Το Instagram στηρίζει τις μικρές επιχειρήσεις
10:30 - 13 Μαΐου 2020

Οι χρήστες θα είναι επίσης σε θέση να διαδώσουν την ενέργεια του fundraising, αναδιαμορφώνοντας αυτοκόλλητα στις Ιστορίες τους, έτσι ώστε οι followers τους να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους και να υποστηρίξουν τις μικρές επιχειρήσεις, σύμφωνα με το CNBC.
"Οι μικρές επιχειρήσεις αποτελούν τη ραχοκοκαλιά των τοπικών κοινοτήτων και τα εστιατόρια είναι η ψυχή της κάθε γειτονιάς", εξηγεί ο COO του Instagram, Justin Osofsky. "Συγκεντρώνουν τους ανθρώπους και χτίζουν μια κοινότητα. Ο ρόλος μας είναι να τους βοηθήσουμε να παραμείνουν ανοιχτοί, να διατηρήσουμε επαφή με τους πελάτες και να ενημερωθούμε σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης αυτής της κρίσης".
Το Facebook ανακοίνωσε επίσης ένα νέο πρόγραμμα 100 εκατομμυρίων δολαρίων για να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις που επηρεάζονται από τον κορωνοϊό προσφέροντας επιχορηγήσεις για έως και 30.000 μικρές επιχειρήσεις που θα επιλεχθούν σε περισσότερες από 30 χώρες.