Epic: Το 85%+ του προσωπικού εργάζεται από σπίτι

«Κύριο μέλημα μας παραμένει πάντα η υγεία τόσο των εργαζομένων μας όσο και των πελατών μας. Για αυτό το λόγο στην epic αρχίσαμε να εφαρμόζουμε την τηλεργασία από το σπίτι», αναφέρει σε γραπτή ανακοίνωση η Epic.

Όπως σημειώνει, πέραν του 85% του προσωπικού της epic εργάζεται πλέον από το σπίτι αξιοποιώντας στο έπακρο τη σύγχρονη τεχνολογία σε συνδυασμό με τις άρτιες τεχνικές υποδομές και τεχνογνωσία μας, έτσι ώστε η παροχή των υπηρεσιών μας αλλά και η εξυπηρέτηση των πελατών μας να συνεχίζονται απρόσκοπτα.

«Υπενθυμίζουμε ότι λειτουργούμε με περιορισμένο αριθμό καταστημάτων ενώ για την άμεση και καλύτερη εξυπηρέτηση σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο 136 αλλά και online», καταλήγει.

Δειτε Επισης

Νικόδημος Δαμιανού: Έτοιμη να συμμετάσχει στην ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης στην Ευρώπη η Κύπρος
AWS European Sovereign: Το νέο αυτόνομο cloud για την ευρωπαϊκή αγορά από την AWC
Επαφές Ν. Δαμιανού στις Βρυξέλλες-Στο επίκεντρο τα χαρτοφυλάκια της έρευνας, καινοτομίας και ψηφιακής πολιτικής
Συγχωνεύονται η κυπριακή Hybrid ConsulTech και η αμερικανική TKI-Χαιρετίζει η Πρεσβεία των ΗΠΑ στη Λευκωσία
Samsung Vision AI: Επαναπροσδιορίζοντας την οικιακή ψυχαγωγία με τη νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars 2025
ASBIS και Huawei: Μια συνεργασία που βραβεύεται με το Premier Growth Partner Award
Στρατηγική συνεργασία Public με iRepair για επισκευές τεχνολογίας
CBS IT Systems Cyprus: Τριετής σύμβαση-πλαίσιο με CYTA στον τομέα των δικτύων της Cisco
«The Software Edge: IBM Driving Business Forward»-Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η καινοτομία και οι λύσεις της IBM(vid)
Έκδοση κάρτας φιλάθλου και είσοδος στα γήπεδα με «Ψηφιακό Πολίτη»-Το νέο λογισμικό του ΚΟΑ