Η Emirates αλλάζει την πολιτική κρατήσεων παρέχοντας γενναιόδωρες απαλλαγές προς όφελος των πελάτων της
16:30 - 09 Μαρτίου 2020
Η Emirates παρέχει στους πελάτες μεγαλύτερη ευελιξία, επιλογές και αξία μέσω της νέας πολιτικής απαλλαγής για όλα τα εισιτήρια που θα εκδοθούν πριν τις 31 Μαρτίου 2020, επιτρέποντας στους πελάτες σε όλο το δίκτυό τους να αλλάξουν τις ημερομηνίες ταξιδιού τους χωρίς τέλη αλλαγής και επανεκτίμησης.
Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, η Emirates απαλλάσσει τους πελάτες της από περαιτέρω άγχος όταν αποφασίσουν να αλλάξουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια εξαιτίας της εξελισσόμενης κατάστασης με τον κορωνοϊο COVID-19. Οι πελάτες μπορούν να αλλάξουν την κράτησή τους για οποιαδήποτε ημερομηνία ταξιδιού εντός 11 μηνών στην ίδια κατηγορία κρατήσεων χωρίς ποινή τροποποίησης. Ισχύει η διαφορά στον ναύλο. Η πολιτική καλύπτει όλους τους υπάρχοντες προορισμούς στο δίκτυο Emirates.
"Θέλουμε οι πελάτες μας να αισθάνονται ότι έχουν την πλήρη στήριξή μας, παραμένοντας άνετοι και σίγουροι όταν κάνουν τα ταξίδια τους, προσφέροντάς τους τους καλύτερους ναύλους χωρίς να επιβαρύνονται με τέλη αλλαγής εάν αποφασίσουν να καθυστερήσουν ή να προσαρμόσουν τις ημερομηνίες τους", δήλωσε ο Adnan Kazim, Chief Commercial Officer της Emirates. «΄Όσο υφίσταται αυτή η κατάσταση εμείς θα συνεχίσουμε να εξετάζουμε τρόπους για την παροχή ευελιξίας, άνεσης και απαλλαγής από το άγχος των εισιτήριων στους πελάτες μας.»
Το πρόγραμμα επιβράβευσης Emirates Skywards θα παρέχει επίσης μεγαλύτερη ευελιξία στα μέλη του τα οποία έχουν επηρεαστεί από την εκδήλωση του κορωνοϊού μέσω επιβαλλόμενων ταξιδιωτικών περιορισμών και μειώσεων πτήσεων. Τα μέλη του Skywards Platinum, Gold and Silver μπορούν να διατηρήσουν την τρέχουσα κατάσταση τους εκπληρώνοντας το 80% των απαιτήσεων τους για ταξίδια μεταξύ 31 Μαρτίου και 30 Ιουνίου 2020. Επιπλέον, τα μέλη του Skywards που θα πραγματοποιήσουν κράτηση από την 1η Μαρτίου έως τις 30 Ιουνίου 2020 θα μπορούν να επωφεληθούν ένα πρόσθετο μπόνους βαθμού 20%.
Για επιπλέον σιγουριά, η Emirates πραγματοποιεί επιπλέον καθαρισμό των αεροσκαφών της εφαρμόζοντας πρόσθετα προληπτικά μέτρα απολύμανσης σε πτήσεις από προορισμούς που επηρεάζονται περισσότερο από τον κορωνοϊο COVID-19. Εάν η αεροπορική εταιρεία ειδοποιηθεί για τυχόν ύποπτες ή επιβεβαιωμένες περιπτώσεις μολυσματικών ασθενειών, οι ομάδες απολύμανσης θα σπεύσουν αμέσως να απολυμάνουν επιμελώς όλες τις καμπίνες αυτού του αεροσκάφους με ισχυρότερες εγκεκριμένες χημικές ουσίες. Σε όλα τα αεροσκάφη της, η Emirates χρησιμοποιεί φίλτρα HEPA, τα οποία έχουν αποδειχθεί ότι αφαιρούν περισσότερο από το 99% των ιών στο περιβάλλον της καμπίνας. Εάν υπάρχει ύποπτη περίπτωση στο αεροσκάφος, τότε η Emirates θα προχωρήσει στην αντικατάσταση όλων των φίλτρων HEPA στο αεροσκάφος.
Οι πελάτες ενημερώνονται ότι μπορεί να ισχύουν διαφορές στους ναύλους ή στους ισχύοντες φόρους εάν επιθυμούν να αλλάξουν τις κρατήσεις τους σε διαφορετική κατηγορία εισιτηρίων. Ισχύουν οι παρόντες όροι επιστροφής και επανέκδοσης για εισιτήρια που εκδόθηκαν πριν από τις 5 Μαρτίου. Οι πελάτες που επηρεάστηκαν λόγω των ακυρώσεων των πτήσεων από τον κορωνοϊό COVID-19 συνιστάται να επισκέπτονται την ιστοσελίδα emirates.com για επιλογές αλλαγής κράτησης ή αλλαγής δρομολογίου.
