Υπεραγορές Αλφαμέγα: Τέλος στην κατ’ οίκον διανομή φυλλαδίων

 Με στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός τους και επιδιώκοντας να συμβάλουν στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πελατών τους, οι Υπεραγορές Αλφαμέγα εγκατέλειψαν οριστικά την πρακτική της κατ’ οίκον διανομής ενημερωτικών φυλλαδίων.
 
Οι Υπεραγορές Αλφαμέγα έχουν υιοθετήσει μία σειρά από υπεύθυνες πρακτικές στον τρόπο λειτουργίας τους για την προστασία του Περιβάλλοντος, που αποτελεί βασικό πυλώνα δράσης και στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιούν. Την ίδια στιγμή, κορυφαίος στρατηγικός στόχος της εταιρείας είναι η μετάβασή της στην ψηφιακή εποχή και η πλήρης ψηφιοποίηση των λειτουργιών και εργασιών της και σε αυτό το πλαίσιο προτρέπει τους καταναλωτές να αξιοποιούν τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας που διαθέτει.  
 
«Η συσσώρευση ενημερωτικών εντύπων έχει εξελιχθεί σε σημαντικό ρυπογόνο παράγοντα στις πόλεις. Παράλληλα αναγνωρίζουμε ότι η διαλογή των εντύπων που καταφθάνουν καθημερινά κατά δεκάδες στα γραμματοκιβώτια των καταναλωτών τείνει να γίνει ενοχλητική και χρονοβόρα διαδικασία. Κρίναμε ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή να δώσουμε οριστική λύση σε αυτό το πρόβλημα, εγκαταλείποντας την πρακτική της διανομής ενημερωτικών εντύπων. Παράλληλα, προτρέπουμε τους πελάτες μας να αξιοποιούν τα ηλεκτρονικά κανάλια επικοινωνίας που διατηρεί η εταιρεία για ενημέρωσή τους, όπως η ιστοσελίδα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η εφαρμογή Αλφαμέγα Loyalty App» σημείωσε η υπεύθυνη Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των Υπεραγορών Αλφαμέγα Ελίνα Θεοδότου.
 
Όπως επεσήμανε η κ. Θεοδότου, το Περιβάλλον είναι κεντρικός πυλώνας του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιούν οι Υπεραγορές Αλφαμέγα, ενώ την ίδια στιγμή η ψηφιοποίηση των λειτουργιών και των διαδικασιών της εταιρείας είναι ο στόχος που καθοδηγεί κάθε πτυχή της λειτουργίας της. «Η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή προσφέρει έδαφος για ανάληψη πρωτοβουλιών με θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον», ανέφερε χαρακτηριστικά.
 
Πλέον, το καταναλωτικό κοινό θα έχει πρόσβαση στα ενημερωτικά φυλλάδια των Υπεραγορών Αλφαμέγα διαδικτυακά, μέσα από την ιστοσελίδα της εταιρείας, ενώ θα μπορεί να τα προμηθεύεται και από τα καταστήματά της σε όλες τις πόλεις όπου δραστηριοποιείται. Σημειώνεται ότι όλα τα ενημερωτικά φυλλάδια των Υπεραγορών Αλφαμέγα εκτυπώνονται σε χαρτί που φέρει το ευρωπαϊκό οικολογικό σήμα EU ECOLABEL, το οποίο πιστοποιεί ότι είναι φιλικό προς το περιβάλλον.
 
Στην εποχή της ψηφιοποίησης, το περιβάλλον έχει μια δεύτερη ευκαιρία!  

Δειτε Επισης

Ασταμάτητο το ράλι των τιμών του καφέ-Σε υψηλό 50 ετών ο arabica
Garcon's: Ο νέος all day προορισμός του Mall of Engomi (photos)
Black Friday: Επεκτάθηκε, αλλά ατόνησε-Χαμηλές προσδοκίες και μούδιασμα στην αγορά
Γ. Παπαναστασίου: Διαχειρίσιμο το γεωπολιτικό ρίσκο για GSI-Σαφή στήριξη από ΗΠΑ βλέπει ο Θ. Σκυλακάκης
Ακόμη ένα κρίσιμο βήμα για την κατάργηση της βίζας για ΗΠΑ-Το βασικό προαπαιτούμενο που έχει ολοκληρωθεί
Anymaster: Η πλατφόρμα με χρηματοδότηση από τη Lamda επεκτείνεται στην Αθήνα
Προϊόντα 21 κυπριακών εταιρειών στην διεθνή έκθεση «Alles für den Gast» στην Αυστρία
Σε ιδιαίτερα θετική πορεία οι πωλήσεις πετρελαιοειδών από τα πρατήρια καυσίμων-Αύξηση 8,9%,
Επιβεβαίωση οικονομικής και χρηματοπιστωτικής σταθερότητας, αλλά ανάγκη για επαγρύπνηση
Η δυναμική της Λευκωσίας και οι επενδυτικές ευκαιρίες που κάνουν τη διαφορά