Η Antonio Boggati επεκτάθηκε στην Ιαπωνία

Η επωνυμία Antonio Boggati, το ιδιαίτερο brand στον τομέα της ωρολογοποιίας, εκτοξεύεται στην Ιαπωνία.

 

Την επιμέλεια για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της επωνυμίας έχει αναλάβει ο Ανδρέας Δημητριάδης.

«Παρόλο που διανύσαμε μία περίοδο κορωνοϊού, που επηρέασε κατά πολύ μεγάλο βαθμό τον κλάδο της ωρολογοποιίας, κατορθώσαμε, με συνεχείς διαπραγματεύσεις, να συνάψουμε συμφωνία επέκτασης της εταιρείας Antonio Boggati στην Ιαπωνία», ανέφερε ο κ. Δημητριάδης.

 

Η δεσπόζουσα εταιρεία που θα εκπροσωπεί πλέον την Antonio Boggati στην Ιαπωνία είναι η Rempli Tokyo & Co., η οποία στην παρούσα φάση διεξάγει καμπάνια καλωσορίσματος της επωνυμίας στην ιαπωνική αγορά με ποσοστό επιτυχίας πέραν του 200% του στόχου. 

Σημειώνεται ότι οι δημοσιεύσεις στον ιαπωνικό τύπο που προβάλλουν την επωνυμία Antonio Boggati έχουν ξεπεράσει τις 50.


Η φιλοσοφία σχεδιασμού της σειράς Couple La Paris Series έχει καθηλώσει το ιαπωνικό κοινό.

Δειτε Επισης

Ασταμάτητο το ράλι των τιμών του καφέ-Σε υψηλό 50 ετών ο arabica
Garcon's: Ο νέος all day προορισμός του Mall of Engomi (photos)
Black Friday: Επεκτάθηκε, αλλά ατόνησε-Χαμηλές προσδοκίες και μούδιασμα στην αγορά
Γ. Παπαναστασίου: Διαχειρίσιμο το γεωπολιτικό ρίσκο για GSI-Σαφή στήριξη από ΗΠΑ βλέπει ο Θ. Σκυλακάκης
Ακόμη ένα κρίσιμο βήμα για την κατάργηση της βίζας για ΗΠΑ-Το βασικό προαπαιτούμενο που έχει ολοκληρωθεί
Anymaster: Η πλατφόρμα με χρηματοδότηση από τη Lamda επεκτείνεται στην Αθήνα
Προϊόντα 21 κυπριακών εταιρειών στην διεθνή έκθεση «Alles für den Gast» στην Αυστρία
Σε ιδιαίτερα θετική πορεία οι πωλήσεις πετρελαιοειδών από τα πρατήρια καυσίμων-Αύξηση 8,9%,
Επιβεβαίωση οικονομικής και χρηματοπιστωτικής σταθερότητας, αλλά ανάγκη για επαγρύπνηση
Η δυναμική της Λευκωσίας και οι επενδυτικές ευκαιρίες που κάνουν τη διαφορά