Sir Stelios: Νέα επένδυση 2,6 εκατ. ευρώ στην easyFerry.com
09:40 - 30 Ιουνίου 2020
Σε μία δύσκολη περίοδο λόγω της πανδημίας για τις ταξιδιωτικές εταιρείες ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου άρχισε νέο επενδυτικό γύρο ύψους 2,6 εκατ. ευρώ για το FERRYHOPPER.
Ιδρύθηκε το 2017 με σκοπό να αλλάξει τον τρόπο που ταξιδεύουμε με πλοίο. Σε μόλις τρία χρόνια λειτουργίας, η ομάδα του Ferryhopper αριθμεί πλέον 35 εργαζομένους, ενώ έχει πουλήσει ένα εκατομμύριο ακτοπλοϊκά εισιτήρια για παραπάνω από 160 προορισμούς στην Ελλάδα, αποκτώντας σημαντικό μερίδιο της εγχώριας αγοράς.
Τον Απρίλιο του 2019 το Metavallon VC και η εταιρεία easyGroup, του Sir Στέλιου Χατζηιωάννου, στον οποίο ανήκουν και όλα τα εμπορικά σήματα easy, προχώρησαν σε επένδυση Seed Round στο Ferryhopper ύψους 600.000 ευρώ. Την ίδια χρονιά, σε συνεργασία με την easyGroup, το Ferryhopper δημιούργησε την πλατφόρμα easyFerry.com. Από τότε το Ferryhopper κατάφερε επιτυχώς να επεκταθεί σε περισσότερους από 250 προορισμούς σε 10 χώρες και να αποκτήσει σημαντική θέση στη διεθνή αγορά ακτοπλοϊκών εισιτηρίων.
«Σε μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο για τις ταξιδιωτικές εταιρείες διεθνώς, συνεχίζω να επενδύω σε μια εταιρεία λογισμικού με στοχευμένη παρουσία, έτοιμη να αξιοποιήσει στο μέγιστο βαθμό την επιστροφή στην ταξιδιωτική κανονικότητα. H easyFerry.com, μέλος της οικογένειας easy στην Ελλάδα powered by Ferryhopper, θα γίνει η πρώτη επιλογή για τους ταξιδιώτες που αναζητούν τις καλύτερες επιλογές για ακτοπλοϊκά εισιτήρια, εντός και εκτός Ελλάδος» επεσήμανε ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου και προσέθεσε:
«Όσοι προσπαθούν να καταλάβουν πως διαμορφώνονται τα νέα δρομολόγια στην μετά-COVID εποχή και παράλληλα αναζητούν τις καλύτερες τιμές εισιτηρίων, θα εμπιστευτούν την easyFerry.com. Καθώς ένα μεγάλο μέρος της αγοράς αφορά πλέον τις εγχώριες ακτοπλοϊκές διαδρομές προς τα ελληνικά νησιά, οι κρατήσεις μας θα ανακάμψουν ταχύτερα από ότι οι διεθνείς ταξιδιωτικές επιλογές. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ομάδα του Ferryhopper καταρχάς βραβεύτηκε από το φιλανθρωπικό μου ίδρυμα, Stelios Philanthropic Foundation, το 2018, στο πλαίσιο των βραβείων για το Επιχειρηματικό Ξεκίνημα της Χρονιάς. Χαίρομαι που συνεχίζουν να τα πηγαίνουν καλά».
Στον νέο γύρο επένδυσης Series A, ύψους 2,6 εκατομμυρίων ευρώ, κύριος επενδυτής είναι η LAUNCHub Ventures, με έδρα την Σόφια και στόχο την επένδυση κεφαλαίων σε start-up εταιρείες τεχνολογικού ενδιαφέροντος στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη. Οι επενδυτές του Seed Round του 2019, Metavallon VC και easyGroup, συμμετέχουν ενεργά και σε αυτόν τον γύρο χρηματοδότησης.
Η επένδυση θα αξιοποιηθεί για την περαιτέρω επέκταση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του Ferryhopper διεθνώς, αλλά και για τη βελτιστοποίηση και ενίσχυση των υπηρεσιών, προϊόντων και υποδομών της εταιρείας.
