Υπεραγορές Αλφαμέγα: Τέλος στην κατ’ οίκον διανομή φυλλαδίων

 Με στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός τους και επιδιώκοντας να συμβάλουν στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πελατών τους, οι Υπεραγορές Αλφαμέγα εγκατέλειψαν οριστικά την πρακτική της κατ’ οίκον διανομής ενημερωτικών φυλλαδίων.
 
Οι Υπεραγορές Αλφαμέγα έχουν υιοθετήσει μία σειρά από υπεύθυνες πρακτικές στον τρόπο λειτουργίας τους για την προστασία του Περιβάλλοντος, που αποτελεί βασικό πυλώνα δράσης και στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιούν. Την ίδια στιγμή, κορυφαίος στρατηγικός στόχος της εταιρείας είναι η μετάβασή της στην ψηφιακή εποχή και η πλήρης ψηφιοποίηση των λειτουργιών και εργασιών της και σε αυτό το πλαίσιο προτρέπει τους καταναλωτές να αξιοποιούν τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας που διαθέτει.  
 
«Η συσσώρευση ενημερωτικών εντύπων έχει εξελιχθεί σε σημαντικό ρυπογόνο παράγοντα στις πόλεις. Παράλληλα αναγνωρίζουμε ότι η διαλογή των εντύπων που καταφθάνουν καθημερινά κατά δεκάδες στα γραμματοκιβώτια των καταναλωτών τείνει να γίνει ενοχλητική και χρονοβόρα διαδικασία. Κρίναμε ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή να δώσουμε οριστική λύση σε αυτό το πρόβλημα, εγκαταλείποντας την πρακτική της διανομής ενημερωτικών εντύπων. Παράλληλα, προτρέπουμε τους πελάτες μας να αξιοποιούν τα ηλεκτρονικά κανάλια επικοινωνίας που διατηρεί η εταιρεία για ενημέρωσή τους, όπως η ιστοσελίδα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η εφαρμογή Αλφαμέγα Loyalty App» σημείωσε η υπεύθυνη Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των Υπεραγορών Αλφαμέγα Ελίνα Θεοδότου.
 
Όπως επεσήμανε η κ. Θεοδότου, το Περιβάλλον είναι κεντρικός πυλώνας του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιούν οι Υπεραγορές Αλφαμέγα, ενώ την ίδια στιγμή η ψηφιοποίηση των λειτουργιών και των διαδικασιών της εταιρείας είναι ο στόχος που καθοδηγεί κάθε πτυχή της λειτουργίας της. «Η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή προσφέρει έδαφος για ανάληψη πρωτοβουλιών με θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον», ανέφερε χαρακτηριστικά.
 
Πλέον, το καταναλωτικό κοινό θα έχει πρόσβαση στα ενημερωτικά φυλλάδια των Υπεραγορών Αλφαμέγα διαδικτυακά, μέσα από την ιστοσελίδα της εταιρείας, ενώ θα μπορεί να τα προμηθεύεται και από τα καταστήματά της σε όλες τις πόλεις όπου δραστηριοποιείται. Σημειώνεται ότι όλα τα ενημερωτικά φυλλάδια των Υπεραγορών Αλφαμέγα εκτυπώνονται σε χαρτί που φέρει το ευρωπαϊκό οικολογικό σήμα EU ECOLABEL, το οποίο πιστοποιεί ότι είναι φιλικό προς το περιβάλλον.
 
Στην εποχή της ψηφιοποίησης, το περιβάλλον έχει μια δεύτερη ευκαιρία!  

Δειτε Επισης

Μαρίνα Χατζημανώλη: Τι θα επιφέρει ένα ενδεχόμενο κλείσιμο των στενών του Ορμούζ-Αλυσιδωτές οι επιπτώσεις
Κάγια Κάλας: Εξαιρετικά επικίνδυνο το κλείσιμο των στενών του Ορμούζ-Δεν θα ήταν καλό για κανένα
Landbank Analytics: Οι μέσες τιμές καινούργιων διαμερισμάτων και οικιών στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο του 2025
Super FM Beyond Radio: Εντυπωσιακή ανταπόκριση στα δύο νέα projects που αλλάζουν το παιχνίδι στο μουσικό ραδιόφωνο
Δυσαρεστημένοι με το e-kalathi οι καταναλωτές… «Κατώτερο των προσδοκιών, περιορισμένη η χρησιμότητά του»
Public: Νέο κλιματιστικό χωρίς άγχος και με εγγύηση χαμηλότερης τιμής
Στενά του Ορμούζ: Τι σημαίνει το κλείσιμό τους και πώς επηρεάζει το εμπόριο
Ο δρόμος του ΧΑΚ προς την αποκρατικοποίηση και τα...κέρδη από την πώληση σε ιδιώτη στρατηγικό επενδυτή
Στ. Καραμοντάνης: Σταθερά στην πρώτη γραμμή της αφαλάτωσης ο όμιλος Caramondani-Πλάνα επέκτασης στην Αλγερία
Άκης Έλληνας: Μια επένδυση εκατ. στη δίνη της αβεβαιότητας για το φυσικό αέριο-«Οι τράπεζες θέλουν να γνωρίζουν»