Powered by

Google: Ο κορωνοϊός βάζει φρένο στα διαφημιστικά έσοδα

H πανδημία του κορωνοϊού έβαλε μεγαλύτερο του αναμενομένου φρένο στα έσοδα της Alphbet -μητρικού ομίλου της Google- ασκώντας πιέσεις και στην κερδοφορία πρώτου τριμήνου, εν μέσω της μείωσης των εσόδων από διαφήμιση.

Η Google ανακοίνωσε κέρδη 6,84 δισ. δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο ή 9,87 δολάρια ανά μετοχή, από 6,66 δισ. δολάρια ή 9,50 δολάρια ανά μετοχή του αντίστοιχου περσινού τριμήνου, τότε που τα αποτελέσματα είχαν υποστεί πλήγμα από το πρόστιμο που είχε επιβάλει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. 

Τα έσοδα της μεγαλύτερης «μηχανής» αναζήτησης στο Διαδίκτυο ανήλθαν στα 41,16 δισ. δολάρια, από 29,48 δισ. δολάρια ένα χρόνο πριν. Εξ αυτών, τα 33,8 δισ. δολάρια ήταν από διαφήμιση, γεγονός που αντανακλά την εξάρτηση της εταιρείας από μια αγορά που δέχεται ισχυρό πλήγμα λόγω Covid-19.

«Οι επιδόσεις ήταν ισχυρές κατά τους δύο πρώτους μήνες του τριμήνου, αλλά μετά τον Μαρτιο είχαμε σημαντική επιβράδυνση στα διαφημιστικά έσοδα», ανέφερε η οικονομική διευθύντρια της Alphabet, Ρουθ Πόρατ.

ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr

Δειτε Επισης

Υποβάθμισε σε Aa1 το αξιόχρεο των ΗΠΑ ο Moody’s-Οργισμένη αντίδραση από την αμερικανική προεδρία
Εμπορικό πλεόνασμα ρεκόρ για την ευρωζώνη-Άγγιξε τα €36,8 δις τον Μάρτιο
Στο 7,4% αυξήθηκε η ανεργία στη Γαλλία το πρώτο τρίμηνο του 2025
Δασμοί 30% στην Κίνα μέχρι τα τέλη του 2025-Οι εκτιμήσεις των αναλυτών
Oxford Economics: Διαχειρίσιμες προς το παρόν οι επιπτώσεις των δασμών στον εφοδιασμό της Ευρωζώνης
Σχέδιο εμπορικής συμφωνίας Ε.Ε. και ΗΠΑ-Τι αλλάζει στην πρόταση των Βρυξελλών
Βιομηχανική παραγωγή: Ισχυρή άνοδος στην Ευρώπη τον Μάρτιο, πτώση 4,6% στην Ελλάδα
Ευρωζώνη: Αύξηση 0,3% για το ΑΕΠ και την απασχόληση το α’ τρίμηνο
Εμπορική συμφωνία με μηδενικούς δασμούς προτείνει στις ΗΠΑ η Ινδία
Ξεπέρασε τις εκτιμήσεις η ανάπτυξη στη Βρετανία-Στο +0,7% το πρώτο τρίμηνο