Αντέχουν στο «Stayhome» Cyta, Cablenet, PrimeTel και Epic

Καλά προετοιμασμένες για να ανταπεξέλθουν στα νέα δεδομένα, της αντιμετώπισης του κορωνοϊού στην Κύπρο, είναι οι μεγάλες εταιρείες παροχής ίντερνετ, καθώς δεν αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε πρόβλημα που να αφορά την εξυπηρέτηση των καταναλωτών. 
 
Η καθιέρωση της εξ αποστάσεως εργασίας από την πλειοψηφία των επιχειρήσεων και της εξ αποστάσεως διδασκαλίας, σε συνδυασμό με την παραμονή μεγάλου όγκου πολιτών στα σπίτια τους, κάτι που συνεπάγεται και περισσότερη χρήση του διαδικτύου, έφερε τους παρόχους μπροστά σε μία νέα πρόκληση.
 
Όπως φαίνεται, ωστόσο, έχουν παρθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα και τα δίκτυα, όπως λέχθηκε αρμοδίως στο InBusinessNews, ανταποκρίνεται σε πολύ καλό βαθμό ενώ όπως μας αναφέρθηκε από εταιρείες του κλάδου υπάρχει και επιπρόσθετο περιθώριο και ως εκ τούτου δεν αναμένεται να προκύψει κάποιο πρόβλημα υπερφόρτωσης των δικτύων στην Κύπρο, φαινόμενο, δηλαδή, που έχει παρατηρηθεί σε άλλες χώρες (πιο πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί η Ιταλία).
 
Η παρέμβαση της Κομισιόν
Πρόκειται για ένα ζήτημα που έχει ανακύψει λόγω της εξάπλωσης του κορωνοϊού και για το οποίο υπάρχει, ήδη, συνεννόηση για ρυθμίσεις σε διεθνές επίπεδο. Παρέμβαση για το θέμα έχει κάνει και η Κομισιόν προτρέποντας μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πλατφόρμες να χαμηλώσουν την ανάλυση των περιεχομένων τους ώστε να μην προκύψει πρόβλημα υπερφόρτωσης των ευρυζωνικών δικτύων. Συμμορφούμενο με την έκκληση, το Facebook, καθώς και το Instagram θα υποβαθμίσουν την ποιότητα του video-streaming τους στην Ευρώπη, ακολουθώντας το δρόμο που χάραξαν το Netflix, το YouTube και η Amazon.
 
Δωρεάν αναβαθμίσεις ταχυτήτων
Την ίδια ώρα, οι κύριοι πάροχοι της Κύπρου, Cyta, Cablenet, PrimeTel και Epic, αναγνωρίζοντας τις αυξημένες ανάγκες των καταναλωτών, στο πλαίσιο της κοινωνικής τους ευθύνης και στηρίζοντας έμπρακτα το «Stayhome», έχουν προχωρήσει σε δωρεάν αναβαθμίσεις των ταχυτήτων ίντερνετ, προκειμένου να διευκολύνουν τις επικοινωνίες των συνδρομητών τους.
 
Cyta
Ο ημικρατικός οργανισμός προχώρησε σε δωρεάν αύξηση της ταχύτητας αποστολής (upstream speed) για τους οικιακούς χρήστες, η οποία θα διαρκέσει για όλο το διάστημα που θα κρατήσουν τα έκτακτα μέτρα. Πέραν τούτου, στο ίδιο πλαίσιο, ανέστειλε και τη διακοπή υπηρεσιών λόγω απλήρωτων λογαριασμών.

Σύμφωνα με πληροφορίες του InBusinessNews, πάντως, η Cyta πριν το τέλος της εβδομάδας θα προχωρήσει και σε επιπρόσθετες ανακοινώσεις για τους καταναλωτές- οι οποίες μπορεί να αφορούν διάφορες υπηρεσίες.
 
Cablenet
Σημαντική δωρεάν αναβάθμιση των ταχυτήτων των υπηρεσιών της έχει κάνει και η Cablenet ως ακολούθως:

  • fiberpower® 60M 
         60M/5M (Υφιστάμενη Ταχύτητα Internet, Download/Upload)
         60M/6M (Αναβαθμισμένη Ταχύτητα Internet, Download/Upload)
 
 
  • fiberpower® 120M
    120M/6M
    120M/12M

 

  • fiberpower® 180M
    180M/8M
    180M/18M
 
  • Connect Xtra 60M
    60M/5M
    60M/6M
 
  • Connect Sports 60M
    60M/5M
    60M/6M
 
  • Connect Sports 120M
    120M/6M
    120M/12M

 

PrimeTel
Η PrimeTel, από την 1η Απριλίου, αναβαθμίζει αυτόματα τη σύνδεση του ίντερνετ στο σπίτι για όλους τους υφιστάμενους συνδρομητές της και μάλιστα πρόκειται για αναβάθμιση η οποία θα έχει μόνιμο χαρακτήρα και όχι προσωρινό.
 
Παράλληλα, παρέχει δωρεάν, μέχρι τέλος Μαρτίου, σε όλους τους συνδρομητές συμβολαίου κινητής 5.000 λεπτά ομιλίας και 5.000 SMS προς όλα τα εθνικά δίκτυα καθώς και 5GB Mobile Internet. Για να ενεργοποιηθεί η προσφορά, οι συνδρομητές πρέπει να στείλουν με SMS τη λέξη «Stayhome» στο 8533.
 


Epic
Από πλευράς της, η Epic έχει ετοιμάσει σειρά μέτρων αναφορικά με τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο και συγκεκριμένα:

  • διπλασιάζει δωρεάν τον όγκο δεδομένων που συμπεριλαμβάνεται στα πλάνα Broadband in a Box (στο Broadband in a Box Medium από 40GB σε 80GB, στο Broadband in a Box Large από 60GB σε 120GB και στο Broadband in a Box XLarge από 80GB σε 160GB).
 
  • αυξάνει δωρεάν την ταχύτητα αποστολής (upload) για όλους τους συνδρομητές υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας και διαδικτύου.

Οι αναβαθμίσεις έχουν τεθεί σε ισχύ από τις 23 Μαρτίου.

Δειτε Επισης

Οι συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας που επιλέγουν οι Κύπριοι-Έρευνα του ΓΕΡΗΕΤ
Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία