Lurpak®: Το καλύτερο βούτυρο στον κόσμο
10:40 - 23 Ιουλίου 2020

H εταιρεία συνεργάζεται με κάποιες από τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής τροφίμων παγκοσμίως, όπως: Valio, Arla Foods, Starbucks, Danone, Mondelez, Ardo, Aviko, Minerva και Κάμπος Χίου. Από το 1996 έχει την αποκλειστική διαχείριση της τροφοδοσίας των εστιατορίων McDonald’s στην Κύπρο, ενώ από το 2011, προσβλέποντας στη συνεχή εξέλιξη και διεύρυνση των δραστηριοτήτων της, δημιούργησε την επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής τροφίμων, Foodsaver, που σήμερα αριθμεί εννέα καταστήματα.
Σήμα κατατεθέν και μέτρο σύγκρισης
Η ιστορία του Lurpak ξεκινάει επίσημα την 23η Οκτωβρίου 1901, όταν το δανέζικο βούτυρο Lurmak έγινε εμπορικό σήμα κατατεθέν και μέτρο σύγκρισης, σύμφωνα με το οποίο αξιολογούνταν οποιοδήποτε άλλο βούτυρο ανά τον κόσμο. Από το 1911τακτικές τυφλές δοκιμές και εβδομαδιαία δείγματα έδειξαν ότι μόνο τα καλύτερα γαλακτοπωλεία μπορούν να χρησιμοποιούν το δανέζικο βούτυρο Lumark Danish Butter, ένα επίπεδο ελέγχου που διασφαλίζει ότι όσοι το προτιμούν απολαμβάνουν το καλύτερο βούτυρο στον κόσμο .
Σε περισσότερες από 75 χώρες
Το 1957 το δανέζικο Βούτυρο Lurmak έγινε το Lurpak που ξέρουμε και αγαπάμε σήμερα. Από τότε η Δανία άρχισε να προσκαλεί και άλλες χώρες να δοκιμάσουν το βούτυρό της, ενώ έχει εδραιωθεί ως ένα βασικό και απαραίτητο υλικό στην κουζίνα σε όλο τον κόσμο.
Από το τηγάνισμα και το ψήσιμο στο φούρνο μέχρι το ψήσιμο στα κάρβουνα και το άλειμμα, το Lurpak® πωλείται σε περισσότερες από 75 χώρες, ενώ το στηρίζουν και το προτιμούν όλο και περισσότεροι πιστοί υποστηρικτές του, που αξίζουν βούτυρο ανώτερης ποιότητας και τίποτε λιγότερο.
Στην πρώτη θέση
To 2020 το Lurpak® έλαβε το πρώτο βραβείο ως η καλύτερη μάρκα βουτύρου παγκοσμίως στο διαγωνισμό World Championship Cheese Contest και συγκεκριμένα στην κατηγορία «Αλατισμένο και Ανάλατο Βούτυρο». Κατακτώντας την πρώτη θέση, το Lurpak® έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία ανάμεσα σε άλλες 30 συμμετοχές.
Φανατικοί του Lurpak® είναι όλοι οι καταναλωτές που μαγειρεύουν, γιατί εκτός από ένα νόστιμο και υψηλής ποιότητας βούτυρο είναι και ο κύριος υποστηρικτής όλων όσων προσπαθούν να μαγειρέψουν. Άλλωστε, η βασική φιλοσοφία του Lurpak είναι ότι δεν είσαι μάγειρας αν δε μαγειρέψεις.
Οι φανατικοί καταναλωτές του Lurpak® είναι και πολύ μεγάλοι λάτρεις του φαγητού.
Απολαμβάνουν ολόκληρη τη διαδικασία προετοιμασίας φαγητού, από την έμπνευση για το τι να μαγειρέψουν, την επιλογή των συστατικών, το χρόνο για το μαγείρεμα μέχρι και τη δημιουργία, αλλά κι απολαμβάνουν το να μοιράζονται την αγάπη τους με άλλους ανθρώπους.
Νιώθουν υπέροχα με τη διαδικασία μαγειρέματος που είναι ενδιαφέρουσα και τους ανταμείβει.
Δεν φοβούνται να λερώσουν τα χέρια τους και η «στιγμή της δημιουργίας» είναι γι’ αυτούς η κορυφαία στιγμή και μέρος της διαδικασίας. Τη στιγμή της δημιουργίας το Lurpak τους βοηθάει να απελευθερώσουν τον λάτρη του φαγητού μέσα τους.