«Μετά την επιτυχή επέκταση στις αγορές της Ισπανίας και της Ιταλίας, το Ferryhopper θα συνεχίσει να επεκτείνεται σε προορισμούς της Μεσογείου και της Βόρειας Ευρώπης. Στόχος της εταιρείας είναι η συνεχής ενσωμάτωση νέων προορισμών και ακτοπλοϊκών εταιρειών σε επιπλέον διεθνείς αγορές καθώς και η εδραίωση της θέσης της στην Ελληνική αγορά ακτοπλοϊκών εισιτηρίων» επισημαίνει η διοίκηση της εταιρείας.
Για την επένδυση, ο StanSirakov, Partner της LAUNCHubVentures, δήλωσε:
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε ως κύριος επενδυτής στον Series A γύρο χρηματοδότησης του Ferryhopper και που μπορούμε να στηρίξουμε την ομάδα σε αυτό το ταξίδι ανάπτυξης. Η αγορά ακτοπλοϊκών εισιτηρίων είναι πολύ σημαντική σε μέγεθος και σημασία και βρίσκεται σε μια φάση που μπορεί να ωφεληθεί σημαντικά από τις τεχνολογικές εξελίξεις. Η εταιρεία έχει να επιδείξει μέχρι σήμερα εντυπωσιακά αποτελέσματα, χωρίς μάλιστα να έχει χρησιμοποιήσει σημαντικά κεφάλαια. Πιστεύουμε πως αυτό είναι αποτέλεσμα της εντυπωσιακής αφοσίωσης προς τον πελάτη και της εξαιρετικής πλατφόρμας που έχει δημιουργήσει η ομάδα του Ferryhopper.»
Από την πλευρά της η Μυρτώ Παπαθάνου, Partner στη Metavallon VC είπε:
«Είμαστε χαρούμενοι για το νέο αυτό χρηματοδοτικό γύρο της Ferryhopper και τη συνεχιζόμενη συνεργασία μας με μια ομάδα η οποία έχει πλέον αποδείξει ότι μπορεί να εκτελέσει. Ανεξάρτητα από τις ειδικές συνθήκες που διαμορφώθηκαν λόγω COVID-19, το investment thesis με το οποίο επενδύσαμε πρώτη φορά στην εταιρεία τον Μάρτιο του 2019 δεν έχει αλλάξει: η αγορά των ferry bookings σε πανευρωπαϊκό επίπεδο υποεξυπηρετείται, η μετάβαση σε digital επιταχύνεται και το προϊόν της Ferryhopper λύνει αξιόπιστα ένα πρόβλημα με την εμπειρία του χρήστη να είναι seamless» και συνέχισε:
«Ο τρόπος με τον οποίο η ομάδα διαχειρίστηκε την κρίση του COVID-19, μια κρίση που την έπληξε όσο λίγους και της στοίχισε ουσιαστικά δυο ολόκληρους μήνες εσόδων, είναι επίσης υποδειγματικός: άλλαξε τα operations της σε μια ημέρα, αξιολόγησε stress test scenarios, ολοκλήρωσε την ανάπτυξη της mobile εφαρμογής της, εξέλιξε το content marketing και επικέντρωσε το εμπορικό της μοντέλο για το 2020 στον εγχώριο τουρισμό. Στόχος της Ferryhopper είναι να καθιερωθεί ως η υπ’αριθμόν 1 ferry booking engine στην Ευρώπη μέσα στα επόμενα 2-3 χρόνια».
Ο CEO και Co-Founder του Ferryhopper, Χρήστος Σπαθαράκης, ανέφερε: «Σκοπός μας είναι να φέρουμε το ακτοπλοϊκό ταξίδι στον 21ο αιώνα. Με το Ferryhopper μπορείς να βρεις και να κλείσεις ακτοπλοϊκά εισιτήρια άμεσα, εύκολα και με ασφάλεια. Η νέα επένδυση ανοίγει τον δρόμο στην ομάδα μας να επεκταθεί σε νέους προορισμούς και αγορές, συνεχίζοντας να προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα. Στόχος μας είναι να κάνουμε τα ταξίδια με πλοίο εύκολα και προσβάσιμα σε όλους, προσφέροντας όλα τα εργαλεία και την υποστήριξη που χρειάζεται ένας σύγχρονος ταξιδιώτης.»
ΠΗΓΗ: newmoney.gr