Διαφημιστική ψηφιακή εκστρατεία στο σωστό χρόνο από το υφυπουργείο Τουρισμού
14:52 - 09 Μαρτίου 2020
Την εντυπωσιακή ροή των κρατήσεων που είχε καταγραφεί μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου, λόγω της ανόδου από Γερμανία και Μεγάλη Βρετανία, διαδέχθηκε ένα μούδιασμα στις κρατήσεις τις τελευταίες μέρες, που οφείλεται στον κορωνοϊό, δήλωσε σήμερα ο υφυπουργός Τουρισμού, Σάββας Περδίος και διευκρίνισε, παράλληλα, ότι το μούδιασμα θα συνεχιστεί και πως «δεν θα είναι εύκολος μήνας ο Μάρτιος».
Ο ίδιος μιλούσε σε σχέση με τις πρόσφατες επαφές του στη Γερμανία και δήλωσε ότι ο στόχος του υφυπουργείου Τουρισμού παραμένει ο ίδιος, δηλαδή οι αφίξεις του 2020 να κυμανθούν στα ίδια περίπου επίπεδα με τα περσινά.
«Σε αυτή την ευαίσθητη περίοδο, είναι σημαντικό να διατηρήσουμε την ψυχραιμία μας, όλοι να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε σκληρά, να τηρούμε όλους τους κανόνες υγιεινής και προφύλαξης στην ξενοδοχειακή και επισιτιστική βιομηχανία, σε όλον τον τουριστικό τομέα, τόσο για το προσωπικό όσο και για τους επισκέπτες. Θέλω να διαβεβαιώσω τους πάντες, ότι το Υφυπουργείο Τουρισμού θα συνεχίσει να παρακολουθεί πάρα πολύ στενά την κατάσταση. Είχαμε, μεταξύ άλλων, συναντήσεις με την TUI, την DERTouristik, την Schauinsland, την FTI, αεροπορικές εταιρείες, τον Σύνδεσμο Τουριστικών Πρακτόρων της Γερμανίας και αυτό γιατί θέλαμε να έχουμε μια πιο σφαιρική εικόνα όχι μόνο του τι γίνεται στην Κύπρο αλλά και στο εξωτερικό», ανέφερε.
«Από τις επαφές μας στο Βερολίνο εισπράξαμε δύο πράγματα, ένα αρνητικό και ένα θετικό»
Ο απολογισμός των επαφών στο Βερολίνο, όπως είπε, κατέγραψε ένα θετικό και ένα αρνητικό στοιχείο. «Το αρνητικό είναι ότι διανύουμε μια πολύ ευαίσθητη περίοδο, εξ ου και το μούδιασμα στις κρατήσεις, το οποίο σημαίνει ότι την επόμενη διμηνία όλοι οι προορισμοί πρέπει να εργαστούν πάρα πολύ σκληρά για να προσελκύσουν πελάτες με το lastminutebookings και στην ίδια θέση δεν είναι μόνο η Κύπρος αλλά και άλλοι προορισμοί. Το θετικό μήνυμα αφορά τον βασικό κορμό του καλοκαιριού. Καμία εταιρεία, αεροπορική ή οργανωτής ταξιδιών δεν μας έχει δώσει να καταλάβουμε ότι σκέφτονται ακυρώσεις ή διακοπή προγράμματος με βάση τα δεδομένα μέχρι στιγμής. Οι εκτιμήσεις τους είναι ότι δεν χρειάζεται αυτή τη στιγμή αναπροσαρμογή πτητικών προγραμμάτων».
Θα αναδείξει τα προτερήματα της Κύπρου ως ανοικτού προορισμού
Σύμφωνα με τον Σάββα Περδίο, το υπουργείο θα διαχειριστεί το βραχυπρόθεσμο θέμα που υπάρχει με διαφημιστική ψηφιακή εκστρατεία, η οποία θα αναδεικνύει τα προτερήματα της Κύπρου ως ανοικτού προορισμού, που δεν έχει π.χ. διακίνηση με μετρό, τρένα και μεγάλες συγκεντρώσεις κόσμου. «Αυτό έχει ανάγκη ο κόσμος να το ακούσει για να κάνει κρατήσεις. Την αμέσως επομένη περίοδο, το στοιχείο αυτό θα έχει μεγαλύτερη σημασία παρά οι φανταστικές παραλίες, για παράδειγμα. Αν η διαφημιστική εκστρατεία αρχίσει σήμερα ή αύριο θα είναι πολύ νωρίς και είναι συνειδητή επιλογή να τρέξει σε μια περίοδο συγκεκριμένη», πρόσθεσε.