Πώς αλλάζουν οι καταναλωτικές μας συνήθειες την εποχή του… κορωνοϊού
08:12 - 09 Μαρτίου 2020
Έρευνα της Nielsen, έχει ήδη καταγράψει την τάση των καταναλωτών σε πολλές χώρες του κόσμου να αποθεματοποιούν είδη προληπτικής προστασίας, όπως μάσκες προστασίας και απολυμαντικά τζελ, καθώς επίσης και βασικά προϊόντα διατροφής, όπως είναι τα κονσερβοποιημένα τρόφιμα, το αλεύρι, η ζάχαρη και το εμφιαλωμένο νερό. Ταυτόχρονα οι καταναλωτές προσπαθούν να θωρακίσουν την υγεία τους αυξάνοντας τις αγορές φρέσκων φρούτων και λαχανικών, βιταμινών, καθώς και συμπληρωμάτων διατροφής.
Συγκεκριμένα στις Η.Π.Α., την περίοδο των 4 εβδομάδων μέχρι και τις 22 Φεβρουαρίου οι πωλήσεις των ιατρικών μασκών αυξήθηκαν σημαντικά (319% σε αξία και 378% σε τεμάχια). Οι πωλήσεις των απολυμαντικών τζελ για τα χέρια αυξήθηκαν κατά 73% την ίδια περίοδο, ωστόσο η ανάπτυξη αυτή αναμένεται να συνεχιστεί με πολλαπλάσιο ρυθμό.
Η Nielsen τοπικά καταγράφει τις τάσεις στην ελληνική αγορά και σύντομα θα είναι σε θέση να δημοσιοποιήσει στοιχεία σχετικά με την μεταβολή της τάσης των πωλήσεων συγκεκριμένων κατηγοριών, των οποίων έχει επηρεαστεί σημαντικά η ζήτηση. Ταυτόχρονα η εταιρεία διερευνά την επίδραση του κορωνοϊού στις αγοραστικές, καταναλωτικές και άλλες συμπεριφορές των Ελλήνων με μια ποσοτική πανελλαδική έρευνα στον γενικό πληθυσμό.
ΠΗΓΗ: fortunegreece.com