Το Lurpak® διανέμεται στην Κύπρο από την ipH Iakovos Photiades Foodstuff Suppliers Ltd. (www.iph.com.cy), επίσημο διανομέα προϊόντων της Arla Foods ( www.arla.com)
Νο 1 σε πωλήσεις στην Κύπρο
Το βούτυρο Lurpak® ψηφίζεται ανελλιπώς ως το καλύτερο βούτυρο στον κόσμο και η υψηλή ποιότητα και αξεπέραστη γεύση του προϊόντος σίγουρα παίζουν μεγάλο ρόλο στην ανάδειξή του ως το Νο1 βούτυρο σε πωλήσεις στην Κύπρο. Εκτός όμως από τη δύναμη του προϊόντος, το Lurpak κάθε χρόνο υποστηρίζεται από ολιστικά πλάνα επικοινωνίας τόσο online όσο και offline και κυρίως instore. Είναι πάρα πολλές οι επιτυχίες του Lurpak όλα αυτά τα χρόνια και πάρα πολύ εντατική η δουλειά που έχει γίνει, ώστε η μάρκα να καταφέρει να ξεχωρίσει. Η συνεχής ανταπόκριση της μάρκας στις ανάγκες των καταναλωτών απέδωσε καρπούς και έφερε μία αύξηση του μεριδίου αγοράς. Το Lurpak® πλέον κατάφερε να γίνει η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη μάρκα βουτύρου στην Κύπρο τον τελευταίο χρόνο και άγγιξε την πρώτη θέση σε μερίδιο αγοράς τον Μάρτη του 2020, κάτι για το οποίο είμαστε όλοι πολύ περήφανοι και χαρούμενοι.
Συντροφιά στην καραντίνα
Όλοι εμείς στο Lurpak έχουμε πάντα στο κέντρο της στρατηγικής μας τον Κύπριο καταναλωτή και τις ανάγκες του και αυτή μας η προσήλωση είχε ως αποτέλεσμα ότι όλη η ομάδα αντέδρασε εξαιρετικά γρήγορα με το που ξεκίνησαν τα περιοριστικά μέτρα και πέτυχε πάρα πολύ υψηλά νούμερα πωλήσεων παρά το πολύ δύσκολο περιβάλλον. Με πολύ χρόνο στο σπίτι, οι καταναλωτές μαγειρεύαν όλο και περισσότερο, δοκίμαζαν νέες συνταγές, απολαμβάναν τις αγαπημένες τους ή αναλαμβάναν καινούριες γαστρονομικές προκλήσεις. Εδώ είναι που το Lurpak® πήρε την ευκαιρία να είναι η μάρκα που ενέπνευσε τους καταναλωτές να μαγειρεύουν και να ετοιμάζουν τα αγαπημένα τους γλυκά και φαγητά σε αυτές τις δύσκολες εποχές.
Με γνώμονα ακριβώς αυτές τις ανάγκες των καταναλωτών μας σχεδιάσαμε μια σειρά από ενέργειες που σκοπό είχαν να μετατρέψουν το μαγείρεμα σε μία δραστηριότητα στην οποία συμμετέχουν και με την οποία διασκεδάζουν μικροί και μεγάλοι. Φέραμε το Lurpak® και το μαγείρεμα στο επίκεντρο της καθημερινότητας των καταναλωτών που έπρεπε να περάσουν όλη την ημέρα στο σπίτι τους, τρέξαμε διαγωνισμούς στους οποίους συμμετείχαν πολλοί φίλοι του Lurpak® αλλά και μερικοί από τους μεγαλύτερους food influencers στην Κύπρο μαγειρεύοντας και προσαρμόσαμε όλη την καμπάνια του Πάσχα στην covid πραγματικότητα. Επίσης υλοποιήσαμε από το στούντιο του σεφ Αλέξανδρου Παπανδρέου στην Ελλάδα μια σειρά από Facebook & Instagram Lives, όπου ο Αλέξανδρος μαγείρεψε αγαπημένες συνταγές για τους fans του Lurpak®.
Η ανταπόκριση του κοινού ήταν συγκλονιστική και αυτό φάνηκε τόσο στις πωλήσεις όσο και στα στατιστικά της digital παρουσίας μας και είμαστε πολύ χαρούμενοι που βοηθήσαμε στο να περάσουν οι φίλοι του Lurpak® και της μαγειρικής διασκεδαστικά το χρόνο τους κατά τη διάρκεια της περιοριστικών μέτρων.
