Λύσεις eSignature: Ηλεκτρονική Υπογραφή έγκυρα, άμεσα και λειτουργικά!
07:10 - 16 Ιουνίου 2020
Αναγκαιότητα, ευκολία… Ή και τα δύο!
Η χρήση της ηλεκτρονικής υπογραφής πλέον για ορισμένες κατηγορίες επαγγελμάτων είναι υποχρεωτική. Όλα τα επίσημα (και μη) έγγραφα αναρτώνται ή ανταλλάσσονται απλά και γρήγορα, μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή, ενώ διαθέτουν ένα μοναδικό ψηφιακό αποτύπωμα - υπογραφή του χρήστη που τα αποστέλλει. Πρόκειται για ένα κωδικό κρυπτογραμένου δημόσιου κλειδιού (PKI) που πιστοποιεί πως ο υπογράφων είναι πράγματι ο ίδιος (γνήσιο της υπογραφής) στο εκάστοτε αρχείο (word, pdf κ.λπ). Ο χρήστης δεν χρειάζεται να έχει στην κατοχή του κάποια ειδική συσκευή δημιουργίας υπογραφής, αλλά χρησιμοποιεί μία άυλη διάταξη ασφάλειας η οποία είναι βασισμένη σε πρότυπα (Public Key Infrastructure- PKI) και επιτρέπει την επικύρωση των εγγράφων από οποιονδήποτε, οπουδήποτε και οποτεδήποτε και η οποία συνεργάζεται άψογα με όλες τις δημοφιλείς μορφές εγγράφων και επιχειρηματικών εφαρμογών.
Για τη χρήση της ηλεκτρονικής υπογραφής τέσσερις (4) είναι οι αναγκαίες και ικανές συνθήκες:
Εμπιστευτικότητα: Ο χρήστης που συναλλάσσεται ηλεκτρονικά απαιτεί τα δεδομένα που στέλνει να μην μπορούν να αποκαλυφθούν ή να διατεθούν σε μη εξουσιοδοτημένα άτομα.
Ακεραιότητα: Τα δεδομένα δεν θα πρέπει να είναι δυνατόν να αλλοιωθούν κατά τη μετάδοσή τους. Ο παραλήπτης θα πρέπει να τα λάβει όπως ακριβώς ο αποστολέας τα έστειλε και να είναι σίγουρος ότι τα δεδομένα που λαμβάνει είναι αυτά που ο αποστολέας έχει στείλει.
Αυθεντικότητα: Επιπλέον, σε μία τέτοια συναλλαγή είναι απαραίτητο ο παραλήπτης να είναι σίγουρος για την ταυτότητα του αποστολέα. Δηλαδή, να γνωρίζει με σιγουριά ότι το μήνυμα που λαμβάνει και φαίνεται να το υπογράφει ο κ. Χ, είναι όντως από τον κ. Χ και όχι από κάποιον που παριστάνει τον Χ.
Μη αποποίηση ευθύνης: Τέλος, συμμετέχοντας σε μία ηλεκτρονική συναλλαγή με χρήση ηλεκτρονικής υπογραφής θα πρέπει να μην είναι δυνατόν τα εμπλεκόμενα μέρη να αρνηθούν εκ των υστέρων τη συμμετοχή τους στη συναλλαγή αυτή.
Με βάση τον ευρωπαϊκό κανονισμό eIDAS έχουμε τρεις τύπους ηλεκτρονικής υπογραφής:
• SES – Standard Electronic Signature
• AES – Advanced Electronic Signature
• QES – Qualified Electronic Signature
Η SES - Standard Electronic Signature και η AES - Advanced Electronic Signature βρίσκουν εφαρμογή στην πλειοψηφία των καθημερινών μας συναλλαγών όπως για παράδειγμα έγγραφα του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού (HR), Συμφωνίες καταναλωτών, εμπορικές συμβάσεις, συμφωνίες άδειας χρήσης λογισμικού κ.α. Η QES - Qualified Electronic Signature βρίσκει εφαρμογή σε πιο σύνθετες περιπτώσεις, κυρίως στα εργασιακά ζητήματα όπως για παράδειγμα επιστολή αναφοράς που χορηγείται από τον εργοδότη μετά τη λύση / λήξη της εργασίας, καταγγελία συμβάσεων εργασίας, συμβάσεις εργασίας μερικής απασχόλησης, ανανέωση συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου, σύναψη συλλογικών συμβάσεων εργασίας, συμβάσεις εγγύησης κ.α.
