Η Carlsberg «ντυμένη» στα κόκκινα σε συλλεκτική συσκευασία

Υπάρχει πανηγυρικός λόγος που η αγαπημένη μας μπύρα κυκλοφορεί στα κόκκινα. Οι οπαδοί της Λίβερπουλ ζουν -μετά από 30 χρόνια- το απόλυτο όνειρο. Oι «Κόκκινοι» ετοιμάζονται να σηκώσουν και επίσημα την κούπα της Premier League και η Carlsberg μοιράζεται τη μοναδική αυτή στιγμή, μαζί με εκατομμύρια οπαδούς της Λίβερπουλ σε όλο τον κόσμο, λανσάροντας τη συλλεκτική έκδοση «Champions Can».
 
Στην εορταστική εμφάνιση της μπύρας το θρυλικό πράσινο -σήμα κατατεθέν- της Carlsberg αλλάζει και γίνεται κόκκινο, θρυλικό χρώμα για τη Λίβερπουλ, ενώ στη συσκευασία φιγουράρουν και οι υπογραφές των παικτών της ομάδας. Επιπρόσθετα, η φράση «1847 onwards» που συνδέεται με τη μακρά παράδοση των 173 χρόνων της Carlsberg, γίνεται «Champions 2020 onwards».
 
Το συλλεκτικό «Champions Can»  κυκλοφορεί σε 28 χώρες σε όλο τον κόσμο, μεταξύ των οποίων και η Κύπρος, Αυστραλία, Κίνα, Ινδία, Ιρλανδία, Μαλαισία, ΗΠΑ… Έτσι οι οπαδοί  της Λίβερπουλ θα έχουν την ευκαιρία να το γιορτάσουν κάνοντας cheers με τη συλλεκτική εκδοχή της ίσως καλύτερης μπύρας στον κόσμο που στηρίζει την αγαπημένη τους ομάδα  για 27 συνεχόμενες σεζόν. Παράλληλα, θα μπορούν να διεκδικήσουν τη συλλεκτική συσκευασία σε διάφορους διαγωνισμούς στα social media της Carlsberg.
 
Η συνεργασία Carlsberg και Liverpool FC θεωρείται από τις μακροβιότερες της Premier League. Και δεν είναι η πρώτη φορά που η Carlsberg αλλάζει εμφάνιση προς τιμήν της Λίβερπουλ.
 
Η Κύπρος παράγει τη δική της Carlsberg, για πάνω από μισό αιώνα
 
Το 1969, οι Δανοί επέλεξαν την Κύπρο -από όλες τις χώρες του κόσμου- για να μοιραστούν πρώτη φορά τη συνταγή τους. Και από τότε δεν σταμάτησε ούτε στιγμή η παραγωγή της Carlsberg στο νησί, στο ζυθοποιείο του ομίλου εταιρειών Φώτος Φωτιάδης.
 

Δειτε Επισης

Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τετράμηνο
Jeep Invasion 4: Η απόλυτη Jeep εμπειρία επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ
Οι τρεις νέες αφίξεις στο Metropolis Mall και το πρώτο κατάστημα Vero Moda στην Κύπρο
Τα φορτώνει στους κατασκευαστές για τις ανακλήσεις οχημάτων το ΤΟΜ-«Τηρούσαν χαμηλούς τόνους»
Ημερίδα Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ σε συνεργασία με cp Foodlab-Το θέμα ενημέρωσης για παραγωγούς και προμηθευτές
Αλφαμέγα: Πράσινο φως για τη νέα υπεραγορά στην Έγκωμη-Ισχυροποιεί την παρουσία της στην περιοχή
Η Lidl Κύπρου ενισχύει σταθερά το έργο του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού με νέα δωρεά ύψους €50.000
«Αισθητές διαφορές» στην τιμολόγηση καυσίμων βλέπει ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
CTC, Ermes, Woolworth: Καθυστερούν τα αποτελέσματα 2024 λόγω στρατηγικής αναδιάρθρωσης και πώλησης Superhome
Λούκας Λεωνίδου(Toyota Κύπρου): Πελάτες παγώνουν αγορές ηλεκτρικών οχημάτων