Το δίκτυο της Epic σύμμαχος στην προσπάθεια όλων
11:09 - 29 Απριλίου 2020
Η Epic, ανταποκρίνεται με επιτυχία στην αυξημένη κίνηση και τις πολλαπλάσιες ανάγκες που προκύπτουν στη συγκυρία που περνά η χώρα.
Σήμερα, που η εξ αποστάσεως επικοινωνία δεν αποτελεί πολυτέλεια αλλά ζωτικής σημασίας ανάγκη για τις υποδομές υγείας, για εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους, οικογένειες, και ευάλωτα άτομα, η Εpic επιβεβαιώνει την προσήλωσή της στην παροχή κορυφαίων υπηρεσιών προς τους συνδρομητές της.
Οι έγκαιρες επενδύσεις της εταιρείας στο δίκτυό της με ένα πρόγραμμα εκατομμυρίων ευρώ, ουσιαστικά δεκαπλασίασαν τη χωρητικότητα και έτσι κάλυψαν τη ραγδαία αύξηση σε επίπεδο κάλυψης και ταχυτήτων, τοποθετώντας το στην κορυφή και ικανό να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες ανάγκες του κοινού.
Τα στοιχεία των αυξημένων αναγκών είναι ενδεικτικά: περισσότερο από 30% αύξηση στην κίνηση δεδομένων έναντι του προηγούμενου μήνα ενώ, τις πρώτες μέρες του περιορισμού η αύξηση των φωνητικών συνομιλιών έφτασε μέχρι και το 10% .
Το δίκτυο της Epic σε αυτή την περίοδο κατέγραψε 99,80% ποσοστό επιτυχίας αδιάλειπτων συνομιλιών ενώ την ίδια στιγμή το ποσοστό επιτυχούς επίτευξης κλήσεων έφτασε στο 99.84%. Οι εντός δικτύου κλήσεις έγιναν, εκεί που τα τηλέφωνα των συνδρομητών το υποστήριζαν, με την τεχνολογία υψηλής ευκρίνειας φωνής (HD voice), που διασφαλίζει ακόμα πιο ζωντανό αποτέλεσμα και κρυστάλλινης ποιότητας ήχο.
Οι χρήστες της Εpic απολαμβάνουν την πιο σταθερή online εμπειρία με τις μέσες ταχύτητες να ξεπερνούν τα 50Mbps, κάνοντας την εργασία από το σπίτι, την ψυχαγωγία και την επικοινωνία πιο αξιόπιστες και πιο άνετες.
Η αύξηση του ποσοστού κάλυψης του 4G δικτύου έχει φτάσει πλέον στο 99% σε ό,τι αφορά την πληθυσμιακή και στο 97,24% σε ό,τι αφορά τη γεωγραφική κάλυψη, με την εταιρεία να αναβαθμίζει έτσι τις υπηρεσίες που λαμβάνουν ιδιώτες και εταιρείες, σε οποιαδήποτε περιοχή της Κύπρου κι αν βρίσκονται.
Όσο μένουμε σπίτι, η Epic εργάζεται για εμάς
Η Epic συνεχίζει να ενισχύει τις υποδομές της για να βρίσκεται δίπλα στους πελάτες της στη δύσκολη αυτή περίοδο. Οι ομάδες εξυπηρέτησης της εταιρείας βρίσκονται στην πρώτη γραμμή ώστε να ανταποκρίνονται άμεσα στις απαιτήσεις των πελατών σε συνεργασία με το τηλεφωνικό κέντρο, που έχει ενισχυθεί με περεταίρω στελέχωση προσωπικού έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στην αυξανομένη ροή τηλεφωνημάτων.
Η ομάδα των μηχανικών της εταιρίας εργάζεται κανονικά, με όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις υγείας και ασφάλειας, επιδιορθώνοντας τυχόν βλάβες και υποστηρίζοντας το δίκτυο ώστε να ανταποκρίνεται στην αυξημένη ζήτηση.
H ομαλή λειτουργία του δικτύου διασφαλίζεται και μέσω της συνεχούς παρακολούθησης από το τεχνολογικά προηγμένο κέντρο επιχειρήσεων που βρίσκεται στα γραφεία της ευρωπαϊκής οικογένειας εταιρειών τηλεπικοινωνιών που επένδυσε στην Εpic, στη Γαλλία.
Αναγνωρίζοντας την ανάγκη για κορυφαία κάλυψη, ταχύτητα και αξιοπιστία, η Epic στέκεται δίπλα στον εργαζόμενο, την επιχείρηση, τον επαγγελματία, το δάσκαλο, την οικογένεια. Προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες και απρόσκοπτη επικοινωνία, φροντίζοντας έτσι να μένουμε σπίτι χωρίς να μένουμε μόνοι μας, ενισχύοντας την κοινή προσπάθεια. Κι αυτό είναι epic.