H συνεργασία με την DocuSign
H PRIORITY για τους 2 πρώτους τύπους ηλεκτρονικής υπογραφής (SES - Standard Electronic Signature και AES - Advanced Electronic Signature) υλοποιεί τη λύση DocuSign eSignature.
Η λύση DocuSign eSignature επιταχύνει τις συμφωνίες, εξαλείφει τις χειρωνακτικές εργασίες και διευκολύνει τη σύνδεση με τα εργαλεία και τα συστήματα που χρησιμοποιείτε ήδη:
• Πιο γρήγορα: Αποστολή και υπογραφή συμφωνιών με ασφάλεια από σχεδόν οποιαδήποτε συσκευή. Έως το 82% των συμφωνιών ολοκληρώνονται σε λιγότερο από μία ημέρα και το 49% σε λιγότερο από 15 λεπτά.
• Πιο αποτελεσματικά: Εξάλειψη των μη αυτόματων εργασιών και αύξηση της ευκολίας για τους πελάτες και τους υπαλλήλους σας
• Εξοικονομήστε χρήματα: Εξοικονόμηση κατά μέσο όρο 36€ ανά συμφωνία μειώνοντας το υψηλό κόστος και βελτιώνοντας την παραγωγικότητα των εργαζομένων.
H λύση DocuSign eSignature
Ένας αυξανόμενος αριθμός επιχειρήσεων και οργανισμών σε όλο τον κόσμο υιοθετούν τις λύσεις e-Signature της DocuSign για να επιταχύνουν και να βελτιστοποιήσουν τις διαδικασίες συμφωνίας και έγκρισης, να πραγματοποιήσουν ταχύτερες συναλλαγές και να μειώσουν το κόστος.
Πολλοί από αυτούς τους οργανισμούς σε βιομηχανίες όπως οι βιοεπιστήμες, η ενέργεια, ο κατασκευαστικός και ο δημόσιος τομέας σε όλο τον κόσμο ασχολούνται με πολύπλοκες, διαδικασίες έγκρισης και διαχείρισης ποιότητας. Όπως και άλλες επιχειρηματικές διαδικασίες, οι ιδιόχειρες υπογραφές επιβραδύνουν αυτές τις διαδικασίες και αποτρέπουν την αποτελεσματικότητα.
Αυτοί οι οργανισμοί αντιμετωπίζουν την πρόσθετη πρόκληση να ανταποκριθούν στις αυστηρές πολιτικές και στις απαιτήσεις συμμόρφωσης με τις κανονιστικές ρυθμίσεις που ικανοποιούνται καλύτερα από ένα σύστημα εσωτερικής εγκατάστασης με επαλήθευση ταυτότητας και πιστοποίηση ταυτότητας που έχει ενσωματωθεί με τα εταιρικά τους ID συστήματα και την τεχνολογία PKI (Public Key Infrastructure).
Οφέλη και χαρακτηριστικά
•Λειτουργεί με τις υπάρχουσες εφαρμογές σας, βελτιώνοντας την παραγωγικότητα του οργανισμού σας. Η λύση προσθέτει πρότυπη ψηφιακή υπογραφή βασισμένη σε PKI εφαρμογές συγγραφής εγγράφων συμπεριλαμβανομένων των Microsoft Office, AutoCAD, Bentley Microstation και Projectwise, καθώς και τις Adobe Acrobat, Nitro Pro και BlueBeam Revu για αρχεία PDF.
