Η επιστροφή του κοινού στο Nicosia Mall ξεπέρασε κάθε προσδοκία

To κάλεσμα «We are back and we are better, stronger, together» έγινε πράξη! Το Nicosia Mall από τον πρώτο κιόλας μήνα  επαναλειτουργίας του προβάλλει πιο Incredible από ποτέ, αφού η θετική ανταπόκριση του κόσμου είναι άκρως εντυπωσιακή.
 
Μετά από τρεις μήνες που ήταν κλειστό, συνεπεία των περιοριστικών μέτρων, το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της πρωτεύουσας από τις πρώτες κιόλας βδομάδες της επαναλειτουργίας του, κατάφερε να κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού, τηρώντας ευλαβικά όλα τα μέτρα ασφάλειας και υγείας.
 
Ανατρέποντας τα δεδομένα το Nicosia Mall σύμφωνα με τα συγκριτικά στατιστικά στοιχεία παρουσίασε αύξηση επισκεψιμότητας κατά 6% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
 
Τα εύσημα για τον σωστό χειρισμό της όλης κατάστασης, αποδίδουν στην ομάδα του εμπορικού κέντρου και οι καταστηματάρχες/ ένοικοι του. «Το NICOSIA MALL δίνοντας μεγάλη σημασία και προτεραιότητα στην ασφάλεια των επισκεπτών που το εμπιστεύονται καθημερινά, αλλά και μεριμνώντας μέσα από την άμεση και έγκαιρη συνεργασία με τους συνεργάτες του κατάφερε να προσεγγίσει και πάλι τους επισκέπτες του» σημειώνει ο κ. Γιώργος Μπετχαβάς Managing Director των καταστημάτων Tommy Hilfiger & Calvin Klein.
 
Εξίσου εντυπωσιακά είναι και τα στοιχεία που αφορούν τις συνολικές πωλήσεις των
καταστημάτων του Nicosia Mall, οι οποίες ήταν σημαντικά αυξημένες σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Σημειώνεται μάλιστα ότι συγκεκριμένες κατηγορίες καταστημάτων είχαν αύξηση μέχρι και 72%.
 
«Με τα πιο αισιόδοξα μηνύματα άρχισε η επανεκκίνηση της λειτουργίας μας στο Nicosia Mall» επισημαίνει από την πλευρά της η κ. Σοφία Αποστολίδου Retail Area Manager της Worldmonger (Napapijri, The North Face, Vans, Lee Wrangler, Reef). «Οι τρεις εβδομάδες λειτουργίας του Ιουνίου υπερκάλυψαν τις πωλήσεις της αντίστοιχης περσινής περιόδου και η επισκεψιμότητα σε όλα μας τα καταστήματα ήταν σαφώς αυξημένη».
 
Οι ένοικοι του Nicosia Mall δεν παρέλειψαν να εκφράσουν την ιδιαίτερη ικανοποίηση τους για τα πρώτα ενθαρρυντικά αποτελέσματα «Σε συνεργασία με τους ανθρώπους του εμπορικού κέντρου, καταφέραμε μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα μετά την επανεκκίνηση της αγοράς και της λειτουργίας του πολυκαταστήματος, να έχουμε για το κατάστημα TOMMY HILFIGER θετικά αποτελέσματα τόσο στις πωλήσεις +70%, όσο και στην επισκεψιμότητα του καταστήματος μας +17%» υπογραμμίζει με ενθουσιασμό ο κ. Μπετχαβάς συμπληρώνοντας ταυτόχρονα: «Αξίζει να σημειώσουμε ότι αντίστοιχα θετικά μηνύματα έχουμε και για το νέο Brand / Calvin Klein που μόλις αρχές Ιουλίου ανοίξαμε στο Nicosia Mall».
 
Τα στοιχεία αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι ο κόσμος νιώθει πλέον ασφαλής για να κάνει τα ψώνια του, επιστρέφοντας στην κανονικότητα και τον αγαπημένο του προορισμό που τόσο πολύ του έλειψε, στις δύσκολες μέρες που προηγήθηκαν.
 
Η διεύθυνση του Nicosia Mall αναγνωρίζοντας τη μεγάλη σημασία της εμπιστοσύνης που επιδεικνύει ο κόσμος στον αγαπημένο του προορισμό υπόσχεται ακόμη πιο Ιncredible στιγμές, τηρώντας πάντοτε υψηλά πρότυπα ασφάλειας και υγείας.  
 
We are back and we are better, stronger, together!

Δειτε Επισης

Κάγια Κάλας: Εξαιρετικά επικίνδυνο το κλείσιμο των στενών του Ορμούζ-Δεν θα ήταν καλό για κανένα
Landbank Analytics: Οι μέσες τιμές καινούργιων διαμερισμάτων και οικιών στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο του 2025
Super FM Beyond Radio: Εντυπωσιακή ανταπόκριση στα δύο νέα projects που αλλάζουν το παιχνίδι στο μουσικό ραδιόφωνο
Δυσαρεστημένοι με το e-kalathi οι καταναλωτές… «Κατώτερο των προσδοκιών, περιορισμένη η χρησιμότητά του»
Public: Νέο κλιματιστικό χωρίς άγχος και με εγγύηση χαμηλότερης τιμής
Στενά του Ορμούζ: Τι σημαίνει το κλείσιμό τους και πώς επηρεάζει το εμπόριο
Ο δρόμος του ΧΑΚ προς την αποκρατικοποίηση και τα...κέρδη από την πώληση σε ιδιώτη στρατηγικό επενδυτή
Στ. Καραμοντάνης: Σταθερά στην πρώτη γραμμή της αφαλάτωσης ο όμιλος Caramondani-Πλάνα επέκτασης στην Αλγερία
Άκης Έλληνας: Μια επένδυση εκατ. στη δίνη της αβεβαιότητας για το φυσικό αέριο-«Οι τράπεζες θέλουν να γνωρίζουν»
Οι επιπτώσεις από ενδεχόμενο κλείσιμο των στενών του Ορμούζ