Porsche Taycan: Τα χαρακτηριστικά που την κάνουν να ξεχωρίζει
16:59 - 24 Ιουνίου 2020
Τα σημαντικά καινοτόμα χαρακτηριστικά της νέας Porsche Taycan, του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Porsche παρουσίασαν μέσα από το Digital Launch του οχήματος οι Κωνσταντίνος Ψύλλος, Sales advisor Limassol και Νικόλας Μακρής, Sales Advisor Nicosia A.I. Motokinisi Ltd.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Μακρής, η αρχική ιδέα του αυτοκινήτου ξεκίνησε από το πρωτότυπο Mission E το 2015 και μετά από πολλές δοκιμές το Taycan μπήκε στην παραγωγή φέτος.
Ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου βασίστηκε στο DNA του 918 Spyder και του αγωνιστικού 919, νικητή του διάσημου αγωνιστικού αυτοκινήτου του Le Mans. Ένα μοντέλο που, όπως τονίστηκε, φανερώνει ξεκάθαρα την μελλοντική πορεία της Porsche.
Ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου βασίστηκε στο DNA του 918 Spyder και του αγωνιστικού 919, νικητή του διάσημου αγωνιστικού αυτοκινήτου του Le Mans. Ένα μοντέλο που, όπως τονίστηκε, φανερώνει ξεκάθαρα την μελλοντική πορεία της Porsche.
Από την πλευρά του, ο κ. Ψύλλος μετέφερε τα εξωτερικά χαρακτηριστικά του Taycan. Το αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται από καθαρές σχεδιαστικές γραμμές και απίθανες καμπύλες. Η Porsche κατάφερε να διατηρήσει την ταυτότητα της μάρκας, όπως οι μεγάλοι μπροστινοί θόλοι των φτερών και τα πίσω led φωτιστικά αλλά και την έντονη κλίση της οροφής προς τα πίσω. Επιπλέον σημείο αναφοράς αποτελεί ο νέος σχεδιασμός μπροστινών φώτων που βυθίζονται μέσα στα φτερά. Η αισθητική συνδυάζεται με κορυφαία δυναμική που δίνει στο Taycan πολύ χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή. Σημαντικό ρόλο σ’ αυτό παίζει το επίπεδο πάτωμα του αμαξώματος και οι μεταβλητοί εμπρός αεραγωγοί μαζί με τους εισαγωγείς αέρα (air curtains) που συμβάλλουν στο απίστευτο κράτημα του οχήματος. Παράλληλα, η πίσω αεροτομή ανασηκώνεται σε τρία διαφορετικά επίπεδα ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες. Επίσης, το αμάξωμα χαμηλώνει σε δύο στάδια ανάλογα με την ταχύτητα, βελτιώνοντας έτσι ακόμα περισσότερο την αεροδυναμική.
Ο κ. Μακρής έδωσε εξάλλου μερικά από τα εσωτερικά χαρακτηριστικά του Taycan. Στο εσωτερικό, η θέση οδήγησης δεν διαφέρει πολύ από μια 911 . Ο εσωτερικός χώρος αποτελεί την αρχή μιας νέας εποχής. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μια οθόνη πολυμέσων 10.9 ιντσών. Πλήρως ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων με τις λειτουργίες τους να είναι εύκολες στη χρήση. Ο μοχλός ταχυτήτων έχει μεταφερθεί αριστερά, κάτω από τον πίνακα οργάνων, αφήνοντας χώρο για μια δεύτερη ψηφιακή οθόνη που αφορά το σύστημα κλιματισμού και την ένδειξη διάρκειας της μπαταρίας. Από αυτή την οθόνη, εξάλλου, ανοίγουν ο μπροστινός και ο πίσω χώρος αποσκευών.
Τεχνικές προδιαγραφές
Οι τεχνικές προδιαγραφές και επιδόσεις του οχήμστος είναι εντυπωσιακές. Οι ίπποι φτάνουν τους 761 στην έκδοση Turbo S, τους 680 στην Turbo και τους 435 στην 4S. Τα πρώτα 100 km/h έρχονται μόλις σε 2.8 δευτερόλεπτα στην Turbo S, 3.2 στην Turbo και 4 δευτερόλεπτα στην 4S. To Taycan είναι εξ ολοκλήρου ηλεκτρικό αυτοκίνητο με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που είναι τοποθετημένοι ο ένας σε κάθε άξονα και αυτό σημαίνει μόνιμη τετρακίνηση. Η μπαταρία του Taycan είναι βασισμένη στην τεχνολογία 800 volt αντί 400 που είχαν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι τώρα, κάτι που σημαίνει περισσότερη ταχύτητα στη φόρτιση και περισσότερη δύναμη στην κίνηση.
Οι τεχνικές προδιαγραφές και επιδόσεις του οχήμστος είναι εντυπωσιακές. Οι ίπποι φτάνουν τους 761 στην έκδοση Turbo S, τους 680 στην Turbo και τους 435 στην 4S. Τα πρώτα 100 km/h έρχονται μόλις σε 2.8 δευτερόλεπτα στην Turbo S, 3.2 στην Turbo και 4 δευτερόλεπτα στην 4S. To Taycan είναι εξ ολοκλήρου ηλεκτρικό αυτοκίνητο με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που είναι τοποθετημένοι ο ένας σε κάθε άξονα και αυτό σημαίνει μόνιμη τετρακίνηση. Η μπαταρία του Taycan είναι βασισμένη στην τεχνολογία 800 volt αντί 400 που είχαν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι τώρα, κάτι που σημαίνει περισσότερη ταχύτητα στη φόρτιση και περισσότερη δύναμη στην κίνηση.
Την ίδια ώρα ο After Sales Manager της A.I. Motokinisi Ltd, Κώστας Ελισσαίου τόνισε ότι το αυτοκίνητο χρειάζεται το ετήσιο service του ή στα καθορισμένα χιλιόμετρα του. Η φόρτιση της μπαταρίας του οχήματος μπορεί να γίνει από οποιαδήποτε μονοφασική ή τριφασική πρίζα και αναλόγως θα είναι ο χρόνος που θα παίρνει για να φορτιστεί. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Porsche δίνει δύο χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και οκτώ χρόνια στην μπαταρία του οχήματος.