Πόσοι επιλέγουν delivery και pick up στις Υπεραγορές;
06:32 - 04 Απριλίου 2020
Ιστορικό ρεκόρ κατέγραψε το μήνα Μάρτιο του 2020 o κύκλος εργασιών των Υπεραγορών λόγω της κατάστασης με την πανδημία του κορωνοϊού η οποία μεγάλωσε το καλάθι της οικοκυράς.
Ο κύκλος εργασιών με βάση τις εκτιμήσεις των αρμοδίων είναι αυξημένος κατά 50% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019 κυρίως λόγω τη αυξημένης ανάγκης των καταναλωτών σε καθαριστικά, αντισηπτικά και τρόφιμα.
Οι υπεραγορές στην προσπάθεια τους να αποσυμφορήσουν την κατάσταση και να συμβάλουν στην προσπάθεια να μην γίνονται άσκοπες μετακινήσεις από πλευράς καταναλωτών άρχισαν να προσφέρουν σε μεγάλο βαθμό τις υπηρεσίες delivery και pick up.
Μιλώντας στο InBusinessNews ο εκτελεστικός γραμματέας του Συνδέσμου Υπεραγορών Ανδρέας Χατζηαδάμου ανέφερε πως μέρα με τη μέρα αυξάνεται ο αριθμός των υπεραγορών που προσφέρουν αυτές τις υπηρεσίες καθώς μπήκαν στο χορό και πιο μικρές υπεραγορές.
«Οι περισσότεροι βέβαια επιλέγουν ακόμη να ψωνίζουν και να επιλέγουν οι ίδιοι τα προϊόντα των υπεραγορών. Με βάση τα στοιχεία μας μέχρι στιγμής περίπου το 4% των καταναλωτών επιλέγει τα ψώνια μέσω pick up και delivery, ποσοστό το οποίο θα αυξηθεί καθώς βλέπουμε αυξημένο ενδιαφέρον και από πλευράς καταναλωτών και από πλευράς υπεραγορών να προσφέρουν αυτή την υπηρεσία», ανέφερε.
Στο ίδιο μήκος κύματος και οι δηλώσεις του γραμματέα του Συνδέσμου Λιανικού Εμπορίου Μάριου Αντωνίου.
«Γίνεται απίστευτη η χρήση αυτών των υπηρεσιών και κυριολεκτικά γίνεται καθημερινά μάχη στις υπεραγορές για να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν το κοινό. Τα πιο πολλά αιτήματα είναι για pick up μέχρι στιγμής. Σε ό,τι αφορά το delivery η παράδοση γίνεται σε 24 μέχρι 72 ώρες ανάλογα με τις δυνατότητες κάθε υπεραγοράς», είπε.
Ο κ. Αντωνίου εξέφρασε τέλος την άποψη πως αυτή η υπηρεσία θα συνεχιστεί και μετά την πανδημία καθώς είναι μια επιπρόσθετη επιλογή για τους καταναλωτές.
Ο κύκλος εργασιών με βάση τις εκτιμήσεις των αρμοδίων είναι αυξημένος κατά 50% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019 κυρίως λόγω τη αυξημένης ανάγκης των καταναλωτών σε καθαριστικά, αντισηπτικά και τρόφιμα.
Οι υπεραγορές στην προσπάθεια τους να αποσυμφορήσουν την κατάσταση και να συμβάλουν στην προσπάθεια να μην γίνονται άσκοπες μετακινήσεις από πλευράς καταναλωτών άρχισαν να προσφέρουν σε μεγάλο βαθμό τις υπηρεσίες delivery και pick up.
Μιλώντας στο InBusinessNews ο εκτελεστικός γραμματέας του Συνδέσμου Υπεραγορών Ανδρέας Χατζηαδάμου ανέφερε πως μέρα με τη μέρα αυξάνεται ο αριθμός των υπεραγορών που προσφέρουν αυτές τις υπηρεσίες καθώς μπήκαν στο χορό και πιο μικρές υπεραγορές.
«Οι περισσότεροι βέβαια επιλέγουν ακόμη να ψωνίζουν και να επιλέγουν οι ίδιοι τα προϊόντα των υπεραγορών. Με βάση τα στοιχεία μας μέχρι στιγμής περίπου το 4% των καταναλωτών επιλέγει τα ψώνια μέσω pick up και delivery, ποσοστό το οποίο θα αυξηθεί καθώς βλέπουμε αυξημένο ενδιαφέρον και από πλευράς καταναλωτών και από πλευράς υπεραγορών να προσφέρουν αυτή την υπηρεσία», ανέφερε.
Στο ίδιο μήκος κύματος και οι δηλώσεις του γραμματέα του Συνδέσμου Λιανικού Εμπορίου Μάριου Αντωνίου.
«Γίνεται απίστευτη η χρήση αυτών των υπηρεσιών και κυριολεκτικά γίνεται καθημερινά μάχη στις υπεραγορές για να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν το κοινό. Τα πιο πολλά αιτήματα είναι για pick up μέχρι στιγμής. Σε ό,τι αφορά το delivery η παράδοση γίνεται σε 24 μέχρι 72 ώρες ανάλογα με τις δυνατότητες κάθε υπεραγοράς», είπε.
Ο κ. Αντωνίου εξέφρασε τέλος την άποψη πως αυτή η υπηρεσία θα συνεχιστεί και μετά την πανδημία καθώς είναι μια επιπρόσθετη επιλογή για τους καταναλωτές.