Οι πελάτες που επιθυμούν να αλλάξουν στο ταξίδι τους έχοντας πραγματοποιήσει κράτηση μεταξύ 7 Μαρτίου και 31 Μαρτίου μπορούν να επισκεφθούν τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα ή να επικοινωνήσουν με το τηλεφωνικό κέντρο της Emirates στο +971 600 555555.
Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, η Emirates απαλλάσσει τους πελάτες της από περαιτέρω άγχος όταν αποφασίσουν να αλλάξουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια εξαιτίας της εξελισσόμενης κατάστασης με τον κορωνοϊο COVID-19. Οι πελάτες μπορούν να αλλάξουν την κράτησή τους για οποιαδήποτε ημερομηνία ταξιδιού εντός 11 μηνών στην ίδια κατηγορία κρατήσεων χωρίς ποινή τροποποίησης. Ισχύει η διαφορά στον ναύλο. Η πολιτική καλύπτει όλους τους υπάρχοντες προορισμούς στο δίκτυο Emirates.
"Θέλουμε οι πελάτες μας να αισθάνονται ότι έχουν την πλήρη στήριξή μας, παραμένοντας άνετοι και σίγουροι όταν κάνουν τα ταξίδια τους, προσφέροντάς τους τους καλύτερους ναύλους χωρίς να επιβαρύνονται με τέλη αλλαγής εάν αποφασίσουν να καθυστερήσουν ή να προσαρμόσουν τις ημερομηνίες τους", δήλωσε ο Adnan Kazim, Chief Commercial Officer της Emirates. «΄Όσο υφίσταται αυτή η κατάσταση εμείς θα συνεχίσουμε να εξετάζουμε τρόπους για την παροχή ευελιξίας, άνεσης και απαλλαγής από το άγχος των εισιτήριων στους πελάτες μας.»
Το πρόγραμμα επιβράβευσης Emirates Skywards θα παρέχει επίσης μεγαλύτερη ευελιξία στα μέλη του τα οποία έχουν επηρεαστεί από την εκδήλωση του κορωνοϊού μέσω επιβαλλόμενων ταξιδιωτικών περιορισμών και μειώσεων πτήσεων. Τα μέλη του Skywards Platinum, Gold and Silver μπορούν να διατηρήσουν την τρέχουσα κατάσταση τους εκπληρώνοντας το 80% των απαιτήσεων τους για ταξίδια μεταξύ 31 Μαρτίου και 30 Ιουνίου 2020. Επιπλέον, τα μέλη του Skywards που θα πραγματοποιήσουν κράτηση από την 1η Μαρτίου έως τις 30 Ιουνίου 2020 θα μπορούν να επωφεληθούν ένα πρόσθετο μπόνους βαθμού 20%.
Για επιπλέον σιγουριά, η Emirates πραγματοποιεί επιπλέον καθαρισμό των αεροσκαφών της εφαρμόζοντας πρόσθετα προληπτικά μέτρα απολύμανσης σε πτήσεις από προορισμούς που επηρεάζονται περισσότερο από τον κορωνοϊο COVID-19. Εάν η αεροπορική εταιρεία ειδοποιηθεί για τυχόν ύποπτες ή επιβεβαιωμένες περιπτώσεις μολυσματικών ασθενειών, οι ομάδες απολύμανσης θα σπεύσουν αμέσως να απολυμάνουν επιμελώς όλες τις καμπίνες αυτού του αεροσκάφους με ισχυρότερες εγκεκριμένες χημικές ουσίες. Σε όλα τα αεροσκάφη της, η Emirates χρησιμοποιεί φίλτρα HEPA, τα οποία έχουν αποδειχθεί ότι αφαιρούν περισσότερο από το 99% των ιών στο περιβάλλον της καμπίνας. Εάν υπάρχει ύποπτη περίπτωση στο αεροσκάφος, τότε η Emirates θα προχωρήσει στην αντικατάσταση όλων των φίλτρων HEPA στο αεροσκάφος.
Οι πελάτες ενημερώνονται ότι μπορεί να ισχύουν διαφορές στους ναύλους ή στους ισχύοντες φόρους εάν επιθυμούν να αλλάξουν τις κρατήσεις τους σε διαφορετική κατηγορία εισιτηρίων. Ισχύουν οι παρόντες όροι επιστροφής και επανέκδοσης για εισιτήρια που εκδόθηκαν πριν από τις 5 Μαρτίου. Οι πελάτες που επηρεάστηκαν λόγω των ακυρώσεων των πτήσεων από τον κορωνοϊό COVID-19 συνιστάται να επισκέπτονται την ιστοσελίδα emirates.com για επιλογές αλλαγής κράτησης ή αλλαγής δρομολογίου.
Οι πελάτες που επιθυμούν να αλλάξουν στο ταξίδι τους έχοντας πραγματοποιήσει κράτηση μεταξύ 7 Μαρτίου και 31 Μαρτίου μπορούν να επισκεφθούν τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα ή να επικοινωνήσουν με το τηλεφωνικό κέντρο της Emirates στο +971 600 555555.