Η Antonio Boggati επεκτάθηκε στην Ιαπωνία

Η επωνυμία Antonio Boggati, το ιδιαίτερο brand στον τομέα της ωρολογοποιίας, εκτοξεύεται στην Ιαπωνία.

 

Την επιμέλεια για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της επωνυμίας έχει αναλάβει ο Ανδρέας Δημητριάδης.

«Παρόλο που διανύσαμε μία περίοδο κορωνοϊού, που επηρέασε κατά πολύ μεγάλο βαθμό τον κλάδο της ωρολογοποιίας, κατορθώσαμε, με συνεχείς διαπραγματεύσεις, να συνάψουμε συμφωνία επέκτασης της εταιρείας Antonio Boggati στην Ιαπωνία», ανέφερε ο κ. Δημητριάδης.

 

Η δεσπόζουσα εταιρεία που θα εκπροσωπεί πλέον την Antonio Boggati στην Ιαπωνία είναι η Rempli Tokyo & Co., η οποία στην παρούσα φάση διεξάγει καμπάνια καλωσορίσματος της επωνυμίας στην ιαπωνική αγορά με ποσοστό επιτυχίας πέραν του 200% του στόχου. 

Σημειώνεται ότι οι δημοσιεύσεις στον ιαπωνικό τύπο που προβάλλουν την επωνυμία Antonio Boggati έχουν ξεπεράσει τις 50.


Η φιλοσοφία σχεδιασμού της σειράς Couple La Paris Series έχει καθηλώσει το ιαπωνικό κοινό.

Δειτε Επισης

Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ ο ανταγωνισμός στη λιανική αγορά νωπού κρέατος αμνοεριφίων-Αυτεπάγγελτη έρευνα
Νέος διευθυντής του ΣΟΔΑΠ ο Γιάγκος Τσίβικος-Στο επίκεντρο το νοικοκύρεμα του οργανισμού και η αύξηση πωλήσεων
Ετήσια αύξηση 3,9% στις παραδόσεις αγελαδινού γάλακτος
Ανοίγει η Μακαρίου...Οι νέες ρυθμίσεις με την πλειοψηφική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκωσίας
Lidl: Στον δρόμο για να γίνει το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη με νέα ταυτότητα η CRIVIT
Toyota: Κατασκευάζει κορυφαία μοντέλα με ρίζες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
CP Herbalist και Columbia Confectionery επιστρέφουν μόνιμα στο My Mall Limassol
Πολυκαταστήματα ERA: Με ποσοστό 16,67% μπαίνει στην Gencom η Φάις, συμφερόντων της οικογένειας Πολιτικός
Άνοιξε τις πύλες του το νέο κατάστημα HUGO στο King’s Avenue Mall στην Πάφο (pics)
Η Shein μειώνει τις τιμές μετά τη συμφωνία ΗΠΑ με Κίνα-Τι θα κάνει η Temu