Η easyGroup κερδίζει άλλη μια διαμάχη σε προσπάθεια υποκλοπής του εμπορικού σήματος easy

Η easyGroup του Sir Στέλιου Χατζηιωάννου, στην οποία ανήκουν όλα τα εμπορικά σήματα easy (easy family of brands www.easygroup.com.gr ), κατάφερε σημαντική νίκη σε διαμάχη με μια ακόμη εταιρεία που προχώρησε σε προσπάθεια υποκλοπής του εμπορικού σήματος easy, αυτή τη φορά στην Ελλάδα.
 
Η προσπάθεια υποκλοπής του σήματος έγινε από τους Αθηνά Στάντζου και Donato Taliente, που με την εταιρία τους κατέθεσαν το 2017 το σήμα «Easyexports» στη Ελληνική Υπηρεσία Σημάτων. Βέβαιη ότι μια τέτοια εξέλιξη θα δημιουργήσει σύγχυση στο ελληνικό κοινό, η easyGroup επιχείρησε από την πρώτη στιγμή να αποτρέψει την καταχώριση του σήματος και να επιλύσει το ζήτημα κατ’αρχήν εξωδικαστικά και στη συνέχεια με την κατάθεση ανακοπής.

Η Διοικητική Επιτροπή Σημάτων αποφάσισε για το ζήτημα τον Μάιο 2019 και τον Ιούλιο 2020 δημοσίευσε την απόφασή της, με την οποία ομόφωνα αναγνώρισε τα δικαιώματα της easyGroup και δέχθηκε όλα τα επιχειρήματα της, και δη αναγνώρισε τη μεγάλη φήμη και την ισχυρή διακριτική ικανότητα της ένδειξης easy ως εμπορικό σήμα, διακριτικό γνώρισμα των δραστηριοτήτων της και χαρακτηριστικό τμήμα της επωνυμίας της easyGroup.
 
Ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου, ιδρυτής της easyGroup και του Φιλανθρωπικού Ιδρύματος Στέλιος Χατζηιωάννου, καθώς και ιδιοκτήτης των εμπορικών σημάτων easy (easy family of brands www.easygroup.com.gr) δήλωσε, μεταξύ άλλων: «Πρόκειται για μια ακόμη νίκη της easyGroup έναντι κάποιων που προσπάθησαν να υποκλέψouν το εμπορικό μας σήμα. Η απόφαση της Ελληνικής Διοικητικής Επιτροπής Σημάτων με γεμίζει ικανοποίηση, καθώς αναγνωρίζει στο ακέραιο όλα τα επιχειρήματα και τις αποδείξεις που προσκομίσαμε».
 
Επιπλέον σημείωσε ότι «οι επιχειρήσεις δεν πρέπει να χρησιμοποιούν εμπορικά σήματα που δημιουργούν σύγχυση στον καταναλωτή, ακόμη και όταν πρόκειται για startups. Τόσο η easyGroup, όσο και εγώ προσωπικά, στηρίζουμε έμπρακτα την επιχειρηματική δραστηριότητα των νέων στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Το ίδρυμα που φέρει το όνομά μου, επιβραβεύει εδώ και περισσότερο από 12 χρόνια ήδη, τη νεανική επιχειρηματικότητα σε Ελλάδα και Κύπρο μέσα από διοργανώσεις που έχουν γίνει πια θεσμός (www.steliosfoundation.gr ). Σε συνέχεια της φιλανθρωπικής δράσης έχουμε συνάψει και εμπορικές συμφωνίες με κάποιους από τους νικητές, που τους δίνουν το δικαίωμα να γίνουν μέλη της οικογένειας easy (easy family of brands), πχ. easyferry.com, easyhemp.gr, easyfly.co.uk, easystudies.gr, easygreece.tours, easygreek.gr, easycruise.com.

Δειτε Επισης

Ασταμάτητο το ράλι των τιμών του καφέ-Σε υψηλό 50 ετών ο arabica
Garcon's: Ο νέος all day προορισμός του Mall of Engomi (photos)
Black Friday: Επεκτάθηκε, αλλά ατόνησε-Χαμηλές προσδοκίες και μούδιασμα στην αγορά
Γ. Παπαναστασίου: Διαχειρίσιμο το γεωπολιτικό ρίσκο για GSI-Σαφή στήριξη από ΗΠΑ βλέπει ο Θ. Σκυλακάκης
Ακόμη ένα κρίσιμο βήμα για την κατάργηση της βίζας για ΗΠΑ-Το βασικό προαπαιτούμενο που έχει ολοκληρωθεί
Anymaster: Η πλατφόρμα με χρηματοδότηση από τη Lamda επεκτείνεται στην Αθήνα
Προϊόντα 21 κυπριακών εταιρειών στην διεθνή έκθεση «Alles für den Gast» στην Αυστρία
Σε ιδιαίτερα θετική πορεία οι πωλήσεις πετρελαιοειδών από τα πρατήρια καυσίμων-Αύξηση 8,9%,
Επιβεβαίωση οικονομικής και χρηματοπιστωτικής σταθερότητας, αλλά ανάγκη για επαγρύπνηση
Η δυναμική της Λευκωσίας και οι επενδυτικές ευκαιρίες που κάνουν τη διαφορά