• Σας επιτρέπει να υπογράψετε οποιοδήποτε ψηφιακό αρχείο, ενώ διατηρείται η εγγενής μορφή αρχείου μετά τη διαδικασία υπογραφής, συμπεριλαμβανομένων αρχείων πολυμέσων και μορφές αρχείων και πέραν των εγγράφων.
• Ενσωματώνεται στην υπάρχουσα υποδομή συστημάτων σας και την υπάρχουσα επιχειρηματική σας διαδικασία, συμπεριλαμβανομένου του πιο δημοφιλούς συστήματος διαχείρισης εγγράφων και ροής εργασίας, για να διατηρήσετε τις δικές σας υφιστάμενες διαδικασίες και πολιτικές, εξασφαλίζοντας συνέχεια και αποδοτικότητα.
Συνεργάζεται άμεσα με SharePoint, OpenText, Oracle, Documentum, Nintex, K2 και άλλα.
• Αναπτύσσεται γρήγορα και εύκολα στους υπογράφοντες εντός του οργανισμού, χρησιμοποιώντας προ-εγκατεστημένους συνδέσμους για τις δικές σας εφαρμογές και συστήματα διαχείρισης εγγράφων.
Γιατί PRIORITY
• Η PRIORITY μέσα από τη συνεργασία της με τον διεθνώς μεγαλύτερο πάροχο υπηρεσιών ηλεκτρονικών υπογραφών DocuSign, αλλά και με εμβληματικό Trusted Service Provider στο πεδίο των Ψηφιακών Πιστοποιητικών, είναι σε θέση να παρέχει ένα πλήρες end-to-end portfolio υπηρεσιών eSignature σε όλα τα επίπεδα:
• Από απλές SES, έως πολύ απαιτητικές QES εφαρμογές
• Με απαράμιλλη ποιότητα, έγκυρα, άμεσα και λειτουργικά
• Συμβάλλοντας περαιτέρω στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό της επιχείρησης σας και στην αύξηση της παραγωγικότητας σας!
Σχετικά με την PRIORITY ΑΕ
Η PRIORITY ΑΕ (www.priority.com.gr) είναι από το 1995 η πρωτοπόρος εταιρεία συμβούλων οργάνωσης και πληροφορικής στην Ελλάδα που εξειδικεύεται στην ανάπτυξη και βελτιστοποίηση των εταιρικών διαδικασιών με βάση τις τεχνολογικές εξελίξεις, τις βέλτιστες πρακτικές, τις κανονιστικές απαιτήσεις και τα διεθνή πρότυπα (ISO, κ.α.). Παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες, λογισμικό και εκπαίδευση στους εξής τομείς: στην ασφάλεια πληροφοριών, στη διαχείριση υπηρεσιών πληροφορικής (ITSM), στην επιχειρησιακή συνέχεια, στο GDPR, στο Data Governance, στην ποιότητα, στη ασφάλεια τροφίμων, στην διαπίστευση, στο περιβάλλον, στην ενέργεια, στην υγεία και ασφάλεια και στην εταιρική κοινωνική ευθύνη. Από τις αρχές τους 2019 η εταιρεία δραστηριοποιείται με επιτυχία στην αγορά της Κύπρου με γραφείο στη Λευκωσία, έχοντας ήδη ολοκληρώσει σημαντικά έργα IT Governance και Business Consulting.
Αντλώντας εμπειρίες από τα 4.000 έργα που έχει υλοποιήσει, διαθέτει εξειδικευμένη γνώση ανά κλάδο. Οι σύμβουλοι της PRIORITY επιτυγχάνουν τη βελτίωση της οργάνωσης της εταιρείας σας στην πράξη, απλά και γρήγορα.
