands Awards είναι να επιβραβεύσουν την αριστεία, αναγνωρίζοντας το έργο επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε διάφορους τομείς. Ο θεσμός διεξάγεται με επιτυχία τα τελευταία εφτά χρόνια και στηρίζεται από σημαντικούς φορείς και μέλη της διεθνούς επιχειρηματικής και ακαδημαϊκής κοινότητας.
 
Την ικανοποίησή της για τη βράβευση της ΓΝΩΡΑ, εξέφρασε η Γενική Διευθύντρια της Εταιρείας, Σύλβια Καρακατσάνη. «Είμαστε περήφανοι γι’ αυτή τη διάκριση διότι η πελατοκεντρική προσέγγιση βρίσκεται στον πυρήνα των αξιών της ΓΝΩΡΑ. Τα Global Brands Awards είναι ένας διαγωνισμός διεθνούς εμβέλειας με αυστηρά κριτήρια και το γεγονός ότι η ΓΝΩΡΑ τυγχάνει αναγνώρισης σε αυτό το επίπεδο, μας τιμά ιδιαίτερα. Συγχαρητήρια αξίζουν σε όλη την ομάδα της ΓΝΩΡΑ. Είναι μια διάκριση η οποία αντανακλά την ποιότητα  και τον επαγγελματισμό της εταιρείας», σημείωσε.
 
Σχετικά με τη ΓΝΩΡΑ
Η ΓΝΩΡΑ Σύμβουλοι Επικοινωνίας προσφέρει σε Κύπρο και Ελλάδα ολοκληρωμένες υπηρεσίες Εταιρικής και Πολιτικής Επικοινωνίας, Public Affairs και Εκδόσεων. Είναι εξειδικευμένη συμβουλευτική εταιρεία, η οποία μέσα από τη γνώση, την εμπειρία και τη δικτύωση των στελεχών της, διαμορφώνει, διαχειρίζεται και προστατεύει τη φήμη οργανισμών και προσώπων του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα. Από την ίδρυσή της το 2003, η ΓΝΩΡΑ κατάφερε να κερδίσει την εμπιστοσύνη των μεγαλύτερων κυπριακών και ξένων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Κύπρο, κορυφαίων πολιτικών προσώπων και διεθνών επιχειρηματιών, που συμπεριλαμβάνονται στη λίστα του περιοδικού Forbes. Η ΓΝΩΡΑ βραβεύτηκε στα European Business Awards (2016/2017), ως εθνική πρωταθλήτρια στην κατηγορία της πιο πελατοκεντρικής εταιρείας και το 2013 στα InBusiness Awards, ως η καλύτερη μικρομεσαία επιχείρηση στην Κύπρο. Περισσότερα: www.gnora.com

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού GOLD: Η Λεμεσός ως μια πόλη συνώνυμο της φιλοδοξίας και της δυναμικής εξέλιξης
Αλ. Ιωσηφίδης: Ανήσυχη η ναυτιλιακή κοινότητα της Κύπρου-Τα στενά του Ορμούζ και τι θα δημιουργούσε μια πετρελαϊκή κρίση
Στρατηγική συμμαχία για την πολιτιστική κληρονομιά-Μνημόνιο συνεργασίας Ινστιτούτου Κύπρου και Εθνικής Επιτροπής UNESCO
Investor Day από το KPMG Startup Innovation Lab: Μια γιορτή καινοτομίας και τολμηρών ιδεών
Πρωτοπόρα η Deloitte Κύπρου... Δωμάτια θηλασμού στα γραφεία της πριν από την θέσπιση νόμου(pics)
Ξεναγήθηκε στους χώρους και τα ερευνητικά κέντρα του UCLan Cyprus ο Δ. Σκουρίδης
To Andrey & Julia Dashin’s Foundation και η Επίτροπος για τα Δικαιώματα του Παιδιού γιόρτασαν τη Διεθνή Ημέρα του Παιδιού
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Πρωτοπορία στην τεχνολογική ευθύνη και την κοινωνική καινοτομία
Στην Κύπρο ο Νίκος Δένδιας για την «Αόρατη Συνωμοσία» του Ανδρέα Χατζηκυριάκου
Οι μεγάλες τάσεις και η μετεξέλιξη των ΜΜΕ: Πώς οι όμιλοι μεταμορφώνονται για να είναι βιώσιμοι και κερδοφόροι