Epic: Το 85%+ του προσωπικού εργάζεται από σπίτι

«Κύριο μέλημα μας παραμένει πάντα η υγεία τόσο των εργαζομένων μας όσο και των πελατών μας. Για αυτό το λόγο στην epic αρχίσαμε να εφαρμόζουμε την τηλεργασία από το σπίτι», αναφέρει σε γραπτή ανακοίνωση η Epic.

Όπως σημειώνει, πέραν του 85% του προσωπικού της epic εργάζεται πλέον από το σπίτι αξιοποιώντας στο έπακρο τη σύγχρονη τεχνολογία σε συνδυασμό με τις άρτιες τεχνικές υποδομές και τεχνογνωσία μας, έτσι ώστε η παροχή των υπηρεσιών μας αλλά και η εξυπηρέτηση των πελατών μας να συνεχίζονται απρόσκοπτα.

«Υπενθυμίζουμε ότι λειτουργούμε με περιορισμένο αριθμό καταστημάτων ενώ για την άμεση και καλύτερη εξυπηρέτηση σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο 136 αλλά και online», καταλήγει.

Δειτε Επισης

Οι συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας που επιλέγουν οι Κύπριοι-Έρευνα του ΓΕΡΗΕΤ
Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία