Τι πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις στον κλάδο της Φιλοξενίας για να είναι έτοιμες για την επόμενη μέρα της πανδημίας;
10:09 - 08 Μαΐου 2020
Η κρίση που έχει προκαλέσει η πανδημία του COVID-19, έχει επιφέρει σοβαρό πλήγμα στον τομέα της Φιλοξενίας, δημιουργώντας πολλαπλές προκλήσεις για τα Διευθυντικά Στελέχη του κλάδου.
Κάθε οργανισμός πρέπει να είναι έτοιμος για την επόμενη μέρα, με συγκεκριμένο πλάνο διαχείρισης της κρίσης αλλά και λειτουργίας με πλήρη προσαρμογή στα νέα δεδομένα όπως έχουν πλέον διαμορφωθεί.
Η Polykarpou hrd, πρωτοπόρος εταιρεία σε θέματα Διαχείρισης, Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, με εξειδίκευση στον Τουρισμό, δεν θα μπορούσε να μείνει αδρανής μπροστά στις πρωτοφανείς εξελίξεις:
Στα πλαίσια της προσπάθειας για συνεισφορά στην ομαλή επανεκκίνηση της Ξενοδοχειακής Οικονομίας με τα σημερινά δεδομένα, ανέλαβε μια σημαντική πρωτοβουλία με την διεξαγωγή συναντήσεων μέσω τηλεδιάσκεψης, με τη συμμετοχή ομάδας συνεργατών και δεκάδων Διευθυντών ξενοδοχείων, για ανταλλαγή απόψεων σε σχέση με τις επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19 στον Ξενοδοχειακό τομέα.
Αξιοποιώντας τα δεδομένα και συμπεράσματα, σε συνδυασμό με αυτά από έχει αντλήσει από Διεθνείς Συνεργάτες και Οργανισμούς και υιοθετώντας προτάσεις του Υφυπουργείου Τουρισμού, έχει προχωρήσει στην παροχή πολύτιμων εργαλείων προς τις επιχειρήσεις, τα οποία χωρίζονται σε 3 άξονες:
Δωρεάν Οδηγός με Συμβουλές κατά του COVID-19
«Ελέγχουμε και αλλάζουμε ότι μπορούμε. Υιοθετούμε και αποδεχόμαστε ότι δεν μπορούμε». Συμβουλές κατά του κορωνοϊού από ξενοδόχους της Κύπρου και του Εξωτερικού. Ο Οδηγός είναι διαθέσιμος σε Ελληνική και Αγγλική γλώσσα, για χρήση και αξιοποίηση από οποιοδήποτε οργανισμό δραστηριοποιείται στον Τομέα της Φιλοξενίας. Κάθε ενδιαφερόμενος, μπορεί να έχει ελεύθερη πρόσβαση μέσω του συνδέσμου https://polykarpouhrd.com/crisis-management-programs/.Ο οδηγός έχει συνταχθεί με την σημαντική συμβολή της εταιρείας Mind The Gap.
Ειδικά Μονοεπιχειρησιακά Προγράμματα Διαχείρισης Κρίσεων
Η Polykarpou hrd, έχει σχεδιάσει τρία εξειδικευμένα προγράμματα Διαχείρισης Κρίσεων, με στόχο την έγκαιρη προετοιμασία των επιχειρήσεων για την επανέναρξη των δραστηριοτήτων τους με σωστά σχεδιασμένες λειτουργίες βασισμένες στα νέα δεδομένα που έχει επιφέρει η πανδημία, και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό.«Διαχείριση Κρίσεων και διατήρηση του αισθήματος ασφάλειας των πελατών σε Ξενοδοχεία/ Τουριστικές Επιχειρήσεις»
«Πρακτικές Πρόληψης & Μείωσης Κινδύνων από Επιδημίες σε Ξενοδοχεία/ Τουριστικές Επιχειρήσεις»
«Ασφαλής Εξυπηρέτηση Πελατών στα Πρότυπα της Κυπριακής Φιλοξενίας»
Περισσότερες πληροφορίες: https://polykarpouhrd.com/crisis-management-programs/
Δωρεάν Webinars
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν δύο webinars με θέμα "Είμαστε έτοιμοι για την επόμενη μέρα; Γίνετε μέρος της λύσης με σωστό προγραμματισμό & προετοιμασία!".Στα webinars, έλαβαν μέρος στελέχη επιχειρήσεων του κλάδου της Φιλοξενίας. Μέσα σε ιδιαίτερα εποικοδομητικό κλίμα, τέσσερις ειδικοί / μέλη και συνεργάτες της Polykarpou hrd
μοιράστηκαν σκέψεις και πολύτιμες συμβουλές. Μετά από ανταλλαγή απόψεων, το συμπέρασμα ήταν πως κάθε επιχείρηση πρέπει να προετοιμαστεί με τον κατάλληλο τρόπο και να προσαρμόσει τις λειτουργίες της στα νέα δεδομένα, ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στις προκλήσεις, μετατρέποντας τις δυσκολίες σε πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.
Η ομάδα της Polykarpou hrd παραμένει στην διάθεση κάθε επιχείρησης, με υπηρεσίες συμβουλευτικής αλλά και εξειδικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα.
Επικοινωνία:
Τηλ:. 25 109025
Email: info@polykarpouhrd.com
Website: www.polykarpouhrd.com