Powered by

Καμπάνια του ΠΑΣΥΞΕ Πάφου για τουριστική προώθηση στη Γερμανία

O Σύνδεσμος Ξενοδόχων Πάφου, αποφάσισε να προχωρήσει σε καμπάνια, κόστους πέραν των 120 χιλ. ευρώ, με στόχο την προώθηση της Επαρχίας Πάφου στην Γερμανική αγορά αλλά και την στήριξη του τουριστικού ρεύματος  στην Επαρχία , σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συνδέσμου Ξενοδόχων Πάφου Θάνο Μιχαηλίδη. 

Σε δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ ο κ. Μιχαηλίδης ανέφερε πως αυτή η πρωτοβουλία για πρώτη φορά γίνεται στην Κύπρο,  ενώ στο πλαίσιο της ανατέθηκε, όπως είπε , σε διεθνή οίκο να προχωρήσει σε ψηφιακή καμπάνια για να αυξήσει την αναγνωσιμότητα της Επαρχίας Πάφου στη Γερμανία,  ενώ αυτή θα συγκεντρωθεί και στα αεροδρόμια που έχουν πτήσεις από τη Γερμανία προς Πάφο, όπως είπε.

Έχουμε, είπε ο κ. Μιχαηλίδης,” αναθέσει μια μελέτη για να μας αναδείξει τι γνωρίζει και τι εντύπωση έχει η γερμανική αγορά για την Πάφο”, σημειώνοντας πως,” η ψηφιακή καμπάνια έχει αρχίσει να τρέχει στην Γερμανία “.

Eρωτηθείς τι περιλαμβάνει η συγκεκριμένη καμπάνια, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Πάφου ανέφερε πως πρόκειται για βίντεο- κλιπ ,αλλά και η προβολή της Επαρχίας Πάφου  σε ιστοσελίδες.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Σε ιδιώτη για πέντε χρόνια η διαχείριση, λειτουργία και συντήρηση της μαρίνας και του λιμανιού της Λάρνακας
Ο διεθνούς φήμης pastry chef, Karim Bourgi, σε ένα διήμερο σεμινάριο ζαχαροπλαστικής
Σημαντικό ορόσημο για Τράπεζα Κύπρου-Αναβάθμιση καλυμμένων ομολόγων σε ΑΑΑ από Moody's
11α ΚΕΒΕ Business Leader Awards: Οι δηλώσεις των υποστηρικτών του θεσμού-Τι είπαν επιχειρηματικοί και πολιτικοί ηγέτες (vid)
Σταυριάνα Κοφτερός: Η επόμενη μέρα για την καινοτομία στην Κύπρο, η υποστήριξη της Ε.Ε. και το μέλλον του EIC
Η Wizz Air παρουσιάζει την Pink Thursday και προσφέρει έκπτωση 15% σε επιλεγμένες πτήσεις
Πράσινο φως από ΕΠΑ για απόκτηση της CNP από Ελληνική-Στα €182 εκατ. το συνολικό τίμημα της εξαγοράς
Εξαγόρασε την ExxonMobil Κύπρου και αποκτά τα 68 πρατήρια Esso η Petrolina-Deal αξίας €48,6 εκατ.
Black Friday: Επεκτάθηκε, αλλά ατόνησε-Χαμηλές προσδοκίες και μούδιασμα στην αγορά
Α. Άννινος: Τα «γκρίζα αυτοκίνητα» και οι ανακλήσεις-Μας φορτώνουν εκκρεμότητα και ευθύνη που δεν μας αναλογεί