Ε. Χριστοδούλου: Mέσα σε δύο μήνες ο καταναλωτής έχει μεταμορφωθεί

Mέσα σε δύο μήνες είδαμε τον κόσμο να αλλάζει και οι εταιρείες πρέπει να προσαρμοστούν και να αλλάξουν τον τρόπο λειτουργίας τους ανάλογα, ανέφερε η Ειρήνη Χριστοδούλου, Γενική Διευθύντρια των Beauty Line, στο Market Outlook Series: Λιανικό Εμπόριο. 

Όπως εξήγησε, ο καταναλωτής έχει μεταμορφωθεί μέσα σε δύο μήνες και ως εκ τούτου οι εταιρείες πρέπει να προσαρμοστούν με τη σειρά τους στις νέες ανάγκες, με τις διαδικτυακές πωλήσεις να αντικαθιστούν την ανθρώπινη επαφή.

Πρόκληση να κρατήσουμε τη διαπροσωπική σχέση στον τομέα του καλλυντικού
Αναφερόμενη στον τομέα των καλλυντικών σημείωσε πως η προσωπική σχέση με τον πελάτη είναι προϋπόθεση για τα Beauty Line και πρόσθεσε ότι οι μάρκες που βγήκαν δυνατές από την πανδημία είναι αυτές που μίλησαν στον ψυχισμό του καταναλωτή.

«Οι μάσκες και τα υπόλοιπα μέτρα δυσκολεύουν τον τρόπο δουλείας μας. Είναι πρόκληση να βρούμε τους τρόπους να μην χάσουμε την διαπροσωπική σχέση με τον πελάτη στον τομέα του καλλυντικού», είπε. Πρέπει να αλλάξει ο τρόπος σκέψης και το μοντέλο, αυτό μπορεί να προϋποθέτει την ανάπτυξη της τεχνολογίας ή αλλαγή στη δομή, συνέχισε.

Η κ. Χριστοδούλου έφερε ως παράδειγμα διεθνή μάρκα ρουχισμού η οποία αλλάζει το επιχειρησιακό της μοντέλο, κλείνοντας 1200 καταστήματά ώστε να στραφεί στο online κομμάτι.
 
«Προφανώς αντιλήφθηκε ποιος θα είναι ο νέος καταναλωτής… Το κλειδί για να υπάρχει αύριο είναι η ευκινησία, να αλλάζεις και να προσαρμόζεσαι μέσα στα νέα δεδομένα», συμπλήρωσε κατά την ομιλία της. 

Δειτε Επισης

Ρένος Φωκάς: Τα καινοτόμα έργα είναι αυτά που έχουμε στόχο να διεκπεραιώσουμε (vid)
Ειρήνη Χριστοδούλου: Με τιμά ιδιαίτερα αυτό το βραβείο, θα συνεχίσουμε την σκληρή δουλειά (vid)
ΚΝΕ: Χαιρετίζει την έγκριση του νόμου Net-Zero Industry από την Ευρωβουλή
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνώριση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών