Πετυχημένο το άνοιγμα της Γαλακτοβιομηχανίας Α/φοί Πέτρου στους χυμούς

Μεγάλη είναι η ικανοποίηση που υπάρχει στην Γαλακτοβιομηχανία Α/φοί Πέτρου, για την πολύ θετική ανταπόκριση των καταναλωτών στους φυσικούς χυμούς ΑΛΑΜΠΡΑ, η ζήτηση των οποίων είναι πέραν των προσδοκιών. 

Πρόκειται για προϊόντα που λανσαρίστηκαν τα περασμένα Χριστούγεννα και αφορούν οκτώ κωδικούς, τεσσάρων χυμών σε δύο διαφορετικές συσκευασίες ο καθένας. Βασική δραστηριότητα της γαλακτοβιομηχανίας είναι η παραγωγή και εξαγωγή χαλλουμιού, καθώς είναι γνωστή για τα γαλακτοκομικά προϊόντα ΑΛΑΜΠΡΑ και «Η ΓΙΑΓΙΑ». Ωστόσο, όπως εξήγησε στο InBusinessNews ο Εμπορικός Διευθυντής της Αλάμπρα – Α/φοι Πέτρου Γαλακτοκομικά Προϊόντα, Μιχάλης Πέτρου, οι ποσότητες γάλακτος στην Κύπρο δεν είναι αρκετές ώστε να ικανοποιηθεί η ζήτηση για άλλα είδη γαλακτοκομικών προϊόντων.

Για το λόγο αυτό η εταιρεία αποφάσισε να επεκτείνει, για πρώτη φορά, τις δραστηριότητες της στην κατηγορία των φυσικών χυμών. Σύμφωνα με τον κ. Πέτρου, η Γαλακτοβιομηχανία Α/ΦΟΙ ΠΕΤΡΟΥ μελετούσε για μήνες τη δημιουργία του νέου προϊόντος και κατάφερε να φτιάξει ένα προσεγμένο προϊόν. Αφενός το μπουκαλάκι των χυμών είναι εξιδεικευμένο και σε μια ελκυστική εκδοχή και αφετέρου οι γεύσεις των χυμών που φτιάχτηκαν δεν σχετίζονται με κλασσικές συνταγές, αλλά είναι αποτέλεσμα συνταγών, μετά από έρευνες της εταιρείας.
 
Νέα σχέδια με υποκατάστατα γάλακτος
Μετά που άνοιξε το παράθυρο στην κατηγορία των χυμών η Γαλακτοβιομηχανία Α/ΦΟΙ ΠΕΤΡΟΥ ετοιμάζεται να εισέλθει και στην κατηγορία των υποκατάστατων του γάλακτος, όπως είναι τα ροφήματα ρυζιού και καρύδας. Μάλιστα, όπως μας είπε ο κ. Πέτρου, τα νέα προϊόντα αναμένεται ότι θα είναι στα ράφια των υπεραγορών μέσα στο επόμενο τρίμηνο.

Παράλληλα, τα αρμόδια τμήματα της εταιρείας συνεχίζουν τις μελέτες τους και μέχρι το καλοκαίρι η εταιρεία θα λανσάρει στην αγορά και νέες γεύσεις χυμών. Σημειώνεται πως οι 100% φυσικοί χυμοί ΑΛΑΜΠΡΑ κυκλοφορούν σε συσκευασία του 1 λίτρου και των 330ml, σε συνδυασμούς γεύσεων από επιλεγμένα ελληνικά φρούτα. 

Δειτε Επισης

«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Kiabi: Ετοιμάζει κάθοδο στη Λευκωσία και μεγάλο άνοιγμα στο Mall of Engomi
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών-Μικρή άνοδος στην αμόλυβδη βενζίνη
Ξάνθος Σαρρής: Η επέκταση της ΕΥΡΗΚΑ και η επόμενη γενιά