Powered by

Τι πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις στον κλάδο της Φιλοξενίας για να είναι έτοιμες για την επόμενη μέρα της πανδημίας;

 
Η κρίση που έχει προκαλέσει η πανδημία του COVID-19, έχει επιφέρει σοβαρό πλήγμα στον τομέα της Φιλοξενίας, δημιουργώντας πολλαπλές προκλήσεις για τα Διευθυντικά Στελέχη του κλάδου.
Κάθε οργανισμός πρέπει να είναι έτοιμος για την επόμενη μέρα, με συγκεκριμένο πλάνο διαχείρισης της κρίσης αλλά και λειτουργίας με πλήρη προσαρμογή στα νέα δεδομένα όπως έχουν πλέον διαμορφωθεί.
Η Polykarpou hrd, πρωτοπόρος εταιρεία σε θέματα Διαχείρισης, Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, με εξειδίκευση στον Τουρισμό, δεν θα μπορούσε να μείνει αδρανής μπροστά στις πρωτοφανείς εξελίξεις:  
Στα πλαίσια της προσπάθειας για συνεισφορά στην ομαλή επανεκκίνηση της Ξενοδοχειακής Οικονομίας με τα σημερινά δεδομένα, ανέλαβε μια σημαντική πρωτοβουλία με την διεξαγωγή συναντήσεων μέσω τηλεδιάσκεψης, με τη συμμετοχή ομάδας συνεργατών και δεκάδων Διευθυντών ξενοδοχείων, για ανταλλαγή απόψεων σε σχέση με τις επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19 στον Ξενοδοχειακό τομέα.
Αξιοποιώντας τα δεδομένα και συμπεράσματα, σε συνδυασμό με αυτά από έχει αντλήσει από Διεθνείς Συνεργάτες και Οργανισμούς και υιοθετώντας προτάσεις του Υφυπουργείου Τουρισμού, έχει προχωρήσει στην παροχή πολύτιμων εργαλείων προς τις επιχειρήσεις, τα οποία χωρίζονται σε 3 άξονες:
 

Δωρεάν Οδηγός με Συμβουλές κατά του COVID-19

«Ελέγχουμε και αλλάζουμε ότι μπορούμε. Υιοθετούμε και αποδεχόμαστε ότι δεν μπορούμε». Συμβουλές κατά του κορωνοϊού από ξενοδόχους της Κύπρου και του Εξωτερικού. Ο Οδηγός είναι διαθέσιμος σε Ελληνική και Αγγλική γλώσσα, για χρήση και αξιοποίηση από οποιοδήποτε οργανισμό δραστηριοποιείται στον Τομέα της Φιλοξενίας. Κάθε ενδιαφερόμενος, μπορεί να έχει ελεύθερη πρόσβαση μέσω του συνδέσμου https://polykarpouhrd.com/crisis-management-programs/.
Ο οδηγός έχει συνταχθεί με την σημαντική συμβολή της εταιρείας Mind The Gap.
                                                       
 
 
 
 
 

Ειδικά Μονοεπιχειρησιακά Προγράμματα Διαχείρισης Κρίσεων

Η Polykarpou hrd, έχει σχεδιάσει τρία εξειδικευμένα προγράμματα Διαχείρισης Κρίσεων, με στόχο την έγκαιρη προετοιμασία των επιχειρήσεων για την επανέναρξη των δραστηριοτήτων τους με σωστά σχεδιασμένες λειτουργίες βασισμένες στα νέα δεδομένα που έχει επιφέρει η πανδημία, και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό.
 

«Διαχείριση Κρίσεων και διατήρηση του αισθήματος ασφάλειας των πελατών σε Ξενοδοχεία/ Τουριστικές Επιχειρήσεις»

 

«Πρακτικές Πρόληψης & Μείωσης Κινδύνων από Επιδημίες σε Ξενοδοχεία/ Τουριστικές Επιχειρήσεις»

 

«Ασφαλής Εξυπηρέτηση Πελατών στα Πρότυπα της Κυπριακής Φιλοξενίας»

 
Περισσότερες πληροφορίες: https://polykarpouhrd.com/crisis-management-programs/
 
 

Δωρεάν Webinars

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν δύο webinars με θέμα "Είμαστε έτοιμοι για την επόμενη μέρα; Γίνετε μέρος της λύσης με σωστό προγραμματισμό & προετοιμασία!".
 
Στα webinars, έλαβαν μέρος στελέχη επιχειρήσεων του κλάδου της Φιλοξενίας. Μέσα σε ιδιαίτερα εποικοδομητικό κλίμα, τέσσερις ειδικοί / μέλη και συνεργάτες της Polykarpou hrd
μοιράστηκαν σκέψεις και πολύτιμες συμβουλές. Μετά από ανταλλαγή απόψεων, το συμπέρασμα ήταν πως κάθε επιχείρηση πρέπει να προετοιμαστεί με τον κατάλληλο τρόπο και να προσαρμόσει τις λειτουργίες της στα νέα δεδομένα, ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στις προκλήσεις, μετατρέποντας τις δυσκολίες σε πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.
 
Η ομάδα της Polykarpou hrd παραμένει στην διάθεση κάθε επιχείρησης, με υπηρεσίες συμβουλευτικής αλλά και εξειδικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα.
Επικοινωνία:
Τηλ:. 25 109025
Email: info@polykarpouhrd.com
Website: www.polykarpouhrd.com
 

Δειτε Επισης

Υπεγράφη η κλαδική σύμβαση εργαζομένων ράμπας στα αεροδρόμια-Σημαντικές αυξήσεις μισθών και ωφελημάτων
Ο διεθνούς φήμης pastry chef, Karim Bourgi, σε ένα διήμερο σεμινάριο ζαχαροπλαστικής
Η Wizz Air παρουσιάζει την Pink Thursday και προσφέρει έκπτωση 15% σε επιλεγμένες πτήσεις
Garcon's: Ο νέος all day προορισμός του Mall of Engomi (photos)
Η Wizz Air επαναφέρει τις πτήσεις μεταξύ Λάρνακας και Τελ Αβίβ
Το πρώτο Airbus A350 της Emirates με συνολική χωρητικότητα 312 επιβάτες (pics)
EasyJet: Υπερδιπλασιάζει το μέρισμα μετά το άλμα κερδών
Ο αγαπημένος καφές των Kawacom’s Ipanema Espresso τώρα και drive thru στη Λευκωσία
Στο 84,31% η συμμετοχή της E.V.H. Investments στην Salamis-Αγόρασε άλλες 9.000 μετοχές
ΕΤΑΠ: Η Πάφος στους πιο πράσινους προορισμούς και «αργυρή» για τις ακτές της