Γραφείο Ελλάδας:
Λεωφ. Σοφοκλή Βενιζέλου 49-51, Λυκόβρυση, 141 23, Αθήνα
+30 210 2509900
info@priority.com.gr
www.priority.com.gr
Γραφείο Κύπρου:
Λεωφ. Λεμεσού 67, Vision Tower, 2oς Όροφος, 2121, Λευκωσία
+357 22679339
info@priorityconsultants.com.cy www. priorityconsultants.com.cy
Η χρήση της ηλεκτρονικής υπογραφής πλέον για ορισμένες κατηγορίες επαγγελμάτων είναι υποχρεωτική. Όλα τα επίσημα (και μη) έγγραφα αναρτώνται ή ανταλλάσσονται απλά και γρήγορα, μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή, ενώ διαθέτουν ένα μοναδικό ψηφιακό αποτύπωμα - υπογραφή του χρήστη που τα αποστέλλει. Πρόκειται για ένα κωδικό κρυπτογραμένου δημόσιου κλειδιού (PKI) που πιστοποιεί πως ο υπογράφων είναι πράγματι ο ίδιος (γνήσιο της υπογραφής) στο εκάστοτε αρχείο (word, pdf κ.λπ). Ο χρήστης δεν χρειάζεται να έχει στην κατοχή του κάποια ειδική συσκευή δημιουργίας υπογραφής, αλλά χρησιμοποιεί μία άυλη διάταξη ασφάλειας η οποία είναι βασισμένη σε πρότυπα (Public Key Infrastructure- PKI) και επιτρέπει την επικύρωση των εγγράφων από οποιονδήποτε, οπουδήποτε και οποτεδήποτε και η οποία συνεργάζεται άψογα με όλες τις δημοφιλείς μορφές εγγράφων και επιχειρηματικών εφαρμογών.
Για τη χρήση της ηλεκτρονικής υπογραφής τέσσερις (4) είναι οι αναγκαίες και ικανές συνθήκες:
Εμπιστευτικότητα: Ο χρήστης που συναλλάσσεται ηλεκτρονικά απαιτεί τα δεδομένα που στέλνει να μην μπορούν να αποκαλυφθούν ή να διατεθούν σε μη εξουσιοδοτημένα άτομα.
Ακεραιότητα: Τα δεδομένα δεν θα πρέπει να είναι δυνατόν να αλλοιωθούν κατά τη μετάδοσή τους. Ο παραλήπτης θα πρέπει να τα λάβει όπως ακριβώς ο αποστολέας τα έστειλε και να είναι σίγουρος ότι τα δεδομένα που λαμβάνει είναι αυτά που ο αποστολέας έχει στείλει.
Αυθεντικότητα: Επιπλέον, σε μία τέτοια συναλλαγή είναι απαραίτητο ο παραλήπτης να είναι σίγουρος για την ταυτότητα του αποστολέα. Δηλαδή, να γνωρίζει με σιγουριά ότι το μήνυμα που λαμβάνει και φαίνεται να το υπογράφει ο κ. Χ, είναι όντως από τον κ. Χ και όχι από κάποιον που παριστάνει τον Χ.
Μη αποποίηση ευθύνης: Τέλος, συμμετέχοντας σε μία ηλεκτρονική συναλλαγή με χρήση ηλεκτρονικής υπογραφής θα πρέπει να μην είναι δυνατόν τα εμπλεκόμενα μέρη να αρνηθούν εκ των υστέρων τη συμμετοχή τους στη συναλλαγή αυτή.
Με βάση τον ευρωπαϊκό κανονισμό eIDAS έχουμε τρεις τύπους ηλεκτρονικής υπογραφής:
• SES – Standard Electronic Signature
• AES – Advanced Electronic Signature
• QES – Qualified Electronic Signature
Η SES - Standard Electronic Signature και η AES - Advanced Electronic Signature βρίσκουν εφαρμογή στην πλειοψηφία των καθημερινών μας συναλλαγών όπως για παράδειγμα έγγραφα του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού (HR), Συμφωνίες καταναλωτών, εμπορικές συμβάσεις, συμφωνίες άδειας χρήσης λογισμικού κ.α. Η QES - Qualified Electronic Signature βρίσκει εφαρμογή σε πιο σύνθετες περιπτώσεις, κυρίως στα εργασιακά ζητήματα όπως για παράδειγμα επιστολή αναφοράς που χορηγείται από τον εργοδότη μετά τη λύση / λήξη της εργασίας, καταγγελία συμβάσεων εργασίας, συμβάσεις εργασίας μερικής απασχόλησης, ανανέωση συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου, σύναψη συλλογικών συμβάσεων εργασίας, συμβάσεις εγγύησης κ.α.
