Cablenet: Συνεχίζεται η εξυπηρέτηση σε θέματα βλαβών και νέων συνδέσεων

«Οι Τεχνικοί μας συνεχίζουν να εξυπηρετούν σε θέματα επίλυσης βλαβών και παροχής νέων συνδέσεων, για να απολαμβάνουμε όλοι εμείς επικοινωνία και ψυχαγωγία στο σπίτι μας.Παράλληλα, λαμβάνουμε τα πιο αυστηρά μέτρα ορθής πρόληψης για την αντιμετώπιση της έκτακτης αυτής κατάστασης», αναφέρει η Cablenet.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της εταιρείας:

Εμείς όλοι εδώ στη Cablenet, σε συνέχεια των μέτρων προστασίας που ανακοίνωσε η Κυβέρνηση για αποτροπή εξάπλωσης του κορονοϊού (COVID-19) και έχοντας υψηλό αίσθημα ευθύνης σαν Οργανισμός, λαμβάνουμε τα απαραίτητα μέτρα ορθής πρόληψης για την αντιμετώπιση της έκτακτης αυτής κατάστασης που δυστυχώς βιώνουμε. Η ασφάλεια του προσωπικού μας, των Συνδρομητών μας, των πολιτών, αλλά και της κοινωνίας γενικότερα, αποτελεί ύψιστη προτεραιότητά μας.

Είναι όμως και καθήκον μας ως Cablenet να συνεχίσουμε να εξυπηρετούμε σε θέματα επίλυσης βλαβών και παροχής νέων συνδέσεων, απαραίτητες εργασίες που επιτρέπουν σε όλους να επικοινωνούν από το σπίτι. Για να μειώσουμε στο ελάχιστο το ρίσκο αυτών των εργασιών, έχουμε πάρει αρκετά αυστηρά μέτρα:

Κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης υπηρεσιών ή επίλυσης βλάβης, οι Τεχνικοί μας πάντοτε λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας με σκοπό την ασφάλεια όλων μας, Πελατών και συναδέλφων.

Όλο το προσωπικό μας που εκτελεί εργασίες σε υποστατικά πελατών έχει εξοπλιστεί με τον απαραίτητο εξοπλισμό προσωπικής προστασίας και έχει αυστηρές οδηγίες να τηρεί τις ενδεδειγμένες διαδικασίες προσωπικής υγιεινής.

Αποφεύγουμε στο μέγιστο δυνατό την άμεση επαφή με επιφάνειες, εξοπλισμούς ή ηλεκτρονικές συσκευές και διατηρούμε τις ενδεικνυόμενες αποστάσεις ασφαλείας με όλα τα πρόσωπα που βρίσκονται εντός του χώρου σας. 

Ο εξοπλισμός της εγκατάστασης προετοιμάζεται εκ των προτέρων από εμάς τηρώντας όλους τους κανόνες υγιεινής που ορίζει το Υπουργείο Υγείας.

Σε περίπτωση που κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης παρατηρήσουμε ότι οποιοδήποτε πρόσωπο εντός του χώρου που γίνεται η εργασία φαίνεται να έχει τα συμπτώματα του ιού, ακολουθούμε συγκεκριμένη διαδικασία που έχει ορίσει η εταιρεία, σύμφωνα με τις οδηγίες των Κρατικών Υπηρεσιών.

Είμαστε μαζί.

Ομάδα Cablenet

 

 

Δειτε Επισης

Νικόδημος Δαμιανού: Έτοιμη να συμμετάσχει στην ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης στην Ευρώπη η Κύπρος
AWS European Sovereign: Το νέο αυτόνομο cloud για την ευρωπαϊκή αγορά από την AWC
Επαφές Ν. Δαμιανού στις Βρυξέλλες-Στο επίκεντρο τα χαρτοφυλάκια της έρευνας, καινοτομίας και ψηφιακής πολιτικής
Συγχωνεύονται η κυπριακή Hybrid ConsulTech και η αμερικανική TKI-Χαιρετίζει η Πρεσβεία των ΗΠΑ στη Λευκωσία
Samsung Vision AI: Επαναπροσδιορίζοντας την οικιακή ψυχαγωγία με τη νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars 2025
ASBIS και Huawei: Μια συνεργασία που βραβεύεται με το Premier Growth Partner Award
Στρατηγική συνεργασία Public με iRepair για επισκευές τεχνολογίας
CBS IT Systems Cyprus: Τριετής σύμβαση-πλαίσιο με CYTA στον τομέα των δικτύων της Cisco
«The Software Edge: IBM Driving Business Forward»-Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η καινοτομία και οι λύσεις της IBM(vid)
Έκδοση κάρτας φιλάθλου και είσοδος στα γήπεδα με «Ψηφιακό Πολίτη»-Το νέο λογισμικό του ΚΟΑ