Π. Φτελλέχας: Θα πετύχουμε νέο οικονομικό θαύμα

Αισιόδοξος για το μέλλον του λιανικού εμπορίου στην Κύπρου, εμφανίσθηκε ο ιδιοκτήτης των καταστημάτων Terranova και Piazza Italia στη χώρα μας, Παντελής Φτελλέχας.

Ο κ. Φτελλέχας περιέγραψε μιλώντας σε διαδικτυακό συνέδριο της IMH, το πώς βίωσαν τα γεγονότα του κορωνοϊού.

«Στο τομέα ένδυσης ήταν ένα σοκ για μας στην αρχή καθώς κανένας δεν υπολόγιζε πως θα συνέβαινε αυτό. Στην Κύπρο, όμως βγήκαμε αρκετά γρήγορα, από το πρόβλημα του κορωνοϊού. Μας βοήθησε πολύ που η κυβέρνηση στήριξε τους εργαζόμενους και δεν υπήρξαν προβλήματα με το μισθολόγιο. Ανοίξαμε με τους εργαζόμενους να έχουν υψηλό ηθικό», υπογράμμισε.

Μιλώντας για τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν, αναφέρθηκε στο θέμα του στοκ και των ενοικίων.

«Βρήκαμε τις λύσεις και σε αυτές τις προκλήσεις. Έχουμε 13 καταστήματα Terranova και Piazza Italia και βρήκαμε λύσεις στο θέμα των ενοικίων. Το στοκ, επίσης έχουμε συμφωνήσει το πως θα το διαχειριστούμε. Συγκεκριμένα, το χωρίσαμε σε τρεις κατηγορίες. Το στοκ που θα βγει σε προσφορές, το στοκ που θα βγει το φθινόπωρο σαν καινούριο στοκ και το στοκ που θα βγει σαν καινούριο τη χειμερινή περίοδο που θα συμπληρώνεται με τις νέες παραλαβές», σημείωσε.

Κατά τον κ. Φτελλέχα, δεν υπήρξαν πολλές ευκαιρίες αυτή την περίοδο πέραν της ανάγκης για διαδικτυακές πωλήσεις.

«Εμείς δεν προχωρήσαμε με τις διαδικτυακές πωλήσεις, διότι δεν θέλαμε να κάνουμε κάτι πρόχειρο. Είναι κάτι το οποίο το φτιάχνουμε τώρα», είπε.

Δεν απέκλεισε επίσης στο εγγύς μέλλον να προκύψουν κάποιες ευκαιρίες για εξαγορά άλλων δυνατών brands.

O Παντελής Φτελλέχας εξέφρασε την άποψη ότι η κρίση θα περάσει σε 1 με 2 χρόνια.

«Τα δυνατά brands είναι πιο ανθεκτικά στις δύσκολες περιόδους.  Βλέπουμε ότι η συμπεριφορά της αγοράς στην Κύπρο είναι παρόμοια με αυτή της Ιταλίας.  Οι καταναλωτές επανήλθαν στην αγορά με τα ρούχα. Όσα καταστήματα είχαν στοκ για την καλοκαιρινή περίοδο, έκαναν και αρκετές πωλήσεις.  Αν δεν έχουμε δεύτερο κύμα θα ξεπεράσουμε πολύ γρήγορα την κρίση. Μπορούμε με σύμμαχο το κράτος να δημιουργήσουμε ένα νέο οικονομικό θαύμα», κατέληξε.
 

Δειτε Επισης

Μειώθηκαν οι εμπορικές συναλλαγές μέσω Πράσινης Γραμμής το 2024
Χ.Α. Παπαέλληνας Εμπορική: Επεκτείνει και ενδυναμώνει τη συνεργασία της με το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Στην William Grant & Sons «The Famous Grouse» και «Naked Malt»-Στην κυπριακή αγορά από την Laiko Cosmos Trading
Πότε ανοίγει ξανά η πύλη καταχώρησης των 260 αιτήσεων για την ηλεκτροκίνηση-Πού κυμαίνοντα τα ποσά των χορηγιών
Υπευθυνότητα και συμμόρφωση: Ο ρόλος των καταστημάτων διαρκούς εξυπηρέτησης στην προστασία των ανήλικων καταναλωτών
Πέντε συγκεκριμένες εισηγήσεις από ΣΕΜΗΟ για ουσιαστική και αποτελεσματική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση
Ένα «e-kalathi» στη μέγγενη της αγοράς που απογοήτευσε λιανέμπορους και καταναλωτές
Σώτος Τρικωμίτης: Μπάχαλο με τις χορηγίες για την ηλεκτροκίνηση, εξαντλήθηκαν σε μερικά δευτερόλεπτα
Καλοκαιρινά pop-up καταστήματα στο My Mall Λεμεσού-Η απόλυτη εμπειρία αγορών επιστρέφει
Ανανεώνουμε το σαλόνι μας με καλοκαιρινές πινελιές