H συνεργασία με την DocuSign
H PRIORITY για τους 2 πρώτους τύπους ηλεκτρονικής υπογραφής (SES - Standard Electronic Signature και AES - Advanced Electronic Signature) υλοποιεί τη λύση DocuSign eSignature.
Η λύση DocuSign eSignature επιταχύνει τις συμφωνίες, εξαλείφει τις χειρωνακτικές εργασίες και διευκολύνει τη σύνδεση με τα εργαλεία και τα συστήματα που χρησιμοποιείτε ήδη:
• Πιο γρήγορα: Αποστολή και υπογραφή συμφωνιών με ασφάλεια από σχεδόν οποιαδήποτε συσκευή. Έως το 82% των συμφωνιών ολοκληρώνονται σε λιγότερο από μία ημέρα και το 49% σε λιγότερο από 15 λεπτά.
• Πιο αποτελεσματικά: Εξάλειψη των μη αυτόματων εργασιών και αύξηση της ευκολίας για τους πελάτες και τους υπαλλήλους σας
• Εξοικονομήστε χρήματα: Εξοικονόμηση κατά μέσο όρο 36€ ανά συμφωνία μειώνοντας το υψηλό κόστος και βελτιώνοντας την παραγωγικότητα των εργαζομένων.
H λύση DocuSign eSignature
Ένας αυξανόμενος αριθμός επιχειρήσεων και οργανισμών σε όλο τον κόσμο υιοθετούν τις λύσεις e-Signature της DocuSign για να επιταχύνουν και να βελτιστοποιήσουν τις διαδικασίες συμφωνίας και έγκρισης, να πραγματοποιήσουν ταχύτερες συναλλαγές και να μειώσουν το κόστος.
Πολλοί από αυτούς τους οργανισμούς σε βιομηχανίες όπως οι βιοεπιστήμες, η ενέργεια, ο κατασκευαστικός και ο δημόσιος τομέας σε όλο τον κόσμο ασχολούνται με πολύπλοκες, διαδικασίες έγκρισης και διαχείρισης ποιότητας. Όπως και άλλες επιχειρηματικές διαδικασίες, οι ιδιόχειρες υπογραφές επιβραδύνουν αυτές τις διαδικασίες και αποτρέπουν την αποτελεσματικότητα.
Αυτοί οι οργανισμοί αντιμετωπίζουν την πρόσθετη πρόκληση να ανταποκριθούν στις αυστηρές πολιτικές και στις απαιτήσεις συμμόρφωσης με τις κανονιστικές ρυθμίσεις που ικανοποιούνται καλύτερα από ένα σύστημα εσωτερικής εγκατάστασης με επαλήθευση ταυτότητας και πιστοποίηση ταυτότητας που έχει ενσωματωθεί με τα εταιρικά τους ID συστήματα και την τεχνολογία PKI (Public Key Infrastructure).
Οφέλη και χαρακτηριστικά
•Λειτουργεί με τις υπάρχουσες εφαρμογές σας, βελτιώνοντας την παραγωγικότητα του οργανισμού σας. Η λύση προσθέτει πρότυπη ψηφιακή υπογραφή βασισμένη σε PKI εφαρμογές συγγραφής εγγράφων συμπεριλαμβανομένων των Microsoft Office, AutoCAD, Bentley Microstation και Projectwise, καθώς και τις Adobe Acrobat, Nitro Pro και BlueBeam Revu για αρχεία PDF.
• Σας επιτρέπει να υπογράψετε οποιοδήποτε ψηφιακό αρχείο, ενώ διατηρείται η εγγενής μορφή αρχείου μετά τη διαδικασία υπογραφής, συμπεριλαμβανομένων αρχείων πολυμέσων και μορφές αρχείων και πέραν των εγγράφων.