Σήμερα, που η εξ αποστάσεως επικοινωνία δεν αποτελεί πολυτέλεια αλλά ζωτικής σημασίας ανάγκη για τις υποδομές υγείας, για εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους, οικογένειες, και ευάλωτα άτομα, η Εpic επιβεβαιώνει την προσήλωσή της στην παροχή κορυφαίων υπηρεσιών προς τους συνδρομητές της.
Οι έγκαιρες επενδύσεις της εταιρείας στο δίκτυό της με ένα πρόγραμμα εκατομμυρίων ευρώ, ουσιαστικά δεκαπλασίασαν τη χωρητικότητα και έτσι κάλυψαν τη ραγδαία αύξηση σε επίπεδο κάλυψης και ταχυτήτων, τοποθετώντας το στην κορυφή και ικανό να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες ανάγκες του κοινού.
Τα στοιχεία των αυξημένων αναγκών είναι ενδεικτικά: περισσότερο από 30% αύξηση στην κίνηση δεδομένων έναντι του προηγούμενου μήνα ενώ, τις πρώτες μέρες του περιορισμού η αύξηση των φωνητικών συνομιλιών έφτασε μέχρι και το 10% .
Το δίκτυο της Epic σε αυτή την περίοδο κατέγραψε 99,80% ποσοστό επιτυχίας αδιάλειπτων συνομιλιών ενώ την ίδια στιγμή το ποσοστό επιτυχούς επίτευξης κλήσεων έφτασε στο 99.84%. Οι εντός δικτύου κλήσεις έγιναν, εκεί που τα τηλέφωνα των συνδρομητών το υποστήριζαν, με την τεχνολογία υψηλής ευκρίνειας φωνής (HD voice), που διασφαλίζει ακόμα πιο ζωντανό αποτέλεσμα και κρυστάλλινης ποιότητας ήχο.
Οι χρήστες της Εpic απολαμβάνουν την πιο σταθερή online εμπειρία με τις μέσες ταχύτητες να ξεπερνούν τα 50Mbps, κάνοντας την εργασία από το σπίτι, την ψυχαγωγία και την επικοινωνία πιο αξιόπιστες και πιο άνετες.
Η αύξηση του ποσοστού κάλυψης του 4G δικτύου έχει φτάσει πλέον στο 99% σε ό,τι αφορά την πληθυσμιακή και στο 97,24% σε ό,τι αφορά τη γεωγραφική κάλυψη, με την εταιρεία να αναβαθμίζει έτσι τις υπηρεσίες που λαμβάνουν ιδιώτες και εταιρείες, σε οποιαδήποτε περιοχή της Κύπρου κι αν βρίσκονται.
Όσο μένουμε σπίτι, η Epic εργάζεται για εμάς
Η Epic συνεχίζει να ενισχύει τις υποδομές της για να βρίσκεται δίπλα στους πελάτες της στη δύσκολη αυτή περίοδο. Οι ομάδες εξυπηρέτησης της εταιρείας βρίσκονται στην πρώτη γραμμή ώστε να ανταποκρίνονται άμεσα στις απαιτήσεις των πελατών σε συνεργασία με το τηλεφωνικό κέντρο, που έχει ενισχυθεί με περεταίρω στελέχωση προσωπικού έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στην αυξανομένη ροή τηλεφωνημάτων.
Η ομάδα των μηχανικών της εταιρίας εργάζεται κανονικά, με όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις υγείας και ασφάλειας, επιδιορθώνοντας τυχόν βλάβες και υποστηρίζοντας το δίκτυο ώστε να ανταποκρίνεται στην αυξημένη ζήτηση.
H ομαλή λειτουργία του δικτύου διασφαλίζεται και μέσω της συνεχούς παρακολούθησης από το τεχνολογικά προηγμένο κέντρο επιχειρήσεων που βρίσκεται στα γραφεία της ευρωπαϊκής οικογένειας εταιρειών τηλεπικοινωνιών που επένδυσε στην Εpic, στη Γαλλία.
Αναγνωρίζοντας την ανάγκη για κορυφαία κάλυψη, ταχύτητα και αξιοπιστία, η Epic στέκεται δίπλα στον εργαζόμενο, την επιχείρηση, τον επαγγελματία, το δάσκαλο, την οικογένεια. Προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες και απρόσκοπτη επικοινωνία, φροντίζοντας έτσι να μένουμε σπίτι χωρίς να μένουμε μόνοι μας, ενισχύοντας την κοινή προσπάθεια. Κι αυτό είναι epic.