Στοιχεία επικοινωνίας:
Διεύθυνση: Λεωφόρος Γιάννη Κρανιδιώτη 166, Λατσιά | Tηλέφωνο: +357 22488400 | Φαξ: +357 22488442 E-mail: iph@iph.com.cy | Iστοσελίδα: www.lurpak.com
Σήμα κατατεθέν και μέτρο σύγκρισης
Η ιστορία του Lurpak ξεκινάει επίσημα την 23η Οκτωβρίου 1901, όταν το δανέζικο βούτυρο Lurmak έγινε εμπορικό σήμα κατατεθέν και μέτρο σύγκρισης, σύμφωνα με το οποίο αξιολογούνταν οποιοδήποτε άλλο βούτυρο ανά τον κόσμο. Από το 1911τακτικές τυφλές δοκιμές και εβδομαδιαία δείγματα έδειξαν ότι μόνο τα καλύτερα γαλακτοπωλεία μπορούν να χρησιμοποιούν το δανέζικο βούτυρο Lumark Danish Butter, ένα επίπεδο ελέγχου που διασφαλίζει ότι όσοι το προτιμούν απολαμβάνουν το καλύτερο βούτυρο στον κόσμο .
Σε περισσότερες από 75 χώρες
Το 1957 το δανέζικο Βούτυρο Lurmak έγινε το Lurpak που ξέρουμε και αγαπάμε σήμερα. Από τότε η Δανία άρχισε να προσκαλεί και άλλες χώρες να δοκιμάσουν το βούτυρό της, ενώ έχει εδραιωθεί ως ένα βασικό και απαραίτητο υλικό στην κουζίνα σε όλο τον κόσμο.
Από το τηγάνισμα και το ψήσιμο στο φούρνο μέχρι το ψήσιμο στα κάρβουνα και το άλειμμα, το Lurpak® πωλείται σε περισσότερες από 75 χώρες, ενώ το στηρίζουν και το προτιμούν όλο και περισσότεροι πιστοί υποστηρικτές του, που αξίζουν βούτυρο ανώτερης ποιότητας και τίποτε λιγότερο.
Στην πρώτη θέση
To 2020 το Lurpak® έλαβε το πρώτο βραβείο ως η καλύτερη μάρκα βουτύρου παγκοσμίως στο διαγωνισμό World Championship Cheese Contest και συγκεκριμένα στην κατηγορία «Αλατισμένο και Ανάλατο Βούτυρο». Κατακτώντας την πρώτη θέση, το Lurpak® έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία ανάμεσα σε άλλες 30 συμμετοχές.
Φανατικοί του Lurpak® είναι όλοι οι καταναλωτές που μαγειρεύουν, γιατί εκτός από ένα νόστιμο και υψηλής ποιότητας βούτυρο είναι και ο κύριος υποστηρικτής όλων όσων προσπαθούν να μαγειρέψουν. Άλλωστε, η βασική φιλοσοφία του Lurpak είναι ότι δεν είσαι μάγειρας αν δε μαγειρέψεις.
Οι φανατικοί καταναλωτές του Lurpak® είναι και πολύ μεγάλοι λάτρεις του φαγητού.
Απολαμβάνουν ολόκληρη τη διαδικασία προετοιμασίας φαγητού, από την έμπνευση για το τι να μαγειρέψουν, την επιλογή των συστατικών, το χρόνο για το μαγείρεμα μέχρι και τη δημιουργία, αλλά κι απολαμβάνουν το να μοιράζονται την αγάπη τους με άλλους ανθρώπους.
Νιώθουν υπέροχα με τη διαδικασία μαγειρέματος που είναι ενδιαφέρουσα και τους ανταμείβει.
Δεν φοβούνται να λερώσουν τα χέρια τους και η «στιγμή της δημιουργίας» είναι γι’ αυτούς η κορυφαία στιγμή και μέρος της διαδικασίας. Τη στιγμή της δημιουργίας το Lurpak τους βοηθάει να απελευθερώσουν τον λάτρη του φαγητού μέσα τους.
