Νέος, μη συμπυκνωμένος χυμός Κάμπος Χίου – ‘’7 Μήλα’’

Την επέκταση της γκάμας και τη διάθεση των καινοτόμων, μη συμπυκνωμένων χυμών της στον καταναλωτή, έχει σαν στόχο η Κάμπος Χίου. 

Οι μη συμπυκνωμένοι χυμοί Κάμπος Χίου, ξεχωρίζουν για τη μοναδικότητα και την ποιότητά τους, που δεν διαφέρει γευστικά από τις φρεσκοστυμμένες, σπιτίσιες γεύσεις του φρέσκου χυμού που κάθε οικογένεια επιθυμεί!  

Η γκάμα εμπλουτίζεται πλέον με μια νέα γεύση, “7 Μήλα”, με επιλεγμένους Ελληνικούς χυμούς από ολόγλυκα κόκκινα – πράσινα και κίτρινα μήλα. Στην ίδια σειρά μη συμπυκνωμένων χυμών, ανήκουν και οι υφιστάμενες γεύσεις – Πορτοκάλι με ζουμερά κομματάκια, ο μυρωδάτος χυμός Μανταρίνι και ο χυμός από 3 Φρούτα. Το λανσάρισμα και την δράση προώθησης των χυμών Κάμπος Χίου, υποστηρίζει η νέα τηλεοπτική καμπάνια ‘’12 Πορτοκάλια & 26 Μανταρίνια’’, με σκηνές που αναπολούν την αυθεντική κληρονομιά των ανθρώπων και των εσπεριδοειδών της Χίου.
Πέραν αυτού, τη γκάμα επίσης συμπληρώνουν τα διαδεδομένα και αγαπημένα Φρουτοποτά, τα Φρουτοποτά της σειράς “λow!” (Μανταρινάδα & λεμονάδα) με ελάχιστες θερμίδες και χωρίς πρόσθετη ζάχαρη και οι 100% φυσικοί συμπυκνωμένοι χυμοί πορτοκαλιού και μανταρινιού.  

Οι χυμοί και οι λεμονάδες του Κάμπος Χίου, ήταν μάλιστα οι κατηγορίες που ξεχώρισαν τον τελευταίο χρόνο,  με την υψηλή περιεκτικότητα των προϊόντων σε βιταμίνη C και την ποιότητα στην γεύση να λειτουργούν ως θετικά κριτήρια προς τη συνολική ζήτηση, η οποία ενισχύθηκε περεταίρω με προωθητικές δράσεις.

Η εκτεταμένη γκάμα των χυμών Κάμπος Χίου είναι διαθέσιμη σε ασηπτική συσκευασία Tetra Pack, η οποία εγγυάται την ποιότητα και τη προστασία του πολύτιμου χυμού από τον αέρα και το φως (δύο στοιχεία που αλλοιώνουν το χρώμα και την γεύση του χυμού).  

Τα Κάμπος Χίου διατίθενται στην κυπριακή αγορά, σε περίπτερα, φούρνους και υπεραγορές, από την εταιρεία ipH Iakovos Photiades Foodstuff Suppliers LTD.  

 

Δειτε Επισης

Αυξημένη κίνηση στις υπεραγορές το Πάσχα, αλλά όχι σε άλλα καταστήματα λιανικής
Μαρία Παναγιώτου: Υπάρχει ενδιαφέρον για το e-κοφίνι, ξεπέρασαν τους 1200 οι συμμετέχοντες
Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές