Powered by

Τον Μάιο του 2021 η ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου-Ελλάδος!

Την απάντηση της Διεύθυνσης Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αναμένουν στο Υφυπουργείο Ναυτιλίας, ώστε να ανάψει το πράσινο φως για την επανέναρξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Κύπρου με την Ελλάδα, η οποία διακόπηκε το 2020 καθώς έχει καταστεί οικονομικά ασύμφορη.

Όπως ανέφερε στο InBusinessNews η Υφυπουργός Ναυτιλίας Νατάσα Πηλείδου το θέμα έχει μελετηθεί εκτενώς από τη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της ΕΕ στην οποία έχουν υποβληθεί όλες οι σχετικές πληροφορίες.

Οι πληροφορίες σύμφωνα πάντα με την κ. Πηλείδου αφορούν:
-Τη βάση και τον τρόπο της προτεινόμενης επιδότησης
-Τον τρόπο λειτουργίας της γραμμής
-Τις προτεινόμενες προδιαγραφές ασφαλείας
-Τα χαρακτηριστικά του σκάφους και των προσφερόμενων υπηρεσιών
-Τις ασφαλιστικές δικλίδες όσον αφορά τους ελέγχους που θα γίνονται

Στην ουσία αυτό που εκκρεμεί είναι η απάντηση της Κομισιόν για την κρατική επιχορήγηση ύψους €5 εκατ. το χρόνο, για τρία χρόνια) για την επανέναρξη του δρομολογίου.

«Εκτιμούμε ότι η αξιολόγηση του θέματος βρίσκεται στα τελικά στάδια και ευελπιστούμε ότι θα λάβουμε απάντηση σύντομα», ανέφερε, προσθέτοντας πως στόχος είναι η επανέναρξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης τον Μάιο του 2021.
 
Ναυάγιο λόγω κορωνοϊού;

Η κα Πηλείδου κλήθηκε από το InBusinessNews να σχολιάσει το κατά πόσο υπάρχει ενδεχόμενο να ναυαγήσει αυτή η προσπάθεια λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.

«Παρόλο που ο κορωνοϊός έχει επηρεάσει αρνητικά τον τομέα της ακτοπλοΐας, ευελπιστούμε ότι οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα θα δείξουν ενδιαφέρον για την επανεκκίνηση της γραμμής και ότι, ως εκ τούτου, η προσπάθεια δεν θα ναυαγήσει λόγω της πανδημίας», είπε.
 
Τιμολογιακή πολιτική
Όσον αφορά στην τιμολογιακή πολιτική η κα Πηλείδου υπογράμμισε ότι, στόχος είναι να διασφαλιστεί η ανταγωνιστικότητα του κόστους των εισιτηρίων στο μέγιστο δυνατό βαθμό.
 
Οι πληροφορίες πάντως τοποθετούν το κόστος του εισιτηρίου μετ’ επιστροφής κοντά στα €100, ενώ θα προσφέρει και η δυνατότητα στους πολίτες να μεταφέρουν μεγάλα φορτία και εμπορεύματα ή ακόμα και αυτοκίνητα, κάτι το οποίο δεν μπορεί να ισχύει με τα αεροπορικά ταξίδια.
 
Κλείδωσε ο Πειραιάς επενδυτής αποφασίζει για Κρήτη ή Ρόδο

Να θυμίσουμε πάντως πως η ελληνική κυβέρνηση εξέφρασε ήδη την προθυμία της προς τις κυπριακές Αρχές για την παραχώρηση slot (χρονοθυρίδας) στο λιμάνι του Πειραιά, ενώ φάνηκαν θετικοί και στην πιθανότητα ενδιάμεσου σταθμού σε Κρήτη ή σε Ρόδο.

Παράλληλα έστειλαν ξεκάθαρο μήνυμα ότι η Ελλάδα θα βοηθήσει την Κύπρο με τις διευθετήσεις για έλεγχο διαβατηρίων και υγειονομικό έλεγχο, τόσο στον Πειραιά όσο και στον ενδιάμεσο σταθμό, εάν υπάρχει.
 
Συχνότητες σύνδεσης
Τέλος, σε ό,τι αφορά τις συχνότητες της σύνδεσης, η ελάχιστη συχνότητα προβλέπεται να είναι μία φορά την εβδομάδα κατά τους μήνες Μάιο έως Σεπτέμβριο και μία φορά ανά δεκαπενθήμερο κατά τους υπόλοιπους μήνες.
 

Δειτε Επισης

Σύνδεσμος Μεγάλων Αναπτύξεων: Έτσι θα ενθαρρυνθεί η δημιουργία νέων μορφών τουριστικής ανάπτυξης
Τουρισμός: Ποιους προορισμούς και γιατί αποφεύγουν οι ταξιδιώτες
Μειωμένες οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι Λεμεσού, αλλά εξαιρετικές οι προοπτικές για ανάκαμψη
Nicola Zamboni: Το The Landmark Nicosia έρχεται για να φέρει ένα νέο επίπεδο πολυτέλειας στην πρωτεύουσα
Κώστας Κουμής: Εξαιρετικά σημαντική η διάκριση Πισσουρίου και Καλοπαναγιώτη-Ανεβάζει τη χώρα τουριστικά
Αύξηση 4,2% και η καλύτερη εννιαμηνία στην ιστορία του τουρισμού της Κύπρου-Οι κύριες αγορές και οι μεταβολές
Aegean: «Πέταξε» με 1,3 δισ. κύκλο εργασιών και κέρδη €132 εκατ. το ενιάμηνο-Μετέφερε 12,6 εκατ. επιβάτες
Τα δύο χωριά της Κύπρου στη λίστα του WTO με τα 55 καλύτερα στον κόσμο για το 2024
Οι ανοιχτοχέρηδες και οι σφιχτοχέρηδες τουρίστες-Ποιοι και πόσα ξοδεύουν κατά τις διακοπές τους στην Κύπρο
Στην Κύπρο για συνεδρία το εκτελεστικό συμβούλιο της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Συνδέσμων Ξεναγών