Το Lurpak® διανέμεται στην Κύπρο από την ipH Iakovos Photiades Foodstuff Suppliers Ltd. (www.iph.com.cy), επίσημο διανομέα προϊόντων της Arla Foods ( www.arla.com)
Νο 1 σε πωλήσεις στην Κύπρο
Το βούτυρο Lurpak® ψηφίζεται ανελλιπώς ως το καλύτερο βούτυρο στον κόσμο και η υψηλή ποιότητα και αξεπέραστη γεύση του προϊόντος σίγουρα παίζουν μεγάλο ρόλο στην ανάδειξή του ως το Νο1 βούτυρο σε πωλήσεις στην Κύπρο. Εκτός όμως από τη δύναμη του προϊόντος, το Lurpak κάθε χρόνο υποστηρίζεται από ολιστικά πλάνα επικοινωνίας τόσο online όσο και offline και κυρίως instore. Είναι πάρα πολλές οι επιτυχίες του Lurpak όλα αυτά τα χρόνια και πάρα πολύ εντατική η δουλειά που έχει γίνει, ώστε η μάρκα να καταφέρει να ξεχωρίσει. Η συνεχής ανταπόκριση της μάρκας στις ανάγκες των καταναλωτών απέδωσε καρπούς και έφερε μία αύξηση του μεριδίου αγοράς. Το Lurpak® πλέον κατάφερε να γίνει η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη μάρκα βουτύρου στην Κύπρο τον τελευταίο χρόνο και άγγιξε την πρώτη θέση σε μερίδιο αγοράς τον Μάρτη του 2020, κάτι για το οποίο είμαστε όλοι πολύ περήφανοι και χαρούμενοι.
Συντροφιά στην καραντίνα
Όλοι εμείς στο Lurpak έχουμε πάντα στο κέντρο της στρατηγικής μας τον Κύπριο καταναλωτή και τις ανάγκες του και αυτή μας η προσήλωση είχε ως αποτέλεσμα ότι όλη η ομάδα αντέδρασε εξαιρετικά γρήγορα με το που ξεκίνησαν τα περιοριστικά μέτρα και πέτυχε πάρα πολύ υψηλά νούμερα πωλήσεων παρά το πολύ δύσκολο περιβάλλον. Με πολύ χρόνο στο σπίτι, οι καταναλωτές μαγειρεύαν όλο και περισσότερο, δοκίμαζαν νέες συνταγές, απολαμβάναν τις αγαπημένες τους ή αναλαμβάναν καινούριες γαστρονομικές προκλήσεις. Εδώ είναι που το Lurpak® πήρε την ευκαιρία να είναι η μάρκα που ενέπνευσε τους καταναλωτές να μαγειρεύουν και να ετοιμάζουν τα αγαπημένα τους γλυκά και φαγητά σε αυτές τις δύσκολες εποχές.
Με γνώμονα ακριβώς αυτές τις ανάγκες των καταναλωτών μας σχεδιάσαμε μια σειρά από ενέργειες που σκοπό είχαν να μετατρέψουν το μαγείρεμα σε μία δραστηριότητα στην οποία συμμετέχουν και με την οποία διασκεδάζουν μικροί και μεγάλοι. Φέραμε το Lurpak® και το μαγείρεμα στο επίκεντρο της καθημερινότητας των καταναλωτών που έπρεπε να περάσουν όλη την ημέρα στο σπίτι τους, τρέξαμε διαγωνισμούς στους οποίους συμμετείχαν πολλοί φίλοι του Lurpak® αλλά και μερικοί από τους μεγαλύτερους food influencers στην Κύπρο μαγειρεύοντας και προσαρμόσαμε όλη την καμπάνια του Πάσχα στην covid πραγματικότητα. Επίσης υλοποιήσαμε από το στούντιο του σεφ Αλέξανδρου Παπανδρέου στην Ελλάδα μια σειρά από Facebook & Instagram Lives, όπου ο Αλέξανδρος μαγείρεψε αγαπημένες συνταγές για τους fans του Lurpak®.
Η ανταπόκριση του κοινού ήταν συγκλονιστική και αυτό φάνηκε τόσο στις πωλήσεις όσο και στα στατιστικά της digital παρουσίας μας και είμαστε πολύ χαρούμενοι που βοηθήσαμε στο να περάσουν οι φίλοι του Lurpak® και της μαγειρικής διασκεδαστικά το χρόνο τους κατά τη διάρκεια της περιοριστικών μέτρων.
Στοιχεία επικοινωνίας:
Διεύθυνση: Λεωφόρος Γιάννη Κρανιδιώτη 166, Λατσιά | Tηλέφωνο: +357 22488400 | Φαξ: +357 22488442 E-mail: iph@iph.com.cy | Iστοσελίδα: www.lurpak.com