Ι. Πήττα: Επενδύσαμε στη συνέχιση των εργασιών μας διαδικτυακά
07:55 - 29 Ιουνίου 2020
Την πεποίθηση πως η Οικονομία της Κύπρου θα χρειαστεί τουλάχιστον δύο χρόνια για να ξεπεράσει την κρίση εκφράζει η Ιωάννα Πήττα Διευθύνουσα Σύμβουλος Eminentia Trading, προσθέτοντας πως η εταιρεία προσάρμοσε την στρατηγική της, δίνοντας περισσότερη έμφαση στα είδη μας που προσφέρουν βιολογικό καθαρισμό του σπιτιού.
Αύξηση στα νοικοκυριά
Αναμφίβολα η κρίση επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό το γενικό εμπόριο κι οπωσδήποτε τον τομέα των οικιακών ηλεκτρικών συσκευών.
Στη δική μας την περίπτωση, όμως, αντιμετωπίσαμε μια ιδιαιτερότητα με το βασικό μας προϊόν, το Thermomix. Το lockdown έφερε αυξημένη ζήτηση, αφού μια από τις βασικές ενασχολήσεις των νοικοκυριών στην καραντίνα ήταν το μαγείρεμα.
Πλήγμα στην εστίαση
Πιστεύουμε ότι το ενδιαφέρον θα εξακολουθήσει να είναι αυξημένο, γιατί η τάση για ετοιμασία των γευμάτων στο σπίτι θα παραμείνει, όμως μας ανησυχεί η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών ενόψει της οικονομικής κρίσης. Επίσης, θεωρούμε δεδομένο ότι θα χάσουμε τις πωλήσεις στον τομέα της εστίασης, οπότε για το 2020 προβλέπουμε μια μείωση του κύκλου των εργασιών μας της τάξης του 10%-15%.
Πιστεύουμε ότι το 2021 θα αρχίσει σταδιακά η επανάκαμψη της οικονομίας, με τον τουρισμό να επανέρχεται σε αρκετά καλά επίπεδα.
Επένδυση στο διαδίκτυο
Επενδύσαμε στη συνέχιση των εργασιών μας διαδικτυακά στον μέγιστο βαθμό. Εφαρμόσαμε την παρουσίαση των προϊόντων μας στους πελάτες με βιντεοκλήση, εμπλουτίσαμε το e-shop μας και παραδίδουμε με courier στο σπίτι του πελάτη. Προσαρμόσαμε τη στρατηγική μας, δίνοντας περισσότερη έμφαση στα είδη μας που προσφέρουν βιολογικό καθαρισμό του σπιτιού, ανταποκρινόμενοι στην ανάγκη για απολύμανση των χώρων που ζούμε κι εργαζόμαστε. Μεγάλο κομμάτι της προώθησης των προϊόντων μας ήταν η οργάνωση events, σεμιναρίων με επαγγελματίες chef και μαθημάτων μαγειρικής. Ενόσω αυτές οι εκδηλώσεις δεν μπορούν να πραγματοποιούνται στραφήκαμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου αυξήσαμε τη δραστηριότητά μας και προγραμματίσαμε online σεμινάρια και μαθήματα.
Αξιοποίηση ευκαιριών
Πιστεύω ότι η οικονομία της Κύπρου θα χρειαστεί τουλάχιστον δύο χρόνια για να ξεπεράσει την κρίση, ιδιαίτερα με το μεγάλο πλήγμα στον τουρισμό. Νοουμένου, βέβαια, πως θα βελτιώνεται παγκόσμια η κατάσταση με τον covid-19 κι ότι δεν θα έχουμε πισωγυρίσματα στην πανδημία.
Στη δική μας περίπτωση η κρίση εμφάνισε ευκαιρίες για τα προϊόντα μας, γιατί προσφέρουν λύσεις στις νέες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί.
Πρόκληση για εμάς είναι να ανταποκριθούμε στις ευκαιρίες έγκαιρα και με τον σωστό τρόπο.
Αύξηση στα νοικοκυριά
Αναμφίβολα η κρίση επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό το γενικό εμπόριο κι οπωσδήποτε τον τομέα των οικιακών ηλεκτρικών συσκευών.
Στη δική μας την περίπτωση, όμως, αντιμετωπίσαμε μια ιδιαιτερότητα με το βασικό μας προϊόν, το Thermomix. Το lockdown έφερε αυξημένη ζήτηση, αφού μια από τις βασικές ενασχολήσεις των νοικοκυριών στην καραντίνα ήταν το μαγείρεμα.
Πλήγμα στην εστίαση
Πιστεύουμε ότι το ενδιαφέρον θα εξακολουθήσει να είναι αυξημένο, γιατί η τάση για ετοιμασία των γευμάτων στο σπίτι θα παραμείνει, όμως μας ανησυχεί η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών ενόψει της οικονομικής κρίσης. Επίσης, θεωρούμε δεδομένο ότι θα χάσουμε τις πωλήσεις στον τομέα της εστίασης, οπότε για το 2020 προβλέπουμε μια μείωση του κύκλου των εργασιών μας της τάξης του 10%-15%.
Πιστεύουμε ότι το 2021 θα αρχίσει σταδιακά η επανάκαμψη της οικονομίας, με τον τουρισμό να επανέρχεται σε αρκετά καλά επίπεδα.
Επένδυση στο διαδίκτυο
Επενδύσαμε στη συνέχιση των εργασιών μας διαδικτυακά στον μέγιστο βαθμό. Εφαρμόσαμε την παρουσίαση των προϊόντων μας στους πελάτες με βιντεοκλήση, εμπλουτίσαμε το e-shop μας και παραδίδουμε με courier στο σπίτι του πελάτη. Προσαρμόσαμε τη στρατηγική μας, δίνοντας περισσότερη έμφαση στα είδη μας που προσφέρουν βιολογικό καθαρισμό του σπιτιού, ανταποκρινόμενοι στην ανάγκη για απολύμανση των χώρων που ζούμε κι εργαζόμαστε. Μεγάλο κομμάτι της προώθησης των προϊόντων μας ήταν η οργάνωση events, σεμιναρίων με επαγγελματίες chef και μαθημάτων μαγειρικής. Ενόσω αυτές οι εκδηλώσεις δεν μπορούν να πραγματοποιούνται στραφήκαμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου αυξήσαμε τη δραστηριότητά μας και προγραμματίσαμε online σεμινάρια και μαθήματα.
Αξιοποίηση ευκαιριών
Πιστεύω ότι η οικονομία της Κύπρου θα χρειαστεί τουλάχιστον δύο χρόνια για να ξεπεράσει την κρίση, ιδιαίτερα με το μεγάλο πλήγμα στον τουρισμό. Νοουμένου, βέβαια, πως θα βελτιώνεται παγκόσμια η κατάσταση με τον covid-19 κι ότι δεν θα έχουμε πισωγυρίσματα στην πανδημία.
Στη δική μας περίπτωση η κρίση εμφάνισε ευκαιρίες για τα προϊόντα μας, γιατί προσφέρουν λύσεις στις νέες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί.
Πρόκληση για εμάς είναι να ανταποκριθούμε στις ευκαιρίες έγκαιρα και με τον σωστό τρόπο.