• Ενσωματώνεται στην υπάρχουσα υποδομή συστημάτων σας και την υπάρχουσα επιχειρηματική σας διαδικασία, συμπεριλαμβανομένου του πιο δημοφιλούς συστήματος διαχείρισης εγγράφων και ροής εργασίας, για να διατηρήσετε τις δικές σας υφιστάμενες διαδικασίες και πολιτικές, εξασφαλίζοντας συνέχεια και αποδοτικότητα.
Συνεργάζεται άμεσα με SharePoint, OpenText, Oracle, Documentum, Nintex, K2 και άλλα.
• Αναπτύσσεται γρήγορα και εύκολα στους υπογράφοντες εντός του οργανισμού, χρησιμοποιώντας προ-εγκατεστημένους συνδέσμους για τις δικές σας εφαρμογές και συστήματα διαχείρισης εγγράφων.
Γιατί PRIORITY
• Η PRIORITY μέσα από τη συνεργασία της με τον διεθνώς μεγαλύτερο πάροχο υπηρεσιών ηλεκτρονικών υπογραφών DocuSign, αλλά και με εμβληματικό Trusted Service Provider στο πεδίο των Ψηφιακών Πιστοποιητικών, είναι σε θέση να παρέχει ένα πλήρες end-to-end portfolio υπηρεσιών eSignature σε όλα τα επίπεδα:
• Από απλές SES, έως πολύ απαιτητικές QES εφαρμογές
• Με απαράμιλλη ποιότητα, έγκυρα, άμεσα και λειτουργικά
• Συμβάλλοντας περαιτέρω στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό της επιχείρησης σας και στην αύξηση της παραγωγικότητας σας!
Σχετικά με την PRIORITY ΑΕ
Η PRIORITY ΑΕ (www.priority.com.gr) είναι από το 1995 η πρωτοπόρος εταιρεία συμβούλων οργάνωσης και πληροφορικής στην Ελλάδα που εξειδικεύεται στην ανάπτυξη και βελτιστοποίηση των εταιρικών διαδικασιών με βάση τις τεχνολογικές εξελίξεις, τις βέλτιστες πρακτικές, τις κανονιστικές απαιτήσεις και τα διεθνή πρότυπα (ISO, κ.α.). Παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες, λογισμικό και εκπαίδευση στους εξής τομείς: στην ασφάλεια πληροφοριών, στη διαχείριση υπηρεσιών πληροφορικής (ITSM), στην επιχειρησιακή συνέχεια, στο GDPR, στο Data Governance, στην ποιότητα, στη ασφάλεια τροφίμων, στην διαπίστευση, στο περιβάλλον, στην ενέργεια, στην υγεία και ασφάλεια και στην εταιρική κοινωνική ευθύνη. Από τις αρχές τους 2019 η εταιρεία δραστηριοποιείται με επιτυχία στην αγορά της Κύπρου με γραφείο στη Λευκωσία, έχοντας ήδη ολοκληρώσει σημαντικά έργα IT Governance και Business Consulting.
Αντλώντας εμπειρίες από τα 4.000 έργα που έχει υλοποιήσει, διαθέτει εξειδικευμένη γνώση ανά κλάδο. Οι σύμβουλοι της PRIORITY επιτυγχάνουν τη βελτίωση της οργάνωσης της εταιρείας σας στην πράξη, απλά και γρήγορα.
Γραφείο Ελλάδας:
Λεωφ. Σοφοκλή Βενιζέλου 49-51, Λυκόβρυση, 141 23, Αθήνα
+30 210 2509900
info@priority.com.gr
www.priority.com.gr
Γραφείο Κύπρου:
Λεωφ. Λεμεσού 67, Vision Tower, 2oς Όροφος, 2121, Λευκωσία
+357 22679339
info@priorityconsultants.com.cy www. priorityconsultants.com.cy