Powered by

Τον Μάιο του 2021 η ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου-Ελλάδος!

Την απάντηση της Διεύθυνσης Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αναμένουν στο Υφυπουργείο Ναυτιλίας, ώστε να ανάψει το πράσινο φως για την επανέναρξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Κύπρου με την Ελλάδα, η οποία διακόπηκε το 2020 καθώς έχει καταστεί οικονομικά ασύμφορη.

Όπως ανέφερε στο InBusinessNews η Υφυπουργός Ναυτιλίας Νατάσα Πηλείδου το θέμα έχει μελετηθεί εκτενώς από τη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της ΕΕ στην οποία έχουν υποβληθεί όλες οι σχετικές πληροφορίες.

Οι πληροφορίες σύμφωνα πάντα με την κ. Πηλείδου αφορούν:
-Τη βάση και τον τρόπο της προτεινόμενης επιδότησης
-Τον τρόπο λειτουργίας της γραμμής
-Τις προτεινόμενες προδιαγραφές ασφαλείας
-Τα χαρακτηριστικά του σκάφους και των προσφερόμενων υπηρεσιών
-Τις ασφαλιστικές δικλίδες όσον αφορά τους ελέγχους που θα γίνονται

Στην ουσία αυτό που εκκρεμεί είναι η απάντηση της Κομισιόν για την κρατική επιχορήγηση ύψους €5 εκατ. το χρόνο, για τρία χρόνια) για την επανέναρξη του δρομολογίου.

«Εκτιμούμε ότι η αξιολόγηση του θέματος βρίσκεται στα τελικά στάδια και ευελπιστούμε ότι θα λάβουμε απάντηση σύντομα», ανέφερε, προσθέτοντας πως στόχος είναι η επανέναρξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης τον Μάιο του 2021.
 
Ναυάγιο λόγω κορωνοϊού;

Η κα Πηλείδου κλήθηκε από το InBusinessNews να σχολιάσει το κατά πόσο υπάρχει ενδεχόμενο να ναυαγήσει αυτή η προσπάθεια λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.

«Παρόλο που ο κορωνοϊός έχει επηρεάσει αρνητικά τον τομέα της ακτοπλοΐας, ευελπιστούμε ότι οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα θα δείξουν ενδιαφέρον για την επανεκκίνηση της γραμμής και ότι, ως εκ τούτου, η προσπάθεια δεν θα ναυαγήσει λόγω της πανδημίας», είπε.
 
Τιμολογιακή πολιτική
Όσον αφορά στην τιμολογιακή πολιτική η κα Πηλείδου υπογράμμισε ότι, στόχος είναι να διασφαλιστεί η ανταγωνιστικότητα του κόστους των εισιτηρίων στο μέγιστο δυνατό βαθμό.
 
Οι πληροφορίες πάντως τοποθετούν το κόστος του εισιτηρίου μετ’ επιστροφής κοντά στα €100, ενώ θα προσφέρει και η δυνατότητα στους πολίτες να μεταφέρουν μεγάλα φορτία και εμπορεύματα ή ακόμα και αυτοκίνητα, κάτι το οποίο δεν μπορεί να ισχύει με τα αεροπορικά ταξίδια.
 
Κλείδωσε ο Πειραιάς επενδυτής αποφασίζει για Κρήτη ή Ρόδο

Να θυμίσουμε πάντως πως η ελληνική κυβέρνηση εξέφρασε ήδη την προθυμία της προς τις κυπριακές Αρχές για την παραχώρηση slot (χρονοθυρίδας) στο λιμάνι του Πειραιά, ενώ φάνηκαν θετικοί και στην πιθανότητα ενδιάμεσου σταθμού σε Κρήτη ή σε Ρόδο.

Παράλληλα έστειλαν ξεκάθαρο μήνυμα ότι η Ελλάδα θα βοηθήσει την Κύπρο με τις διευθετήσεις για έλεγχο διαβατηρίων και υγειονομικό έλεγχο, τόσο στον Πειραιά όσο και στον ενδιάμεσο σταθμό, εάν υπάρχει.
 
Συχνότητες σύνδεσης
Τέλος, σε ό,τι αφορά τις συχνότητες της σύνδεσης, η ελάχιστη συχνότητα προβλέπεται να είναι μία φορά την εβδομάδα κατά τους μήνες Μάιο έως Σεπτέμβριο και μία φορά ανά δεκαπενθήμερο κατά τους υπόλοιπους μήνες.
 

Δειτε Επισης

Πάνε Ολομέλεια οι κανονισμοί για τους εργαζόμενους στα ξενοδοχεία-Ποιες οι βασικές τους πρόνοιες
Shri Manish: To μνημόνιο συνεργασίας Eurobank με ICC, το MoU του NSE IX με ΧΑΚ και η έδρα ινδικών σπουδών ICCR στο Παν. Λευκωσίας
Προχωρούν οι εργασίες για τα υψηλής τεχνολογίας νέα κεντρικά γραφεία της MSC στη Λεμεσό (photos)
Ashish Chauhan: Πολλαπλά οφέλη από τη συνεργασία NSE IX και ΧΑΚ-Ανάπτυξη και θέσεις εργασίας στις δύο χώρες
Μεγάλο ενδιαφέρον για επιχορηγημένες διακοπές χαμηλοσυνταξιούχων-Εξαντλήθηκε το διαθέσιμο ποσό, έκλεισαν οι αιτήσεις
Συνεχίζει τις υψηλές πτήσεις ο κυπριακός τουρισμός-Νέο ρεκόρ αφίξεων το πεντάμηνο
Γ. Παπαναστασίου: Πώς γεννήθηκε η ιδέα διοργάνωσης του Investopia στην Κύπρο και ο στόχος που επιτεύχθηκε
Τράπεζα Κύπρου: Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών-Εξαγόρασε 5,142,602 μετοχές για ακύρωση ύψους €30 εκατ.
Η Wizz Air αναστέλλει τις πτήσεις προς Τελ Αβίβ και τις ευρωπαϊκές πτήσεις προς Αμμάν μέχρι 15 Σεπτεμβρίου
Νέο κατάστημα Bean Bar στο Ζακάκι-Άνοιξε το 18ο κατάστημα της αλυσίδας(pics)